کلیپ تصویری: تاثیر آرسنیک در درمان سرطان

? #مستند گزارش نتایج تحقیق دانشمندان از تاثیر آرسنیک در درمان سرطان+کلیپ حکیم دکتر #روازاده با موضوع #تاثیر نوره ( #واجبی) دارای آرسنیک در درمان #سرطان

یافته جدید محققان نشان داد؛ مقابله با سرطان با سم خطرناک ارسنیک
درمان سرطان در آزمایشگاه
محققان می گویند می توان با استفاده از سم مهلک آرسنیک به نبرد برخی از انواع سرطان مانند سرطان های سینه، تخمدان و ریه رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وی تری، پژوهشگران دانشگاه نورت وسترن آمریکا در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که سم ارسنیک می تواند سلاحی موثر در جهت مقابله با چندین نوع بیماری سرطان باشد و آزمایش های انجام شده در این زمینه بر روی موش ها تا به حال موفقیت آمیز بوده است.

سم ارسنیک که در گذشته قاتل میلیون ها انسان بوده و به عنوان سم در نبردها مورد استفاده قرار گرفته، خود به عنوان یکی از عوامل ابتلا به سرطان مطرح بوده و بارها هشدار داده شده که اگر این سم در مجاورت انسان قرار بگیرد، شانس ابتلای وی به انواع بیماری سرطان افزایش می یابد.

اما پژوهشگران دانشگاه نورت وسترن می گویند استفاده از میزان اندکی از این سم باعث بهبود ۹۵ درصدی نوعی از سرطان خون موسوم به لوسمی حاد promyelocytic می شود. این سم می تواند جلوی رشد برخی دیگر از انواع سلول های سرطانی را در سینه، ریه ها و تخمدان بگیرد.

البته با توجه به سمی بودن ارسنیک استفاده از آن به منظور نابودی بافت های سرطانی باید با دقت بالا صورت بگیرد و اثرات مخرب آن محدود به سلول های سرطانی باقی بماند.

آزمایش های صورت گرفته نشان می دهد می توان ذرات نامحلول ارسنیک را با استفاده از فناوری نانو به گونه ای به کار گرفت که تزریق آنها به جریان خون باعث از بین رفتن صرف سلول های سرطانی شود، بدون آنکه آسیبی به سلول های سالم وارد شود.

قرار است به منظور تکمیل این روش درمانی بررسی های بیشتری در ماه های آینده صورت بگیرد.

 

عنوان و لینک مطلب مرتبط: مندرج در سایت قدیم در سال 1388

آیا می دانید که از آرسنیک که از مواد اصلی تشکیل دهنده از نوره است داروهای ضد سرطان تولید می کنند!

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام. گویا چنین حدیثی با این تفصیل نداریم٬ اما آنچه درباره واجبی گفتید درست است.
    دیروز دشمنان کینه توز می گفتند که دکتر روازاده برای فروش واجبی حدیث ساخته است٫ اما امروز که درستی این سخنان را غرب تأیید کرده است٬ این پرسش پیش می آید که دکتر روازاده این حدیث را از کجا نقل کرده است.

    1. باسلام و احترام
      ضمن تشکر از دقت شما کاربر همیشگی سایت احیای سلامت
      در این خصوص نظر کاربران محترم را به مطلب ذیل جلب می نمایم:
      پاسخ مرکزملی پاسخ‌ گویی به سؤالات دینی در خصوص احادیث مربوط به تاکید معصومین (ع) به استفاده از نوره

      باتشکر گروه مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا