تجمع مخالفان واکسیناسیون اجباری در خیابان پاستور

تجمع_مخالفان_واکسیناسیون_اجباری در خیابان پاستو

? نتیجه یک نظرسنجی: تحصیل‌کرده‌ها بیش از دیگران مخالف تزریق واکسن هستند

? تجمع مخالفان #واکسیناسیون_اجباری در خیابان پاستور

? جمعی از منتقدان سیاست‌های بهداشتی دولت و مخالفان واکسیناسیون اجباری امروز در خیابان پاستور تجمع کردند و خواستار توقف ترذیق اجباری واکسن شدند.

 

? به گزارش راه مردم، دیروز چهارشنبه گروهی از معترضان به ‌«کرونا هراسی‌» و ‌«واکسن اجباری‌» در خیابان پاستور تجمع کردند و از مقام‌معظم‌رهبری خواستند جلوی واکسیناسیون اجباری را بگیرد.

 

? پلاکارهایی از جمله ‌«ما صدای مخالف واکسن آزمایشی اجباری با مجوز اضطراری هستیم‌»، ‌«نه به کروناهراسی رسانه»، ‌«نه به واکسناسیون اجباری‌» و‌«‌نه به پروتکل‌های سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی‌» از سوی معترضان به نمایش درآمد و شعار «رسانه ملی، مناظره علمی» سر دادند.

 

? به گفته علیرضا اولیایی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران «حداقل ۲۵ درصد مردم ایران مخالف تزریق واکسن هستند‌‌»‌.

 

? تحصیل‌کرده‌ها بیش از سایرین با واکسیناسیون اجباری مخالف هستند.

 

? یک نظرسنجی رسمی و دولتی نشان داد که افراد با سطح بالاتر سواد و تحصیلات دانشگاهی بیش از سایر افراد جامعه با واکسیناسیون اجباری مخالف هستند.

 

? به گزارش راه مردم در نظرسنجی جهاد دانشگاهی آشکار شد که مخالفت‌ها با واکسن اجباری در میان اقشار تحصیل‌کرده ایرانی بیشتر از سایر اقشار است.

 

‎? یافته‌های مرکز نظرسنجی جهاد دانشگاهی (ایسپا) نشان می‌دهد:

 

? ‎۸۱.۴ درصد از افراد با تحصیلات زیردیپلم، ۷۴.۲‌درصد از افراد دارای مدرک دیپلم و ۷۰.۲‌درصد از افراد با تحصیلات دانشگاهی موافق اجباری شدن تزریق واکسن هستند.

 

? ‎۷۶.۹ درصد زنان با اجباری شدن واکسن موافق هستند. این عدد برای مردان ۷۳.۳‌درصد است.

 

? ‎۷۲.۴ درصد افراد ۱۸ تا ۲۹ سال، ۷۲.۴ افراد ۳۰ تا ۴۹ سال و ۸۳ درصد افراد بالای ۵۰‌سال موافق اجباری شدن تزریق واکسن کرونا هستند.

 

? ‎۷۳.۳ درصد از افراد ساکن در مراکز استان‌ها، ۷۵.۲‌درصد از افراد ساکن در شهرهای کوچکتر و ۷۷.۳‌درصد از افراد ساکن در روستاها با اجباری شدن تزریق واکسن موافق هستند.

? نظرسنجی در سطح ملی (شهر و روستا) در تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ با جامعه آماری افراد بالای ۱۸‌سال کل کشور و اندازه نمونه ۱۶۱۲‌نفر به شیوه مصاحبه تلفنی توسط ایسپا اجرا شده است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا