خرید وسیع و مشکوک دام‌های مولد کشور به قیمت های نجومی توسط افراد ناشناس

#فوری #مهم #نشر_حداکثری

? قابل توجه دستگاه‌های امنیتی! خرید وسیع و مشکوک دام‌های مولد کشور به قیمت های نجومی توسط افراد ناشناس

⚠️  اخبار نگران کننده‌ای از خریدهای مشکوک و گسترده دام های مولد با قیمت های بسیار بالا برای ما ارسال کرده اند. با ادامه این روند اختلالات جدی در بازار مواد غذایی اساسی مانند گوشت قرمز در آینده‌ای نزدیک در کشور بسیار محتمل است.

‼️طبق اطلاعات واصله تاکنون در برخی از شهرستان های استان های کرمان، اصفهان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مرکزی افراد ناشناس بره‌های مولد که عموماً هر راس زیر یک میلیون تومان ارزش دارند را با قیمت‌های بسیار اغواکننده‌ای از دامداران خریداری می‌کنند.

‼️با کاهش جمعیت بره‌ها و ماده میش‌های مولد ضمن کاهش شمار کشتار، نرخ زاد و ولد گله‌ها نیز طی چند ماه بعد به شدت کاهش خواهد یافت. ضمن اینکه با شیوع همه ساله بیماری هایی نظیر تب برفکی در کشور که دستگاه‌های مسئول در کنترل آن ناکارآمد هستند، باید تلفات و خسارات بیماری‌ها را نیز به این آمار خروج دام‌های مولد از کشور افزود.

‼️با وجود مشکلات عدیده در تبادلات مالی و بانکی به دلیل تحریم ها، وارداتِ کسری گوشت مورد نیاز کشور توسط وزارت جهاد کشاورزی به سختی امکان پذیر است. لذا ادامه روند خریدهای مشکوک، تامین نیاز مردم را در آینده دچار مشکل خواهد کرد.

لطفاً چنانچه در استان خود اطلاعات موثقی از این موضوع دارید حتماً با آی دی  @A_masaf_foods ما در جریان بگذارید‌.

#خطر_ناامنی_غذایی

#خطر_خروج_دام_مولد

#خرید_مشکوک

منبع:واحد مطالعات امنیت غذایی مصاف

خط مشی احیای سلامت در بازنشر مطالب مندرج در دیگر منابع

خرید وسیع و مشکوک دام‌های مولد کشور به قیمت های نجومی توسط افراد ناشناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا