توصیه بهداشتی: تعیین جنسیت فرزند

امروزه که آمار تک فرزندی و دو فرزندی از فراوانی بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است، والدین به دنبال تدابیری جهت انتخاب جنسیت بچه خود هستند، غافل از آنکه هر آنچه خالق مهربان برای مان درنظر بگیرد، قطعاً بهترین خیر برای مان در همان می باشد و راهکاری که صد در صد جنسیت جنین را با انتخاب والدین تضمینی تعیین نماید وجود ندارد.
در این زمینه بر اساس منابع طب جامع ایرانی اگر طبیعت پدر و مادر به گرمی باشد جنسیت فرزند احتمال بیشتری دارد که پسر باشد و اگر سرد باشد فرزند را دختر می کند.
همچنین جرجانی در کتاب الاغراض الطبیه و المباحث العلائیه در خصوص تعیین جنسیت آورده است که اگر عمل مقاربت در روز اول تا پنج روز بعد از پاک شدن زن باشد، جنسیت فرزند احتمال بیشتری دارد که پسر  باشد، از روز ششم تا هشتم، احتمال دختر بودن جنسیت فرزند و از روز نهم تا پانزدهم، احتمال پسر بودن جنسیت فرزند بیشتر است و از روز شانزدهم تا شروع دوره بعدی احتمال جنسیت به یک نسبت مساوی می باشد.
در ضمن خوردن کاسنی نیز باعث افزایش احتمال پسردار شدن می گردد.

‫۳۲ دیدگاه ها

  1. با سلام
    تجربه ای که بنده در این زمینه دارم ان است که اسیدی یا قلیایی بودن محیط رحم وواژن زنان در تعین جنسیت بسیار حایز اهمیت است بدین صورت که اسپرم های نر علاوه بر قوی بودون وچالاکی در محیط اسیدی بسیار اسیب پذیر خواهند بود واسپرم ماده نیز در محیط قلیایی. بنابراین تنظیم تغذیه زنان قبل از بارداری برای رسیدن به محیط اسیدی وقلیایی از اصول اساسی می باشد

  2. با سلام و احترام
    من هم مانند آقاي مسعود صادقي در خصوص تعيين جنسيت تجربه خوبي دارم چنان كه وقتي خواستم پسر دار شوم ، پسردار شدم و وقتي خواستم دختر دار شوم ، دختر دار شدم . خداوند آدم را مختار آفريد بنابراين بر اساس تفكر و دست يافتن به علم مي توان ، تعيين جنسيت كرد .
    براي پسر دار شدن مي بايست از سه ماه قبل از تصميم به بچه دار شدن ، مرد بطور مرتب از غذاها و ميوه هاي گرم مانند انبه ، خرما و امثالهم استفاده كند و از خوردن غذاها و ميه هاي سرد بطور جدي خوداري كند ( اين موضوع باعث افزايش مقدار مني و پرتابش بيشتر مني به داخل دهانه واژن و قوي شدن كرموزم y و … مي شود ) ضمنا نحوه آميزش جنسي ( دخول از پشت انجام شود بطوري كه آلت تا انتها به داخل واژن برود و … ) بسيار موثر است .در اين مدت مي بايست زن از غذاهاي و ميوه هاي سرد و استفاده نماييد تا ترشحات واژن آن قليايي شود .

      1. من باردارم و دوتا دختر دارم و سومی هم درماه سوم هستم سونوگرافی گفت دختره ایا میشه کاری کرد ک تغییر کنه و پسر بشه میشه زود جوابمو بدید ممنون

        1. با سلام واحترام
          آنچه خالق مهربان برای شما تقدیر کرده است، قطعا خیر شما و خانواده محترم تان در آن است. این هدیه خداوند را آنچه هست، پذیرا باشید.
          گروه مدیریت سایت

          1. احسنت و هزاران افرین بر این پاسخ که خداوند به شما بر ملائک مباهات مینماید

      1. با سلام و‌احترام
        لطفاً برای عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود؛ شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید.
        09907600160
        گروه مدیریت سایت

  3. با سلام عزیزان من هم تجربه ای در این زمینه دارم که مادرم بهم یاد داده و به هر کس گفتم نتیجه داده برای پسر دار شدن به این صورت هست که از روز اول که پریود میشی تا 12 روز بعدش اقدام به بچه دار شدن نکنی.
    زناشویی بعد از پاک شدن رو میتونی ولی اقدام به بچه دار شدن نه و از شب 12 به بعد (البته اگر وسط دوره سیکل باشه در کسی که 28 روزه روز14 خیلییی بهتره) قبل از اقدام در لگنی حاوی آب گرم و جوش شیرین میشینی و حتی با سرنگ داخل واژن محلول جوش شیرین را خالی می کنی بعد هم بدون اینکه خودت رو بشوری کمی هم آب قند میخوری و اول به اورگاسم میرسی و بعد شوهرت. طریقه خوابیدن هم باید زن پشت بخوابه (باسنش رو زمین باشه) و مرد روی او باشد. بعد از انزال هم بالشی زیر باسن زن قرار بگیره طوری که سر نسبت به باسن پایین تر باشه تا مایع منی خارج نشه. حدود یک ساعت تا هرچند وقت که بیشتر بتونه بخوابه بهتره.
    برای دختر دار شدن هم از وقتی که اپریود تمام شد میشه اقدام کرد و در محلول سرکه و اب بشینه ناگفته نمونه که برای پسردار شدن یه سری اقدامات تغذیه ای هم هست که معمولا باید حتما از سه ماه قبل انجام بدهید تا نسبت املاح بدن اصلاح شه میتونید سرچ کنید.
    ان شاء الله سالم و صالح باشه

    1. جوش شیرین ممکنه باعث عقب افتادگی بشه ،شما دوست دارید یه پسر عقب مونده داشته باشید . جوش شیرین خوراکی یا استفاده تو واژن ضرر داره .خود دانید .شانسه دیگه یه وقت دیدید واسه شما شد

  4. سلام من هم جنسیت پسرم رو خودم انتخاب کردم و با کمک خداوند پسردار شدم از سه ماه قبل رژیم غذایی گرم هم زن وهم مرد
    استفاده مخلوط آب و جوش شیرین یک هفته قبل از نزدیکی
    نزدیکی در روزهای 12.13.14 پریود
    این روشها خیلی تاثیر داره

  5. به نظر من هرچی ک بخواییم واقعا ازخدا همونو بهمون میده،من از خدا دوتا دختر خواستم تا فرزندم تک نباشه وخداوند بهم عطا کرد،

  6. تو رو خدا یک میخوام پر دار بشم چی کاری باید انجام بدم به کمک تان احتیاج دارم ممنون تان خواهیم بود

  7. سلام ببخشید منم دوتا دختر دارم الان میخوام بزارم باردار شم برا پسر دار شدن چکار کنم خیلی برام مهمه

    1. با سلام و احترام
      نکات مربوط به پسردار شدن در مطلب ذکر شده رعایت کنید
      و برای عضویت در گروهای پرسش و پاسخ به شماره زیر در تلگرام پیام دهید
      09907600160
      گروه مدیریت سایت

  8. همه این مطالب غیر دقیق هست چون من واقعا انجامش دادم با تمام شرایط ولی نتیجه عکس گرفتم هرچی خداوند اراده کنه همون اتفاق می افته

  9. خوشبحالتون من از خدامه دو تا دختر خدا بهم بده از بس نگرانم که بچم پسر بشه سالهاست نمیزارم باردار شم چون فقط دلم دختر میخاد…

  10. سلام. بنده تجربه تولد دو فرزند پسر دارم و قطعا روشی که میگم صد در صد جواب میده
    1. نماز شب حتما 50 روز قبل از نزدیکی ادا شود. هر دو نفر
    2. بعد از هر نماز واجب دعای معراج خوانده شود.
    3. هر روز یک عدد سیب با پوست به صورت ناشتا مصرف شود.
    4. هر روز در سبد غذایی سیر سیاه باشد. حتما خیلی موثر است.
    5. از خوردن آشغالهای که به اسم تنقلات در بازار هست اکیدا خودداری شود. نوشابه دلستر آبمیوه پفک چیپس و…
    6. ژن پسر از زن می باشد. پس می بایست حتما دونفر و بویژه زن رعایت کند.
    7. نزدیکی هر 7 روز اول پس از پاک شدن زن انجام شود و از نزدیکی در هفت روز دوم خودداری شود. 7روز سوم اشکالی ندارد. هفت روز چهارم هم ترجیحا نزدیکی نشود.
    نزدیکی باید بعد از دوره 50 روزه گفته شده باشد.
    التماس دعا

  11. سلام و ادب خواستم دستور خودم برای دختر دار شدن رو بنویسم که به فضل خدا تضمین شده هست مگر اینکه مشییت خدا بخواد اونو تغییر بده که از حضرتش شرمگین شدم هدیه هایی که بخواد به بنده هاش بده رو خودمون اختیار کنیم فقط ی دل صاف میخواد که ازحضرتش بخوای فرزندی سالم و شایسته به شما بده که هم خودش و هم شما و جامعه اش در ارامش درون و امنیت و راحتی و سلامتی قرار داشته باشید…دختر یا پسر اگر شایسته و صالح باشند هرجا باشند خیرشون به پدرومادر و دوست و وطن و‌همسایه و همکلاس میرسه و حتی دشمنشون هم ازشون درامانه…همه نگران این هستیم که در بیماری و‌کهنسالی فرزندمان دستمان رو بگیره البته که ارزوی خوبیه ولی قبول کنیم که شرایطی که خدا برای ما قرار میده همیشه ساحل امن نیست و صبر و مقاومت ما و شکرگزاری ما رو میطلبه…فرزند صالح اگر حضور ظاهری هم در کنار پدرومادر نداشته باشه نفس و روح لطیفش همیشه وابسته به عزیزانش هست به غیرازاینکه خدمت به والدین و دستگیری از این عزیزان خلاصه تمام سعادت در این عالم فانی هست….برای همه شما عزیزان فرزندانی سالم و شایسته از درگاه حضرت دوست خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا