تمرینات تیم احیای سلامت جهت حضور مقتدرانه در مسابقات والیبال قهرمانی کارگران کشور

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان تهران، تیم والیبال احیای سلامت بعنوان نماینده کارگران استان به مسابقات قهرمانی کارگران کشور که در مورخ ۶ شهریورماه لغایت ۱۲ شهریور ماه ۹۶ در شهرستان شاهرود استان سمنان برگزارخواهد شد اعزام می گردد.

حجت الله میرزاخانی مربی این تیم طی مصاحبه کوتاهی با سایت هیئت خاطرنشان کرد مدت دو هفته ست در سالن مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران تهران در حال آماده سازی این تیم جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کارگران کشور هستیم و بازیکنان در  آمادگی بدنی و تکنیکی خوبی به سر می برند.

وی افزود این تیم را از بین بازیکنان با تجربه که از سطح فنی بالایی برخوردارند و  در مسابقات دستجات مختلف والیبال  کارگری استان  حضور داشته  انتخاب نموده و با تمریناتی که پشت سرگذاشته ایم و هماهنگی، رفاقت و جو دوستانه ای که  بین بازیکنان بوجود آمده  امیدواریم  بتوانیم از جایگاه ورزش تهران دفاع کنیم و با دست پر از این مسابقات برگردیم .

میرزاخانی همچنین از دکتر روازاده مدیر عامل شرکت نگاه احیای سلامت که همواره به ورزش کارگری و سلامت پرسنل اهتمام ویژه دارند و اسپانسر تیم والیبال نیز هستند تشکر و قدردانی نمود.

والیبال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا