بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران برای روز جهانی قدس

مشت محکم بر دهان یاوه گویان در روز قدس
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:
صهیونیست جهانی که فضای بین الملل را آلوده به ویروس شیطانی ذات پلیدش ساخته، هیچگاه گمان نمی برد در میانه قرن بیستم، بذرهای مقاومت با ظهور عالم دینی شیعه در سرزمین غصب شده ایران توسط استبداد و استکبار به ناگهان تمامی معادلات عرصه بین الملل را تغییر دهد و جزیره ثبات دشمن را بی ثبات کرد.

انقلاب اسلامی ایران برخلاف جریان ظلم و جور در دنیا به وقوع پیوست و سیر تحولات منطقه ای و جهانی در مسیر گشایش جریان سوم و مبتنی بر مبارزه علیه نظامات ناعادلانه و شیطانی قرار گرفت.

دنیا به دو جبهه خیر و شر تقسیم شد. از آن زمان تاکنون، رژیم غاصب صهیونیستی دیگر خواب آرام نداشت و اولین ضربه را با از دست دادن پایگاه فراماسونری و صهیونیستی اش در ایران خورد. مجریان سیاست های صهیونیسم بین الملل از جمله آمریکا و اروپا، عزم خود را جزم کردند تا با نابودی انقلاب اسلامی ایران با جنگ، تحریم و تهدید، خواب آرام را به یهودیان صهیونیست بازگردانند اما کور خوانده بودند. چرا که مکتب امام خمینی پرورش دهنده فرزندان خورشید در سراسر جهان شد.

روز جهانی قدس و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این مناسبت سیاسی _ الهی نماد اتحاد فرزندان خمینی و انقلاب جهانی اسلامی برای نابودی صهیونیسم شد.

آری، کابوس صهیونیست ها، ایران و مکتب خمینی است. سردار حاج قاسم سلیمانی در عمر پربرکتش، کابوس اسرائیل بود و سربازان سپاه قدس و لشکر آزادیخواهان انتقام سخت خود را با آزادی قدس خواهند گرفت. به تمام کسانی که با نفوذ و مسامحه به دنبال از بین بردن میدان نبرد با شر صهیونیسم به بهانه دیپلماسی منفعلانه هستند، هشدار می دهیم که ملت ایران هرگز اجازه گزافه گویی آنها را نخواهد داد و در روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد کوبید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های انقلاب، امام خمینی و جانشین بر حق ایشان، امام خامنه ای‌، فرا رسیدن روز قدس را گرامی داشته و از مردم انقلابی ایران دعوت می کند تا در روز قدس با تمامی ابزارها و روش ها باردیگر صهیونیست های غاصب، استکبار جهانی و مدافعان داخلی آنها را ناامید سازند و فریاد اتحاد و همدلی علیه آنها سر دهند و از هر نوع مسامحه و مصلحت اندیشی در راستای بقای غده شیطانی در منطقه اعلام برائت کنند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دبیرکل

برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا