جوابیه حکیم دکتر روازاده به پرونده واکسن “سلامت”

مدیر مسئول محترم نشریه سلامت؛

با سلام پیرو مطالب منتشره در نشریه سلامت شماره 239، سال سیزدهم مورخ 22/07/96 در صفحه اول و دوم همراه با تصویر اینجانب دکتر حسین روازاده با ذکر مطالبی کذب و غیر علمی و نسبت آنها به اینجانب و تیتر درشت ادعاهای عامیانه که اهانت و توهین آمیز بوده و همچنین حذف دکترای اینجانب عطفاً طبق قانون مطبوعات پاسخ مرا در همان صفحات اول و دوم با همان حروف و تصویر چاپ فرمایید در غیر این صورت حق اقدام قضایی و پیگیری قانونی برای اینجانب محفوظ میباشد.

دکتر حسین روازاده گفت: واکسیناسیون یک امر پزشکی و بهداشتی است که مورد تأیید همه است ولیکن این امر مقبول دارای عوارض غیر قابل انکاری نیز در تعدادی از کودکان می شود که این مطلب هم در تحقیقات زیادی و در مقالات و کتب معتبری منتشر شده است. از جمله این عوارض وقتی بصورت گسترده دیده شده است که چندین نوع واکسن را با هم ترکیب کرده و در همان ساعات اولیه تولد نوزاد به او تزریق می گردد.

مثل همین واکسن پنتاوالان که علیرغم هزینه های هنگفتی که به دلیل واردات بر سیستم ناتوان بهداشت و درمان کشور تحمیل کرده است، در بسیاری از کشورهای دنیا واکسن پنتاوالان تزریق نمی شود و واکسن های موجود در ترکیب آن در نوبتهای بیشتری به طور جداگانه به کودک تزریق می شود تا عوارضش کمتر شود. نکته دیگر گنجاندن واکسن آنفلوآنزا در ترکیب پنتاوالان است. واکسن آنفلوآنزایی که فقط در افراد در معرض خطر، آن هم در فصول سرد سال و برای پیشگیری از یک سوش (گونه) شایعتر ویروس آنفلوآنزا تجویز می شود. چرا باید به صورت گسترده و یک دست و در تمام فصول سال به نوزاد یک روزه تزریق گردد؟ و یا اجباری کردن واکسن کزاز برای تمام زوجین قبل از عقد چه این زوجین قبلاً و به موقع واکسن کزاز گرفته باشند یا نگرفته باشند، یا اصرار به واکسیناسیون مادران باردار حتی اگر قبلاً و به موقع واکسن کزاز گرفته اند، چه دلیل علمی می تواند داشته باشد؟ مسئولین واکسیناسیون کشور که طراحان این برنامه واکسیناسیون بی رویه و غیر علمی هستند باید پاسخگوی این سوالات و ایرادات علمی و همچنین هزینه های هنگفتی که به واسطه این نوع تزریقات غیر علمی صورت می گیرد، باشند. بر اساس گزارشات بین المللی که بسیاری از اسناد آن در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته است، متأسفانه واکسن آلت دست دشمنان سلامت و باروری انسان در مقاطع مختلف زمانی و در کشورهای خاص قرار گرفته است. نمونه آن القای ناباروری به واسطه اجباری نمودن واکسن کزاز برای زوجین در مقطعی در کشور سوئد (خودتان تحقیق بفرمایید). پس اینجانب به عنوان یک پزشک دارای پروانه نظام پزشکی به شماره 58290 این حق را دارم که از نظر علمی در این موارد پژوهش کنم و نظریه خود را جهت استحضار سایر پزشکان و همکاران محترم در طب اعلام نمایم.

این حق هر پزشک است که نظر خود را نسبت به امور درمانی اعلام کند و اگر پزشکی این نظر را قبول ندارد نظر خود را می تواند اظهار نماید. تهمت اینکه اینجانب با اصل واکسیناسیون مخالفم نسبت کذب است و نشریه این تکذیبیه را باید با حروف غالب و در صفحه اول و دوم منتشر نماید.

در مورد مسئله غربالگری و سونوگرافی زود هنگام قلب جنین نیز داستان بر همین منوال بود.

اینجانب با سقط جنین هایی که در سونوگرافی های زود هنگامی که توسط افراد ناوارد و یا به وسیله دستگاههای معیوب انجام شده و بدون قلب گزارش شده اند به شدت مخالفم. چون در تجربیات درمانی خود بارها و بارها مشاهده نموده ام که مادری با نامه بستری برای کورتاژ و سقط جنین بدون قلب، به مطب من مراجعه نموده و اینجانب از سقط نهی کرده ام و بعد از گذشت یک ماه و یا کمتر همان مادر با همان جنین شادمان، گزارش یک جنین سالم با قلب تپنده را ارائه می کند.

و ایضاً در مسأله مهم کنترل جمعیت که اینجانب بیش از 25 سال قبل، خطرات مصرف بی رویه داروهای پیشگیری از بارداری را گوشزد می کردم و مشکل پیری جمعیت و ناباروری را متذکر می شدم، بسیاری از افراد به تخریب و مخالفت من می پرداختند و اکنون کشور با بحران جمعیت روبرو شده و ناباروری و عوارض قرصهای پیشگیری در کشور بیداد می کند.

تا کی باید از مقام اول نظام جمهوری اسلامی برای چنین مواردی خرج کنیم!

سؤال من از مسئولین ذیربط اینست که چرا بحثها و نظریه های علمی را به جای مطرح کردن در محافل علمی به رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی و یا مراجع قضائی یا انتظامی می­کشانند؟
ما خدمتگزار و خادم این مردم هستیم و علم و شعور خود را متعلق به مردم می دانیم و همواره آمادگی خویش را در همکاری تنگاتنگ با محافل علمی اعلام می داریم.

                                                                       دکتر حسین روازاده

جهت درشت نمایی کلیک نمایید

جهت درشت نمایی کلیک نمایید

 

منبع:      هفته نامه سلامت – شنبه 6 آبان ماه 1396 – شماره 641

 

‫۲ دیدگاه ها

  1. بنده بر اساس تجربه شخصی و تغییر در نوع نگرشم به “بیماری و سلامت” و به لطف خداوند سالهاست داروی شیمیایی استفاده نکرده ام و گمان میکنم جز در”موارد خیلی خاص” نباید به دامان دارو بیافتیم.

  2. جنبش های ضد واکسن با نام anti vaxxدر کشور انگلیس و ایالات متحده چندین سال هست گسترش یافته. خانواده های بسیاری فرزندانشان را به دلیل ابتلا به اوتیسم و فلج واکسن نمی زنند. دکتر اندرو ویکفیلد را به دلیل انتشار مقاله واکسن عامل اوتیسم است از سازمان سی دی سی امریکا اخراج کردند. دکتر سوزان هامفریز هم در مقاله خود منتشر کردند که از هر 100 نفری که به فلج اطفال مبتلا می شوند، 95نفر خوب می شوند و 4 نفر به عوارض خفیف دچار می شوند و فقط یک نفر از پا فلج می شود. پروفسور کریس هم محقق آلومینیوم هستند که وجود مقدار زیاد آلومینیوم در واکسن ها را سبب ابتلا به فلج مغزی و آلزایمر می شوند. این پزشکان خودشان مخالف واکسن هستند و فرزندان و نوه هاشون رو واکسن نمی زنند. این خطر واکسن را دکتر روازاده سال های پیش گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا