بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت 13 آبان

به نقل از پایگاه افکار نیوز

?بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت 13 آبان

??جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام(ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای را صادر کرد.

??در متن این بیانیه آمده است:
13 آبان منادی بخش یکی از صفحات مهم تاریخ ایران زمین و جونان غیور آن در مبارزه با استکبار جهانی و تمامی نمادهای آن است. این روز یادآور دو اتفاق بزرگ است. روزی که دژخیمان رژیم منحوس پهلوی با هجوم به شهر مقدس قم و بیت امام خمینی (ره) در سال 1343، ایشان را به خاطر اعتراض به قانون کاپیتالاسیون دستگیر و تبعید کردند؛ اشتباه بزرگی از سوی محمدرضا پهلوی که سیر سقوط خود را شتاب داد. در زمان دستگیری امام بزرگوار، ایشان در پاسخ به سوال ماموری که پرسیده بود با کدام سربازی قصد دارید انقلاب کنید؟ فرمودند که سربازان من در گهواره ها هستند!

??پاسخ بس عمیق و تاریخی که گویای بصیرت الهی امام خمینی (ره) بود. انقلاب بهمن ۱۳۵۷ برخلاف تمامی معادلات و پیش بینی های مراکز قدرت به عنوان یکی از بزرگترین تحولات قرن بیستم رقم خورد. سربازان امام خمینی (ره) دانش آموزان و دانشجویانی بودند که پیشقراول مبارزات بودند و سند آن هزاران شهید جوان و نوجوان انقلاب اسلامی است.

??حادثه بی نظیر 13 آبان 58 نیز حاصل دلاوری ها و حماسه آفرینی های دانشجویان و دانش آموزانی بود که امام ره نوید آنها را داده بودند. انقلاب دوم در همین روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به ثمر نشست تا بساط استکبار و نفوذ از ایران برچیده شود. آمریکا و ایادیش در کمتر از یکسال به زباله دان تاریخ پیوستند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران به الگوی مبارزاتی تمام تاریخ بشر در برابر ظلم و جور جهانی تبدیل شده است.

??استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار بست تا نهال نورسیده انقلاب را با جنگ، تحریم، تهدید و فشار به زانو درآورد اما این نهال تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و استقامت و ایستادگی شیرزنان و شیرمردان آزادیخواه به درختی تناور تبدیل شده است. امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند که ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند. در 13 آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می دهند. پیروزی که نمود آن را هر روزه در شکست هیمنه آمریکا در منطقه نظاره گرند و در آستانه ۱۳ آبان امسال، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج همیشه فارس نظامیان تروریست آمریکایی را با اقتدار و قدرت تحقیر کردند.

??جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، ابراز امیدواری می کنند که امواج توفنده بیداری اسلامی و ملتهای مستضعف در 13 آبان امسال کاخ ستم دیگر طواغیت و شیاطین مستکبر را درهم کوبد

✍? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

منبع:   
به نقل از پایگاه افکار نیوز 

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا