تقدیر حکما و فعالان طب اسلامی- ایرانی از رهبر معظم انقلاب

بیش از 4700 نفر از حکما و فعالان طب ایرانی و اسلامی در نامه‌ایی به رهبر معظم انقلاب از ایشان به خاطر مواضع قاطع در اعلام عدم وارادات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حکما و فعالان طب ایرانی و اسلامی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان به خاطر مواضع قاطع در اعلام عدم واردات واکسن از آمریکا و انگلیس تقدیر کردند.

در این نامه آمده است:
با عرض تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، خداوند را شاکریم نخست به خاطر نعمت توحید و پرستش الله، آن محیی حیات بخش که جان انسانها و سایر انفس چنان در پیشگاه والای او ارزشمند است، که حفظ جان یک انسان را به مثابه جان همه بشریت خوانده و کشتن یک انسان را نیز به مثابه کشتن همه بشریت.

و دوم بخاطر نعمت ارسال رسل و میوه آن ولایت فقیه. خرسندیم از اینکه در عصری زندگی می‌کنیم که بجای حکومت طواغیت و ستمگران و بی خدایان، زیر سایه ولایت فقیه و زعیم عالیقدر تشیع حضرت آیت الله خامنه ای تنفس می‌کنیم.

دانا مردی که دیروز بخاطر فریاد استغاثه و تضرع مسلمانان و حتی غیرمسلمانان سوری و عراقی زیر تیغ تکفیری‌ها، سردار پرافتخارش شهید حاج قاسم سلیمانی را برای نجات جانشان فرستاد و آن شهید که خونش تا ابد خواهد جوشید، دلیرانه محاصره ابرقدرت‌های جهان و مخلوق تکفیری شان را می‌شکست و همچون یک فرشته حیات بخش، خود را به حرمین مبارک ائمه اطهار و اهل بیت در عراق و سوریه و اینجا و آنجا می‌رساند تا سرانجام ویروس نحس داعش را از منطقه پاکسازی کرد.

دانا مردی که امروز نیز برای جان ایرانیان مدبرانه شهید محسن فخری زاده‌ها را در دامان ایران پرورش داده تا به انسانها حیات ببخشند.

رهبر عظیم الشان انقلاب!
حکم ممنوعیت واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی که سردمدارانشان ماه‌هاست برای تحمیل آن به ایران و دیگر کشورها برنامه‌ها داشتند چه هیاهوهای رسانه‌ای چه نفوذ عناصر مزدوری که عامل اجرای منویات آنها باشند اقدامی شجاعانه و نشانه دوراندیشی و خوی زندگی بخشی حضرت‌عالی است.

عقلا به خوبی می‌فهمند آمریکایی که آمار کشته‌های کرونای آن از 350 هزار نفر فراتر رفته و با 4 برابر جمعیت ایران، 40 برابر ایران تلفات می‌دهد  و انگلیسی که هم جمعیت ماست و 11 برابر ایران تلفات کرونا دارد، نمی‌تواند منجی ما و دیگران باشد، نمی‌تواند علم و پزشکی خود را به رخ کشد، نم‌یتواند دلسوز و دوستدار جان ما باشد.

بلکه اسناد و مدارک موثق اثبات می‌کند، آنها علاوه بر اینکه خود خالق امراض جدید در آزمایشگاه‌های کشتار جمعی شان هستند، افزون بر آن، با تولید واکسن‌های آلوده، داروهای آلوده، غذاهای آلوده و.. مترصد نسل کشی جوامع خصوصا جوامع مسلمان و آفریقایی هستند.

چنانکه در یک نمونه افشاشده، دولت فدرال آمریکا به همراه شرکت‌های داروسازی و واکسن سازی خود و معیت سازمان بهداشت جهانی، بیماری دهشتناک ایدز را ایجاد کردند و سپس میلیون‌ها دوز ویروس ایدز را در قالب واکسن آنفولانزا و هپاتیت و.. به آفریقایی‌های نگون بخت تزریق کرده و آنها را به کام مرگ کشاندند.
ما خانواده بزرگ جامعه طب اسلامی و ایرانی، از شهامت حضرت عالی که علیرغم غوغاسالاری اذناب آمریکا و انگلیس و موج دروغ پراکنی آنها علیه جنابعالی، نهراسیدید و قاطعانه چنین تصمیم بزرگی را اعلام نمودید قدردانی می‌کنیم.

دعا می‌کنیم چنانکه اینچنین خود را برای حفظ جان مردم ایران و مظلومان جهان، آماج حملات لشکر شیطان می‌کنید، در سلامت و صحت، پرچم این انقلاب مقدس را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) بسپارید.

همچنین همگام با دیگر اقشار درمانگر حوزه سلامت و ملت قهرمان ایران خانواده بزرگ طب سنتی ایران از این اقدام هوشمندانه ومدبرانه مقام معظم رهبری حمایت قاطع خودرا اعلام می‌داریم.

دکتر سعید اسماعیلی

دکتر رضا منتظر

دکتر غلامرضا نورمحمدی

دکتر حسین روازاده

دکتر آیلار شکیبا

دکتر اسماعیل صادقی پورگوغری

دکتر محمدمهدی صالحی فر

دکتر شکوفان علی زاده

دکتر ابوالفضل علیایی

دکتر رحمت فتحعلی باغنی

دکتر علی معماری

دکتر عباس نصوری

دکتر هدیه هراتی

دکتر محمدرضا معینی کربکندی

دکتر مریم علینقی زاده

دکتر حسین خطیبی

دکتر فاطمه کاراندیش

دکتر عسگر اکبری

دکتر سجاد قنبری

دکتر جواد بیک خراسانی

دکتر علی  امیری

دکتر مهشید  ایرانی

دکتر محمدرضا  باباخان

دکتر سعیده  پاک‌ زاد

دکتر فاطمه  پیرحیاتی

دکتر لیدا  جراح

دکتر بهروز  جلالی ندوشن

دکتر فاطمه  دانش فر

دکتر محمود  سپهریان

 دکتر محمدعلی  سرلک

دکتر عباس  سعادتمندی

 دکتر سید جلال  سید

دکتر کبیر  سیدی قاضیجهانی

دکتر رقیه  شاهقلی

دکتر حبیب  شعبانی

دکتر مریم  عبدالهی

دکتر محمداسماعیل  دارابی

دکتر حشمت اله  داودپور

دکتر سیدابوالفتح  شیرمردی

دکتر علیرضا  پرهیز

دکتر لیلی  حسن زاده

دکتر محمد  خداشناس

دکتر فهیمه  زنگویی

دکتر مریم  نواب زاده

دکتر مهدی نوروزی

دکتر حمیدرضا ضیائی

دکتر حسن یوسفی

سید جلیل زاده احمدی

مجتبی قلی پور

محمد مهدی قاسمی

محمد جواد مسعودی نیا

فاطمه مزروعی

لیلا سرکار

علی سرکار

 علویه سادات شاه ولایتی

فاطمه موذنی

اکرم محمدی نجف آبادی

عظیمه قربانی نیکو

مریم حیدری

سعیده عباسی

آتیه غلامی

فاطمه اسماعیل نژاد

محدثه صفری

 مسعود ساعدی باغجقاز

 سید حسن کاظمی

حمیدرضا زینعلی

مسلم موحدی راد

مسعود شاکری

حمید صالحی حاجی آبادی

حکیمه صیادی

مریم کوهکن

محمود خلیلی

محمد ایران نژاد

علی اصغری

محمدعلی شجاع

محمد امین محمدی

امیرمسعود استادحسین

هادی ولی زاده

حامد مسعودیان

لقمان محمدیان

زهره آقایی

مطهره اکبر زاده

سیده سکینه علوی

زهرابکاعین الدین

امیرحسین باقری

مهدی صفرزاده

مسلم عباسی

مجید پرچمی

محمد صفرزاده

 مهدی پرهیزگار

زینب امیدی مقدم

مهدی امیدی مقدم

آزاده حاجی تقی طهرانی

طوبی فریدی اصل

خانم مرادپور

 راحله نوری

خانم موجودی

خانم مهدیان

 معصومه بالار

منبع: خبرگزاری فارس                   


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا