تدابیری برای لاغر شدن

 چاقی بیش از حد یا بزرگ بودن شکم یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی را درگیر کرده است و باعث مشکلات حرکتی و حتی به خطر افتادن سلامتی شده است.

 لاغر شدن بدون عوارض یکی از دغدغه های مهم این روز ها است و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.

 اما با استفاده از چند تدبیر ساده می توان به راحتی و بدون عارضه از این مشکل رهایی پیدا کنیم.

این تدابیر عبارتند از :

1- استفاده از سویق جو

 سویق جو و به طور کلی جو، می تواند تا مدت زیادی انرژی مورد نیاز ما را تامین کند و به ما این توانایی را بدهد تا برای مدت طولانی نیازی به خوردن چیزی نداشته باشیم بدون این که دچار ضعف بشوییم.

 سویق جو به دلیل دارا بودن سبوس و تامین ویتامین های گروه «ب» به سوخت و ساز بدن کمک می کند و اجازه نمی دهد مواد ضروری بدن دچار افت شوند.

2– ترک ناهار

 ترک ناهار یکی از روش های جدی برای تامین سلامتی پایدار است و بارها این نکته را تذکر داده ایم که ناهار در طب اسلامی توصیه نشده است بلکه باعث سودا می شود.

 در واقع ترک ناهار عاملی است برای استراحت بیشتر دستگاه گوارش همچنین باعث کم شدن سودا نیز می شود.

 تذکر : سوالی که شاید ذهن خیلی ها را به خود مشغول کند این است که چگونه با حذف یک وعده غذایی بتوانی انرژی مورد نیاز خود را تامین کنیم؟ جواب این سوال در استفاده از سویق خصوصا سویق جو می باشد. با استفاده روزانه از سویق خصوصا در وعده صبحانه می توانیم از اثرات مثبت این موارد استفاده بیشتری داشته باشیم.

کد مطلب: الف96080202

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. نظر من درباره پدر طب اسلامی آقای دکتر روازاده، بعد از تشکر فراوان از زحمات بی شائبه ایشان برای ملت ایران تمامی مردم ایران که فک می کنم آقای دکتر تمام زندگی خود را برای سلامت مردم و سوق دادن آنها به طرف سلامتی و تندرستی مردم ایران گذاشته اند، و اینکه من تمام دکتران مشهد نظر به عمل و عمل و هیچ درمان دیگه دادند و بسیار درد می کشیدم و حتی عاجز به راه رفتن بودم ولی آقای دکتر روازاده زندگی من و عوض کرد و به من زندگی دوباره داد و خیلی دوست دارم آقای دکتر یک بار دیگر من و بچه هام ویزیت کنند اما فک اشکال در اینجاست که آقای دکتر خودشون ویزیت نمی کنن و فک می کنم امکان پذیر نیست بتوانم از ایشان وقت بگیرم من بعد از گذشت ده سال از ویزیت ایشان خیلی نیاز به ویزیت دوباره ایشان دارم
    باتشکر فراوان از زحمات ایشان و دعای خیر برای این دکتر دلسوز و مهربان

    1. با سلام و‌احترام
      خداروشکر که سلامت هستین
      برای اطلاعات بیشتر با روابط عمومی تماس بگیرید
      شماره تماس:
      02166920128

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا