خواص عرق زول

?نکته های شنیدنی?
#عرق_زول
 ??عرق زول برای درمان کاهش پلاکت بسیار مؤثر بوده و گلبول‌های قرمز خون را افزایش می‌دهد و از این طریق، در درمان کم خونی، تنگی نفس، آسم و  نیز کاهش سکته های مغزی و قلبی مؤثر است.
??عرق زول، پوست و عروق پوستی را باز و پوست را شفاف می سازد.
 ??عرق زول جوش صورت را به علت فعال کردن کبد و تصفیه خون از بین می‌برد.
?? برای نفخ معده و روده بسیار مؤثر است. برای دستگاه گوارش، درمان کولیت، فعال کردن کبد، تولید صفرا و ریختن آن در اثنی عشر روده و تجزیه و تحلیل چربی‌های (تری گلیسیرید و کلسترول) بسیار خوب و مؤثر عمل کرده است. غدد فوق  کلیه را فعال کرده و ترشح آدرنالین را تنظیم می کند و استرس، عصبانیت و اضطراب را از بین می برد.
??از همه جالب‌تر، افزایش انسولین، فعال کردن لوزالمعده، کاهش قند خون و درمان دیابت است. به همین جهت در افراد غیر دیابتی باید حتماً با کمی عسل طبیعی میل شود، چون به شدت قند خون را کاهش می دهد.
?? عرق زول یبوست را از میان برده و به روده ها نرمی می دهد. برای افرادی که ناراحتی معده و کولیک دارند، قبل از غذا یک استکان و بعد از غذا نصف استکان تناول نمایند.
?یک توصیه برای بیماران دیابتی:?
بیماران قندی می توانند هر چهار ساعت یک استکان عرق زول را تناول کنند و اثرات معجزه آسای کاهش دیابت و درمان آن را تجربه کنند و اگر به همین ترتیب ادامه دهند، قند بالا را کاهش داده و پایین می‌آورند.
?یک توصیه عمومی:?
عرق زول را می توان ۲۰ دقیقه قبل از غذا تناول نمود و به جای آب، می توان به طور متناوب از عرق زول و چند ساعت بعد، عرق هوفاریقون و چند ساعت بعد، عرق زنبق تناول کرد و آثار آن را که تنظیم تمام اعضای بدن، شفافیت پوست، طراوت، شادابی، تحرک، سر زندگی، از میان رفتن اوره، اسید اوریک، چربی، کلسترول، قند، تیرگی پوست و تناسب اندام است، ملاحظه نمود.
? منبع: معجزات درمانی عرقیات گیاهی، دکتر محمد دریایی، صفحه ۱۱۵  

کدمطلب:‌980209  15PC


خواص عرق زول

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا