داعش پنهان یا واکسیناسیون

 دیریست واکسیناسیون یکی از راه های مهم پیش گیری از بسیاری از بیماری های مهلک دانسته شده است و عموم انسانها در اقصی نقاط جهان آن را راهی صحیح در سلامت خود و خصوصاً فرزندانشان می دانند؛ اما متأسفانه با سوء استفاده ای که از این مسئله صورت گرفته است و با آلوده کردن واکسنها، انسانها را در معرض بیماری های مهلک دیگری نظیر حساسیت و اگزما؛ آرتریت (التهاب مفاصل)؛ آسم؛ اوتیسم؛ سرطان ها؛ دیابت کودکان؛سل؛ بیماری های کلیوی؛ سقط جنین؛ بیماری های عصبی؛ اختلال سیستم ایمنی بدن؛ سندرم مرگ ناگهانی نوزادان قرار داده است. البته مبرهن است که عوامل نسل کش و کودک کش دشمن بشریت از این طیب خاطر و اطمینان انسانها به واکسیناسیون سودجویی کرده و سموم مهلک خود را وارد چرخه دارویی واکسن ها نموده و امروزه شاهد این کشتار بزرگ و جنایت وحشتناک هستیم.

بسیاری از محققین و پزشکان با پژوهش های بسیار دقیق بر مقوله واکسن و شیوع انواع بیماری ها اطلاعات و آماری از ارتباط آنها با هم به ما داده اند که با نگاهی اجمالی پرده از این جنایت هولناک برمی دارد.

مثلاً رابطه اوتیسم و واکسن با توجه به تاریخچه شیوع این بیماری کاملاً درک می شود که قبل از سال 1991 که واکسیناسیون همگانی گردید این بیماری بسیار نادر بود و در سال 2000 تا 2002 آمار بچه هایی که اوتیسم داشته اند 1500 نفر بوده و تا سال 2006 آمار 1 به 110 نفر و تا 2008، 1 به 88 نفر رسید.

توجه داشته باشید که یک کودک اگر همه واکسن های خود را که 35 عدد می باشد بزند، 113 میکروب وارد بدن خود کرده است و نیز 59 ماده شیمیایی و چهار نوع سلول DNA حیوانی مختلف و DNA انسان که از جنین های سقط شده گرفته می شود. چگونه همه این مواد برای بدن بی ضرر و بی خطر است؟! در واکسن ها سلول های حیوانی از جمله ژن میمون، کلیه سگ، مرغ، گاو و انسان و نیز ماده ای به نام فرمالدئید که برای نگهداری از جسد مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار سرطان زاست استفاده می شود و نیز پلی سوربات 80 که برای نازاکردن موشهای ماده و کوچک کردن بیضه های موش نر مفید است؛ منوسدیم گلوتامات که در واکسن آنفولانزا زده می شود برای به هم ریختن متابولیسم بدن، تشنج و دیابت و ناراحتی های عصبی پایه ریزی گردیده است؛ جیوه نیز سمی شناخته شده است که مغز و سیستم عصبی را تحت شعاع قرار می دهد و به وفور در واکسن آنفولانزا به چشم می خورد؛ وجود آلومینیوم در واکسن ها تأیید شده است که باعث انحطاط استخوان ها، مغز استخوان و مفاصل می شود. تیمرازول مواد نگهدارنده ای است که از جیوه تهیه می گردد در واکسن های کزاز، آنفولانزا و دیفتری مقدار کمی از این ماده به چشم می خورد که در به هم ریختگی عصبی و اوتیسم بسیار تأثیربخش است.

تحقیقات نشان می دهد واکسن ها هیچ سودی برای سلامت بدن و جلوگیری از بیماری های مهلک ندارند، بلکه موجب بسیاری از بیماری های لاعلاج هستند. از آن جمله به هم ریختگی سیستم ایمنی بدن که با اختلال در سیستم بدن کودک واکسینه شده دچار هزاران بیماری گوناگون می گردد و هزاران بیماری مزمن جایگزین بیماری ویروسی می شود. واکسن های مربوط به بیماری های ناشی از ویروس مثل سرخک، اوریون، سرخجه، هپاتیت B و A، تب زرد، آبله مرغان، فلج اطفال و آنفلوانزا باعث افزایش بیماری های ویروسی دیگری شده اند، در حالی که در گذشته بیماری ها از طریق باکتری شیوع پیدا می کردند. درگذشته اقلا بیماری ها زودگذر و حاد بودند، اما امروز بیماری ها با علاج های دشوار و مزمن همچون سرطان شیوع یافته اند.

نکته دیگر بیماری های ژنتیک است. با وجود ویروس های واکسن در ژنوم سلول ها، تغییر در کروموزوم سلول ها را شاهد هستید که چگونه بیماری ها به سهولت به نسل های آینده انتقال می یابد. به همین دلیل نسل آینده در معرض بیماری های ژنتیکی است و در نتیجه امروز شاهد 60 بیماری ژنتیکی مهلک هستیم.

عدم عملکرد صحیح مغز که در اثر ارتباط خاص ویروسها با مغز صورت می گیرد از پی آمدهای واکسیناسیون است چرا که پادتن ها در سلول های مغز مخفی شده و خسارتی نظیر مننژیت، تومور سرطانی و … را به مغز وارد می کنند.

همان طور که قبلاً ذکر گردید واکسن ها دارای اجزا DNA (که تعیین کننده تمام اعمال متابولیزم سلول و بافتی است) حیوانی، گیاهی و انسانی هستند. با وارد شدن این DNAها در بدن سیستم ایمنی بدن دچار اختلال شده و و بیماری ها از حیوانات به سهولت به انسان منتقل می گردد. این نوع DNA حیوانی اولین بار از طریق واکسن های ضد آبله به انسان منتقل گردید که مستقیماً از سلول های بدن جانوران گرفته می شود. گرایش به اعتیاد هم از دیگر پیامدهایی است که واکسن ها برای بشر داشته اند و بشر نا خواسته به کارهای غیرارادی اعتیاد پیدا می کند. بدن ما هیچ گاه نیاز به مواد غیر طبیعی ندارد و حتی آنها را پس می زند. سلولهای حیوانی، فلزات سنگین، مواد سمی و DNA دستکاری شده که به وفور در واکسن ها موجود است باعث می شود که بدن مواد غیرطبیعی، مخدر و نامناسب را بپذیرد و البته این در مورد خوردن غذاهای فست فود، خیره شدن بدون اختیار به تلویزیون نیز صادق است.

واکسن DTP (کزاز، دیفتری و سیاه سرفه) هر سال به 3 میلیون کودک در آمریکا تزریق می شود. 16/038 درصد از کودکان گریه های شدید دارند که نشانه آزردگی و سوزش سیستم عصبی اصلی آنها می شود و 8/48 درصد از کودکان نیز دچار تشنج می شوند و به 8/4 درصد از کودکان 48 ساعت بعد از تزریق واکسن، شوک وارد می شود. حال قضاوت با خود ماست!!!

طی یک برنامه همگانی برای واکسن کودکان در هند؛ بعد از مرگ 4 کودک این طرح تعطیل شد؛ کودکان مذکور ساعاتی بعد از دریافت واکسن با دوز حدود چند قطره جان باختند.

در ترکیب واکسن های آنفلوانزای خوکی مقداری جیوه و موادی به نام اسکوآلن SQUALEN که از روغن کبد کوسه استخراج می شود وجود دارد که هر دو باعث اوتیسم می شوند.

آیا می دانید بسیاری از پزشکان و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند خود و فرزندان شان از واکسن ها استفاده نمی کنند؛ چرا که می دانند هیچ یک از پژوهش ها سلامت و بی خطری واکسن ها را تأیید نمی کنند و مواد خطرناکی دارند. می دانند که واکسن ها باعث مشکلات و بیماری های زیادی می شوند؛ کسانی که توصیه به استفاده از واکسن می کنند کسانی هستند که از فروش و تولید واکسن ها سود می برند. به عنوان مثال دکتر جولی گربل دینگ که در CDC (سازمان بهداشت آمریکا) مدیریت این سازمان را به مدت 8 سال عده دار بوده است؛ امروز مدیر شرکت MERCK در آلمان است. دکتر اوفیت عضو کمیته مشاوره واکسن در آمریکا (ACIP) شخصاً واکسن خود را ثبت و تولید کرده است؛ پس منکر منافع شخصی و بهره برداری از استفاده از واکسن در دنیا برای سودجویان بزرگ نمی تواند باشد.

طبق اطلاعات CDC گروهی از متخصصان اطفال ارزش واکسن هایی را که در مطبشان موجود است حدود 100/000 دلار تخمین زده اند.

سازمان Generation rescue در تحقیقی به نام Caloregon هزینه ای متقبل شدند که در این تحقیق سلامتی فرزندان با کمک والدین مورد بررسی قرار گرفت. 17674 کودک مورد آزمایش قرار گرفتند.

  • 12% بچه هایی که واکسن دریافت کرده بودند، دچار آسم شدند.
  • 31/7% پسرهایی که واکسن دریافت کرده بودند، دچار حواس پرتی شدند.
  • 18/5% پسرهایی که واکسن دریافت کرده بودند، دچار به هم ریختگی عصبی شدند.
  • 14/8% پسرهایی که واکسن دریافت کرده بودند، دچار اوتیسم شدند.

و این درحالی است که کودک با سیستم دفاعی بسیار قوی به دنیا می آید و اگر چنین نباشد اکثر کودکان پس از تولد از دنیا می روند. اما این سیستم نیازمند است که به طور طبیعی کار خود را انجام دهد و با دستکاری آن و تزریق مواد شیمیایی این سیستم طبیعی مختل می گردد.

شرکت های داروسازی، بیمه، سیستم های پزشکی از بیماری انسانها کسب درآمد می کنند. واکسن ها می توانند تا آخر عمر، انسان را دچار بیماری های مختلف و نادر کنند و از این طریق این شرکت ها همیشه ارباب رجوع خاص خود را دارند.

به این نکته توجه داشته باشید که در آمریکا قانون مهمی وجود دارد به نام Nationalchild Vaccine Injury act که در سال 1986 به دستور رونالدریگان تصویب گردید که طبق آن تولید کنندگان واکسن نمی توانند مسئول عوارض واکسن ها باشند، حتی اگر طی دریافت واکسن، کودک یا شخصی از دنیا برود. (قانون عمومی 660-99)

شرکت های داروسازی تمامی نظام پزشکی را تحت نظر و لوای خود قرار داده اند، حتی دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، رسانه ها، درمانگاهها و داروخانه ها را.

بنابراین درآمد و امرار معاش پزشکان به وفاداری به کارخانه های داروسازی و واکسن سازی بستگی دارد و فاش کردن مضرات و عوارض واکسن موقعیت شغلی آنها را متزلزل می کند.

بدون واکسن هزینه درمان و سلامتی برای انسان ها کاهش می یابد. زیرا جامعه کمتر با بیماری ها دست و پنجه نرم می کند. بیماری های ساده مثل آنفولانزا و آبله مرغان به بیماری های مهلکی چون دیابت و ام اس و اوتیسم و سرطان تغییر شکل پیدا می کنند و صددرصد گروه دوم برای داروسازان و پزشکان و بیمارستانهای سودجو، سود هنگفتی را به ارمغان می آورند.

دان برتن، عضو کنگره پارلمانی آمریکا دستور تحقیق بر روی طبیعت مواد تشکیل دهنده واکسن ها را داد و توسط او تأثیر آنها بر روی جمعیت تحت پژوهش قرار گرفت؛ او با رنجی که از بی دقتی دولت می برد و به چشم می دید که به راحتی بسیار غیرمسئولانه اجازه پخش مواد خطرناک را می دهند به آزمایش همت گمارد و به این نتیجه دست یافت که لابی داروسازها قوی ترین گروه فشار سیاسی- اقتصادی در واشینگتون است. برای همین هیچ قانونی نمی تواند جلوی این تخلف بزرگ را بگیرد و وقتی پای صدها میلیارد دلار منافع در میان است و هم زمان میلیاردها دلار خرج تبلیغات برای واکسن زدن می شود. پس نه تنها دولت بلکه رسانه ها و پزشکان و داروسازان هم از افشای حقیقت بهره ای نبرده و این جنایت ها را کتمان می کنند.

برخی کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا و نیز انگلیس به دلیل عوارض واکسن ها از جمله فلج کردن اطفال، اجبار تزریق اکثر واکسن ها را ممنوع کرده اند.

بسیار مبرهن است که اهداف پلید سازمان های ثروتمندی چون بیل و ملینداگیتس یا سازمان روکفلر (بزرگ ترین خانواده یهودی صهیونیست دنیا) که پوشش مالی برنامه های واکسن زنی در دنیا را به عهده گرفته اند، تا چه حد بشریت را تهدید می کنند البته آنها تا به حال چند مرتبه به طور واضح به اینکه با واکسن زدن جمعیت دنیا را کم خواهند کرد اقرار کرده اند و اذعان داشته اند که باید فقط خودشان که انسان های برتر هستند بر روی زمین باقی بمانند.

ژولین مایسن، در گزارش In fowars خود به روشنی اشاره می کند که سازمان روکفلر در بیانیه مربوط به سال 1968 م اشاره کرده است که واکسن «ضد بارداری» را در تمام دنیا تولید و پخش خواهد کرد. گروهی تحت پشتیبانی سازمان بهداشت جهانی بانک جهانی و سازمان ملل و با اسم «گروه کار برای واکسن باروری» شروع به فعالیت کردند تا این برنامه شوم را اجرا کنند. در دهه نود سازمان بهداشت جهانی با بحرانی روبرو می شود که در آن این گروه را مقصر پخش واکسن کزاز برای زنها و دختران در جهان سوم می داند چرا که این واکسن آلوده به HCG (گنادوتروپین) بوده است و آنها را متهم به جنایت بزرگ نازایی و نیز سقط جنین در بانوان می کند.

در کنفرانس TED2010 بیل گیتس بسیار روشن و واضح ابراز می دارد که واکسن ها برای کم کردن جمعیت زمین تعبیه شده اند و آن را راهی صحیح برای جلوگیری از بحران زمین و نجات آن و نیز خطر گرم شدن زمین و آب و هوای آن می دانند.

سازمان بیل و ملیند اگیتس یکی از مهم ترین پشتیبان های مالی برای تحقیق و پخش واکسن در جهان سوم هستند. بیل گیتس هشدار می دهد که جمعیت دنیا به 9 میلیارد نزدیک می شود و بیان می کند که «اگر ما با واکسن های جدید و مراقبت های ویژه ی خود خصوصاً در امر باروری و بارداری خوب کوشش کنیم و در واقع با سقط جنین و اختلال در باروری در دنیا فعالیت هایی داشته باشیم می توانیم در سال های آینده جمعیت دنیا را 10 تا 15 درصد کاهش دهیم.»

vaksane-kozaz-

راکفلر و WHO در سال 1972 میلادی واکسن کزاز را با هدف عقیم کردن زنان به بازار دنیا عرضه کردند که گزارش اهداف شوم آنها مذکور گردید. بعد از مدت ها معلوم شد گونادوتروپین (HCG) موجود در ترکیب این واکسن ها که هورمون طبیعی بانوان است و توسط آن قادر به بارداری هستند در واکسن کزاز تزریق گشته و مانع ترشح هورمون طبیعی HCG می شود و در نتیجه بانوان نمی توانند بارور شوند و البته این واکسن باید در سن 15 تا 45 سالگی هر 10 سال یک بار تزریق گردد که دقیقاً سن باروری و بارداری در زنان به حساب می آید. در سوئد، نیکاراگوئه، فیلیپین، هلسینکی، فنلاند و اُهایو در آمریکا این تزریق ها صورت گرفت و توصیه آنها هم تأکید بر 3 بار تکرار کردن این واکسن بود تا از هورمون HCG بر علیه بارداری استفاده کنند؛ وزارت خانه ها هم مرتباً اعلام می کنند که هر 10 سال یک بار تزریق این واکسن ها اجباری است. زمانی که پرده از این جنایت برداشته شد، اعتراض شدید کلیساها و گروهی از پزشکان به اختلال در بارداری و باروری دختران در اثر تزریق واکسن شکل گرفت و در نهایت واکسن ها به نام غیر اجباری در بازار عرضه گردید و صددرصد جمع آوری و معدوم نشد.

واکسن ها ی نازا کننده همان است که JOHN P.HOLLDEN جان هلدن در کتاب راهنمای سال 1977 به نام ECOSCIENCE برای کاخ سفید نوشته است. در این کتاب راهنما او یک نظام دیکتاتوری را بر کل دنیا توصیه می کند که قوانین جنایتکارانه ای بر پا دارند تا جمعیت دنیا کاهش یابد و البته عقیم شدن مردان و زنان از سرتیترها و اهم پیشنهادهای اوست.

واکسن ها اکثراً باعث بروز آلرژی شدید و عوارض جبران ناپذیری بر روی سیستم عصبی می گردند که البته لاعلاج هم هستند. ولی بازهم به دلیل منافع شرکت های داروسازی، سالانه میلیون ها واکسن تولید و در وزارت های بهداشت در اقصی نقاط دنیا صادر می گردد و البته تبلیغات وسیعی نیز در این باب صورت می پذیرد.

vaksan-2-

در بسیاری از مواقع واکسن های (D.T.P) دیفتری، سیاه سرفه، کزاز باعث و منجر به مرگ گشته است. چرا که واکسن یک عامل خارجی و ویروس خطرناک زنده یا مرده است که وارد بدن انسان می شود و البته شروع به رشد هم می کند و عامل بیماری های متفاوتی نیز می گردد. با شکایت والدین اطفال مبتلا شده در برخی مراکز پزشکی قانونی بعضاً قانون هایی هم تصویب گردیده است که اگر واکسنی، شخصی را دچار عارضه ای کرد شرکت و یا نهاد مزبور مجبور به پرداخت خسارت گردد.

واکسن های سرخک، سرخجه، اوریون و فلج اطفال باعث بروز بیماری ها و آلرژی های متفاوتی در کودکان می گردد. شواهد و مدارک این طور نشان می دهند که کشورهایی مثل انگلیس، سوئد، ایتالیا و … شکایات زیادی راجع به واکسن سرخک و سرخچه و اوریون داشته اند. سندرم لیل (SINDROMELYELL) که باعث ورم کردن رگ پا در قسمت پایین و مرگ سلولهای پوستی می شود عارضه واکسن است و البته هیچ گونه معالجه ای برای این سندرم یافته نشده و در نهایت شاهد قطع شدن پای کودک و گاهی نیز مرگ او می گردد.

گمان عموم بر این است که واکسیناسیون، سیستم دفاعی بدن را برای مقابله با میکروارگانیزم هایی که عامل انتقال بیماری به انسان می شوند، تقویت می کند. اما سیستم دفاعی بدن انسان بر این اساس استوار گردیده که اصلاً نیازی به واکسن ندارد.

واکسن های سرماخوردگی حاوی سموم شیمیایی مثل گلیکول اتیلیک (ضد یخ)، فرم آلدئید، فنل و آنتی بیوتیک هایی مانند نئومیسین و استرپتومیسین هستد؛ علاوه بر این برخی از واکسن ها حاوی IMNUNO-ADIURANTI مثل آلومینیوم و SQUALENE هستند که نقش آنها تشدید عملکرد (HYPERREACTION) سیستم دفاعی بدن است. البته اگر مفروض داریم که این واکسن فقط همین تأثیر را دارد و روند کار سیستم دفاعی را سرعت می بخشد باز هم طبیعتاً جز ضرر چیز دیگری در پی ندارد. البته در آزمایش بر روی موشها پس از استفاده طولانی از Squalene پاسخ های قابل توجهی از جهت اختلال تمرکز به دست آمد.

بنا بر گزارش پژوهشی چاپ شده در سال 2000 در AMERICAN JOURNAL OF PATHOLOGY، حتی یک تزریق حاوی SQUALENE در موشها باعث بروز التهاب مزمن مفاصل و نیز رماتیسم مفصلی گردید.

در مورد عکس العمل انسان به SQUALENE بایستی اشاره کرد که این ماده در تمام سیستم عصبی و مغز انسان موجود است و سیستم دفاعی بدن ما آن را به عنوان یک مولکول روغنی متعلق به ارگانیزم خود می شناسد. اما تفاوت بین SQUALENEمفید و مضر مربوط به نحوه ی ورود آن در بدن انسان است. تزریق کردن آن راه ورود غیرعادی است و موجب حمله ور شدن سیستم دفاعی بدن به تمامی SQUALENE موجود در بدن می شود اعم از آنچه در سیستم عصبی موجود است و آنچه که غیرطبیعی تزریق گردیده که بالطبع بسیار مخرب و آسیب رسان است.

سربازان آمریکایی در جنگ خلیج فارس با دارویی حاوی SQUALENE واکسینه شدند که این امر موجب بروز بیماری عصبی در آنها شد که آنرا سندرم خلیج فارس (GWS) نام گذاری کردند. MF5 یک نگهدارنده ی حاوی SQUALENE ساخت شرکت NOVARTIS که امروزه برای واکسن تب خوکی استفاده می شود از ترکیباتی است که صلاحیت آن جهت تهیه واکسن های آزمایشی صریحاً رد شده است. البته بعدها ارتباط آن با بروز امراض خطرناک و سیستم دفاعی بدن در سربازان جنگ خلیج فارس اثبات گردید.

وزارت دفاع آمریکا همواره سعی در انکار وجود SQUALENE که یک ماده آلوده در واکسن های تزریقی است، شده اند. ولی FDA وجود SQUALENE را در داروهای AVIP (برنامۀ واکسینه کردن جهت مصونیت به (سیاه زخم) ANTRACE) را به اثبات رسانید. بنا به گزارش تحقیقی TULANE MEDICAL SCHOOL به چاپ رسید 95% افراد مبتلا به سندرم خلیج فارس GWS آنتی بادی های SQUALENE را داشته اند. طبق همین آمار 100% افراد GWS که برای جنگ طوفان صحرا واکسینه شده بودند حتی اگر در صحنه جنگ حاضر نبوده اند هم کلیه عوارض را داشتند. به نظر VIERA SCHEIBNER محقق علمی اسبق دولت استرالیا ماده نگهدارنده ی SQUALENE که در واکسن ها بود سهم به سزایی در حالت غیرعادی سربازان نسبت به واکسن و بروز سندرم GWC داشته است که با توجه به مدارک موجود سلامتی یک یک سربازان حاضر در جنگ بررسی شد و آنچه در اکثر آنها به چشم می خورد آرتریت، خستگی مزمن، سرد درد حاد، از دست دادن بیش از حد موهای بدن، زخم های پوستی لاعلاج، ضعف عمومی، از دست دادن حافظه، غش و تغییر خلق و خوی، کم خونی، اسهال مزمن، غلظت زیاد گلبول سرخ، تصلب شرایین، بیماری رینود، اوتیسم و … بود.

با نگاهی به نتیجه تحقیقاتی که دکتر THEREZA DEISHER محقق فیزیولوژی سلولی و مولکولی در دانشگاه STANFORD انجام داده است درمی یابیم که یکی از عوامل بروز اوتیسم وجود DNA نطفه ی انسانی در واکسن ها می باشد. در واکسن ها متأسفانه حتی از نطفه های جسد انسان هم استفاده می کرده اند که البته این امکان را فراهم می کند که ویروس آلوده وارد ژنوم کودک شده و عملکرد عادی ژنتیکی او را مختل کرده و او را تبدیل به فنوتیپ اوتیسم می کند.

از سال 1979م برای تولید واکسن سه گانه (سیاه سرفه، فلج اطفال، سرخک) شرکت های تولید کننده به جای استفاده از سلولهای حیوانی که آن هم مضر می باشد، از اجزاء جنین کورتاژ شده استفاده می کردند و البته نه تنها در این واکسن سه گانه استفاده می گشت بلکه در کلیه واکسن ها استفاده می شود و از سال 1980 م شاهد رشد تعداد کودکان مبتلا به اوتیسم ابتدا در آمریکا و سپس در سایر کشورهای اروپایی و همه جهان هستیم. البته تبلیغی که برای این واکسن ها می شود آن است که با تزریق آنها دفاع بدنی بالا می رود. در صورتی که بدن انسان دارای مصونیت مستقل و خود کفا می باشد و هیچ احتیاجی به واکسن که البته تهیه شده از سموم خارجی است ندارد.

محقق دیگری به نام LUCIJA TOMLIJENOVIC که در گروه تحقیقی فعال در سیستم عصبی چشم و بینایی در دانشگاه BRITISH COLUMBIA پژوهش می کند، نتایجی مهم در ارتباط با واکسیناسیون و بروز اوتیسم ارائه کرده است و اعلام داشته که شرکت های تولید کننده واکسن و دارو به خوبی از خطرات ناشی از واکسن آگاه و با FDA تصمیم به سکوت گرفته اند.

EDWARD SHORTER یکی از محققین تاریخچه پزشکی در مصاحبه ای که با مسئول بخش واکسن سازی شرکت دارویی MERCK انجام داد به این حقیقت اذعان کرد که این شرکت سالهاست که ویروس سرطان زای (SV40) را برای واکسن سازی استفاده کرده و از این طریق آن را به انسان منتقل می کند. (SV40) از سلولهای میمون تهیه شده است و برای رشد ویروس POLIOMIELITE جهت تهیه واکسن استفاده می شود که بدین ترتیب واکسن های ضد فلج (ANTIPOLIO) را آلوده ساخته و به انسان منتقل می کنند و در نهایت میزان سرطان را بالا می برند.

در کشور آمریکا قریب 98 میلیون نفر از واکسنی که حاوی SV40 بوده در سالهای 1955- 1961 میلادی استفاده کرده اند. بعدها با اثبات وجود این ویروس در کودکان واکسینه شده در سال 1960 همچنان این واکسن تا سال 1999 به بازار دارویی جهان ارائه می شد.

تا اینکه بنیاد (CANCER FONDATION) ویروس (SV40) که بیش از 3400مقاله ی علمی راجع به (SV40) را در تیتر موضوع خود قرار داد و با نگارش بیش از 15000مقاله علمی دیگر که راجع به این طرح دعوی می کردند و افشای این نکته که در این واکسن ها از DNA خوک (PCV2) استفاده می شده و حتی به بچه خوک ها هم ضررهایی وارد کرده است.باز هم به گزارش FDA در سال 2008 میلادی (PCV1) واکسن ROTARIX که در کشور آمریکا بیشتر از یک میلیون کودک و 30 میلیون کودک در سایر کشورها را آلوده کرده بود ادامه دادند و شیوع بیماری ذات الریه را برای کودکان بی گناه به همراه داشت که گاهی هم منجر به مرگ می شد.

پس از کشف ویروس در واکسن روتاریکس باز هم برخی از شرکت های دارویی و شیمیایی مثل MERCK به تولید آن ادامه دادند.

یکی از مواد خطرناک مورد استفاده در شرکت های واکسن سازی پلی سربات 80 می باشد. (POLISORBAT 80) این ماده خطرناک در واکسن ها استفاده می شود و پس از تزریق به بدن نوزاد بلافاصله وارد خون و بخش مغزی (ENCEPHALIC) او می گردد و در نهایت وارد مغز کودک می شود. این ماده در جنگ جهانی دوم به طور آزمایشی استفاده شد و در حال حاضر از آن استفاده می شود که باعث از کار افتادگی سیستم عصبی در مغز، ایجاد اگزمای پوستی، ایجاد اختلال در هضم غذا، تولید سنگ مثانه و کلیه و افزایش وزن می گردد این مواد در اشخاصی که تحت تزریق قرار گرفته اند وارد DNA میتوکندریال می شود که باعث موتاسیون ژنتیکی و انتقال آن به فرزندان می گردد.

چون DNA میتوکندریال در متابولیسم سلولی و بافتی مواد ارگانیک اثر می گذارد و می تواند در آنزیم موجود در بافت های غدد داخلی و دستگاه های جنسی برای تولید هورمون ها اثرگذار باشد تستسترون مردها و استروژن و پروژسترون زن ها را تحت شعاع قرار داده و اندازه ی این هورمون ها را تغییر می دهد و حتی می تواند زمینه ساز تغییر جنسیت مرد و زن را کم و بیش مهیا سازد که در بعضی ها به هوموسکسوال و ابهام جنسی منجر می گردد.

دکتر MICHEAL BAILEY پروفسور دانشگاه EVANSTON در (LINOISAMERICAN) در مجله NEWSCIENTIST اظهار می دارد که تمامی واکسن ها عواقب وخیمی دارند که در شخصیت افراد تأثیر عجیبی دارد. مثلاً در سال 2012 در پاریس واکسن هایی که برای درمان پارکینسون به کار می رفته است و شرکت GALAXO تهیه و تولید آنها را برعهده داشت، باعث شد تا اکثر بیماران وابسته به قمار، هم جنس بازی و افرادی خشن شوند و به این شکل بر شخصیت و رفتار آنها تأثیر می گذاشت تا بالأخره متوجه شدند که عامل این رفتار ناهنجار چیزی جز واکسن مزبور نبوده است.

بدین ترتیب وکلای آنها موفق به اخذ بیش از 750 میلیون دلار به عنوان خسارت از شرکت GALAXO شدند. به طور کلی می توان گفت که کلیه واکسن ها یک جسم خارجی بوده که شرکت های داروسازی و واکسن سازی فقط برای حفظ منافع شخصی و کسب درآمدهای کلان بدون در نظر گرفتن جنایتی که در جان بشریت لحاظ می دارند وارد بازارهای جهانی می کنند و از لفظ واکسن و احساس امنیت و اعتمادی که بشر به این دارو دارد سوء استفاده می کنند و کلیه سموم و داروهای مهلک و مرگ آور و ویروس های خطرناک خود را در غالب آن به تمام بشر تزریق می کنند.

از متولیان سلامت کشور که در وزارت محترم بهداشت و درمان مستقر هستند خواهشمندیم با در نظر گرفتن این سند رسمی اکیداً اصول را فدای فروع نکنید و علت مرگ و میر هم وطنان و مستضعفان جهان را در عطاری ها و نزد حکیمان نجویید بلکه آن علت را که نزد شما متولیان و پزشکان پنهان است را عیان و فاش کنید.

                                                                    والسلام

 

منابع و مراجع

۱-Adverse Effect Of Adjvantsin vaccines by VierasheibnerpH.D

۲-Benesasson.M, Lanone.R, Assan.R,”A Case of following Tetanus Vaccinatione”Sen Hop. 1977 Oct 23;53(36) 1956-6

۳-Hurwitz. E,Morgenestern H.”Effectdof Diphteric –Tetanus, pertossin on Tetanus Vaccination on allergies and allergy related respiratorySymptonschildrens and adolescent in the united state. j.manipolative physical the 2000feb 23(2): 81- 90

۴-Levinston A1. tar L.”in vitro IgmRheumatoid factor productionInduced by Tetanuztoxid.j.allergyclinimmune 1988 Apr.81(4):730-6

۵- Paradiso.G,et. Al,”MultifocalDemyelinating Neuropathy after tetanus

Vaccine” Medicine (Baries) 1990,50(1) 52-54

۶- Rense.com, Vaccines, Autism, and Gulf War Syndrome, August 15, 2005

The American Jiournal of patology,theEndgenusAdyuvantSqualene can induce

a chronicT- cell- Mediated Arthritisim Rate, 2000

۷-Scienee Direct. Experimental and Moleculare Pathology, Volume 68, Issue

february 2000

۸- Topaloghu. H, Berker. M, Kansa.T, saatciv,Quenda. Y,

Opticneuritas and myelitis after booster tetanus toxid vaccination: Lancet 1992

jan 18/339 (8786):178-9

۹- Clinical Trials of a Who Birth Control Vaccine.The Lancet. 11

Giu. 1998

۱۰- AutoimmuneTecnologies, News Release: Sqnalene Found in Anthrax

نوشته های مشابه

‫۴۵ دیدگاه ها

  1. سلام.آقاي دکتر روازاده،يعني شما مي فرماييد واکسن هاي نوزادان که بر طبق برنامه واکسيناسيونه ،زده نشه؟! شما به نزديکانتون اين توصيه رو کردين؟

    1. باسلام و احترام
      جناب حکیم دکتر روازاده هرگز واکسن را برای خود و خانواده تجویز نمی کند ( هرکس از ظن خود شد یار او)
      انجام حجامت های پیشگیرانه، شیر مادر و تغذیه سالم در دفاع بدن در هنگام هجوم عوامل بیماری زا ، مقاومت و ایمنی را بالا می برند.
      گروه مدیریت سایت

  2. سلام
    مشمولانی که میخواهند به خدمت اعزام شوند قبل از اینکه وضعیت خدمتشان مشخص شود باید به صورت اجباری واکسن تزریق کنند.
    لطفا از طریق مسئولان نیروهای مسلح و نظام وظیفه پیگیری کنید تا این تزریق اجباری واکسن به مشمولان متوقف شود.
    با تشکر

  3. با سلام و خدا قوت
    پسرم بنده ۲ هفته دیگه ۱ ساله میشه و من از ۴ ماهگی دنبال مرجعی میگشتم که به من جواز نزدن واکسن بده
    پسرم شیر مادر میخوره,,,, بدو تولد حجامت گوش و نقره شده
    مادرشم اصول آب و نمک و روغن و ظرف رو رعایت میکنه و کلا با طب سنتی و اسلامی زندگی میکنیم تا حد زیادی
    خواهشا شفاف و واضح به بنده بفرمایید اگه بنده واکسنهای ۱۲ و ۱۸ ماهگی فرزندم رو نزنم مشکلی براش پیش میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟
    خدا میدونه که با خوندن این مقالات نگرانی و دغدغه همراه زندگیمون شده
    با تشکر

    1. قابل توجه دوستان گرامی عرض کنم که بنده به عنوان پدر فرزند از واکسیناسیون 2 فرزندم امتناع ورزیدم البته لازم به ذکر است که متاسفانه در بیمارستان تا واکسن مننژیت تزریق نشود بچه را ترخیص نمی کنند و کارت تولد صادر نمی کنند البته خیلی مقاومت کردم اما به جهت حفظ سلامت مادر و فرزند و خلاصی از دست بیمارستان مجبور به پذیرش این دوز از دارو شدم ولی مابقی را ممانعت نمودم

  4. سلام، همسر من مبتلا به تالاسمی بینابینی هست و البته مثل افراد ماژور از کودکی خون تزریق میکنه و به این حالت عادت کرده و هر ۲۱ روز باید خون تزریق کنه. او وقت بارداری نباید دسفرال استفاده کنه، و این براش خطرناکه. بعد بارداری هم باید دسفرال بزنه که اونوقت نباید شیر بده. با وجود عدم شیر دادن به بچه، چه کاری برای واکسیناسیون یا قوی شدن سیستم ایمنی باید انجام بدهیم. لطفاً راهنمایی بفرمایید

  5. من خیلی سعی کردم که به بچه خودم واکسن نزنم . اما هیچ کس از نظرم حمایت نکرد و همه و همه حتی دکتر طب سنتی خیلی صریح به من گفتند تو غلط میکنی!!!!
    شما که انقدر از صحت سند مطمئن هستید و توانایی مناظره علمی در موردش رو دارید چرا قضیه رو بصورت جدی مطرح و پیگیری نمیکنید؟؟؟
    آیا همینکه در سایت قرار میدید کافیه؟
    تورو خدا کاری کنید

  6. با سلام و احترام
    بنده حقیر از وقتی درباره طب جدید و دست های پشت پرده یهودیت در اکثر اموری که گسترش جهانی داره اطلاع پیدا کردم، مخالف واکسن بودم و به هرکس تونستم گفتم، ولی چه فایده که برنامه ریزی های دولت طوری هست که مجبور می کنند افراد را تا کار را انجام بدهند، مثلاً برای ثبت نام بچه ها در مدرسه حتماً کارت واکسن را می خواهند، یا می رییم بیمارستان برای ویزیت سریع بستری میکنند و یک دردی ازمون در میارند و حتی دادوهوار راه بندازیم یا گریه هم کنیم نمیزارند با اجازه خودمون مرخص بشیم! نمونه اش برای خانم خودم که به زور سزارین کردنشون!
    این احادیث را می نویسم تا همه خوانندگان انتشارش بدهند و به گوش مسئولین برسد که بدانند ما مسلمانیم و تنها صراط مستقیم ما صراط اسلام هست،نه صراط غرب و یهودیتی که خود را قوم برتر می دانند و تمام تلاششان این است که سایر اقوام یا مطیع محض شان باشند یا روی زمین نباشند.
    * امام صادق(سلام الله علیه): اسراف در اموری است که مال را تباه کند و به بدن زیان رساند.1
    دکترها محترم تعداد داروهای شیمیایی یا دارو نه! تعداد مواد غذایی تولیدی کارخانه های ایران و جهان، که برای بدن بی ضرر هستند رو نام ببرند تا به مصداق این حدیث شریف به بدن خودمون ضرر نرسانیم و اسراف انجام ندهیم.
    * امیرمؤمنان(سلام الله علیه):با دردت چنان که با تو راه آید همراهی کن{تازمانی که تحمل پذیر است به درمان مپرداز}2
    * امیرمؤمنان(سلام الله علیه):مسلمان بیماری های خود را تا سلامتی اش غلبه دارد درمان نکند.3
    * امام صادق(سلام الله علیه): تا بدنت تحمل درد دارد از مصرف دارو بپرهیز.4
    * امام کاظم(سلام الله علیه): دارویی نیست مگر اینکه دردی را تحریک می کند، از این رو تا آنجا که ممکن است از مصرف دارو پرهیز شود که برای بدن سودمندتر است.5
    * امام صادق(سلام الله علیه): کسی که سلامتی او بر بیماری اش غلبه دارد و با این حال دارویی مصرف کند و بر اثر آن بمیرد من نزد خدا از او بیزاری می جویم.6
    دکترهای محترم و اهالی محترم وزارت بهداشت کدام یک از احادیث بالا مصداق واکسینه کردن افراد پیش از بیماری می باشد؟؟؟
    آیا آقایان جنر و پاستور و مسئولین FDA و WHO و … از امامان معصوم ما بیشتر می فهمند؟ یا ما عصمت و بزرگی اهل بیت پیامبر خود را از یاد برده ایم و به سراغ ائمه کفر رفته ایم؟؟؟
    * امام رضا(سلام الله علیه): هرگاه مردم گناه تازه ای مرتکب شوند که در گذشته انجام نمی دادند، خدا آنان را به گرفتاری {و بیماری} تازه و بی سابقه مبتلا کند.7
    * امام صادق(سلام الله علیه): خدا پیامبری را برانگیخت و به او فرمود: به قومت بگو: براستی هرگاه مردمی یا خانواده ای برطاعت من بودند و در اثر آسیبی که به آنان رسیده از عمل به آنچه محبوب من است تغییر روش دهند و به آنچه ناخوشایند من است روی آورند، خوشی های آنان را به ناخوشی ها {و بیماری} تغییر می دهم.8
    با خواندن این دو حدیث از خودمان سوال کنیم که آیا اطاعت بی چون و چرا و بدون تحقیقات از یهودی ها و کفار که تمام تلاششان نابودی مسلمانان (هم شیعیان و هم اهل سنت – حتی وهابی ها و بهایی ها، چون این دو گروه را راه انداخته اند تا مسلمانان را نابود کنند و وقتی به هدف خود برسند قطعاً خودشان این ها را نابود خواهند کرد،چون کسانی که به دین اصل خود پایبند نیستند قطعا به دین فرعی و ساختگی نیز پایبند نخواهند ماند!) هست، آیا خوش آمد خداست؟؟؟ یا خوش آمد خدا نیست و گناه است؟؟؟
    با تشکر فراوان
    ————————————————-
    1- الکافی،ج4،ص53 – مفاتیح الحیاه،ص99
    2- نهج البلاغه،حکمت27 – مفاتیح الحیاه،ص106
    3- الخصال،ص620 – تحف العقول،ص110 – مفاتیح الحیاه،ص106
    4- الکافی،ج6،ص382 – مفاتیح الحیاه،ص106
    5- الکافی،ج8،ص273 – مفاتیح الحیاه،ص107
    6- الخصال،ص26 – مفاتیح الحیاه،ص106
    7- الکافی،ج2،ص275 – مفاتیح الحیاه،ص105
    8- الکافی،ج2،ص268 – مفاتیح الحیاه،ص105

  7. باسلام و تشکر از روشنگری ها و مطالب مفید سایت.
    اگر واکسیناسیون برای بچه ها انجام نشود از یکسری امکانات این مملکت نمیتونن استفاده کنن. مثلا با نزدن واکسن هفت سالگی قبل از مدرسه، با مشکل ثبت نام مواجه میشن. اونموقع باید چه کار کرد؟ خواهش میکنم جواب بدین.

      1. باسلام و احترام
        چجوری تمام این موانع رو پشت سر بذاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ما هم می دونیم زدن واکسن نباید اجباری باشد،ولی دارن ما رو مجبور می کنن- باید یک هجمه سراسری راه بیافته، باید یک جنبش توی سراسر کشور برعلیه واکسن زدن راه بیافته تا مسئولینِ محترمِ در حال خواب که توی خواب برنامه ریزیِ اجباری برای ما می کنن، مجبور بشن در برابر این جنش کوتاه بیان – وقتی اونا ما رو مجبور می کنن و حرف های خوش و روشنگرانه رو متوجه نمیشن، ما هم باید مجبورشون کنیم.
        حداقل اینه که یک گروه یا کمپین راه بندازیم و روشنگری کنیم و در مقابل مسئولینِ خوابِ بهداشت قد علم کنیم.
        با تشکر

  8. با سلام و احترام
    یکی از علل زردی نوزادان که از روز دوم تا پنجم تولد بهش مبتلا می شن و تقریباً99درصد نوزادای حالا بهش مبتلا هستن،می دونین چیه؟
    اگر به تور دکترا خورده باشین که، می فرستن آزمایش بیلی روبین،که اگر بالای 12 باشه میگن خطرناکه و باید بستری بشه! بیلی روبین گلبول های قرمزی هستن که بعداز تولد و جداشدن بندناف از بین میرن و جاشون با گلبول های قرمز بالغ عوض می کنن، حالا این وسط کبد وظیفه داره که این بیلی روبین رو دفع کنه، کبد نوزاد چون هنوز کاملاً قوی نشده شاید کم بیاره و یا در مسیر دفع اختلال به وجود بیاد، که باعث رسوب بیلی روبین در پوست میشه و زردی بروز می کنه!
    حالا فکر کنین واکسن هپاتیتB چکار میکنه روز اول؟؟؟ به جای اینکه کبد رو تقویت کنه میاد ویروس و DNA وارد بدن می کنه که بدن رو بحساب مقاوم کنه! ولی کار واکسن اینه که اول بیماری رو در سطح خیلی ضعیف در بدن بوجود میاره که سیستم ایمنی رو مجبور کنه باهاش مقابله کنه وبه این ترتیب بدن واکسینه شده و مقاوم میشه!!!!!!!!!!!! (کار واکسن غیراینه؟ تعریف و کار واکسن رو جستجو کنین! )
    کبد بیچاره نوزاد که گرفتار هپاتیت B شده ( علائم هپاتیت B رو جستجو کنین حتماً – یکیش زردی پوست هست ) و سیستم ایمنیش که میاد با این ویروس مقابله کنه و در نتیجه روند دفع بیلی روبین دچار اختلال شده و نوزاد دچار زردی میشه! و بیچاره نوزادی که در اثر کم لطفی والدین حین بارداری دچار ضعف باشه و کبد و سیستم ایمنیش کم بیارن و بیلی روبینش از 12 بالاتر بره و حتی به 17 یا 18 برسه که دیگه دکترای الان با بستری و تو دستگاه گذاشتن و شایدم تعویض خون تا آخر عمر ( در صورت تعویض خون اگر زنده بمونه!!! ) این بچه رو گرفتار بیماری می کنن.
    اینا نتیجه مطالعه خودم بوده و کسایی که کار کردن و تخصص دارن اشتباهاتم بگن، خوشحال می شم.
    با تشکر فراوان

  9. سلام.آیابایددست روی دست گذاشته بشه؟اگرواقعاواکسن اینقدر خطرناکه.چرا یک کاراصولی انجام نمیشه؟وبااین مطالب فقط استرس مادران وپدران زیادمیشه.من فرزندقبلیم راباآرامش واکسن میزدم.حالاواسه این فرزندم فقط دچاراسترس شدم.بدون اینکه بدونم بایدچی کارکنم

    1. کار اصولی یک کار هست و آن تلاش مردم جهان در افزایش آگاهیشان است تا انسانها از اعتماد به سیستمهای سرمایه داری و مخل طبیعت دست بردارند. هرگز توقع نداشته باشید کنترلگران سرمایه دار دنیا، بردگانشان را از چنگال خود آزاد کنند!

  10. فرزندم را به زور سزارین به دنیا آوردند ، وزنش خوب بود اما بعد از تزریق واکسن ها شروع به لاغر شدن کرد ، و هر چه به تغذیه مادر و فرزند رسیدگی کردم ، دیگر چاق نشد و لاغر و ضعیف مانده و الان 2 سالش شده و ذا هم با کیفیت و سالم می دهم باز هم کمبود وزن دارد

  11. سلام
    من دوران بارداریم کلا با طب سنتی بودم الان بچه ام خیلی سالم و آرومه از بچه اولم که با دستور دکترای شیمیایی بود بهتره اما نمی دونم برا واکسنش چیکار کنم
    چرا به رهبر نمی گید تا مثل 2030 دستشون رو بشه

  12. سلام
    با یک تحقیق ساده دیدم چقدر در امریکا و اروپا علیه واکسن کار شده ولی در ایران مردم رو غافل نگه داشته اند.
    الان یه سازمان هست تو امریکا مخصوص پرداخت غرامت برای بچه هایی که برای واکسن میمیرند :
    National Vaccine Injury Compensation Program
    https://www.hrsa.gov/vaccine-compensation/index.html

    تو سایت زیر هم اسم قربانیان و اسیب دیده ها با جزئیات اومده : https://vaers.hhs.gov/

    تو امریکا برای واکسن MMR فیلمی به اسم VAXXED هم ساختند که یک پویش اجتماعی هم شده!

    و چقدر مصاحیه های جالبی در این مورد تو یوتیوب و نت هست. مخصوصا از Dr. Suzanne Humphries مثل :
    https://www.learntherisk.org/videos/what-every-parent-needs-to-know-about-vaccines/
    https://www.ihealthtube.com/video/youll-be-glad-you-watched-vaccinating-your-child
    و..
    و خیلی والدین در مورد بچه هاشون که واکسن نزدند و سالمند و خیلی عادی این بیماری ها رو مثل بقیه بچه ها رد کردند صحبت کردند. اونا هم میگند شیر مادر و تغذیه سالم و ارگانیک و غیر تراریخته بهترین واکسنه.

    فقط ما هم باید فرهنگ سازی کنیم و مرجعی مثل VAERS and CDC برای مستند سازی قربانیان ایجاد کنیم.
    کاش شما متولی شبکه سازی تو این زمینه می شدید.
    من به شخصه همه جوره اماده همکاری هستم.

    همه مسئولیم.
    یا علی

  13. سلام. من برای دوتا از بچه هام همه ی واکسن هاشون رو زدم. امابعد از خوندن این مطلب برای بچه ی سومم خیلی تردید دارم. پس این همه آماری که میدن که ما با واکسیناسیون فلج اطفال رو در ایران ریشه کن کردیم، الکیه؟
    واقعا میترسم و نمیدونم باید چیکار کنم.‌..
    خدایا به داد ملت ایران برس! بالاخره چه کاری درسته؟

    1. باسلام و احترام
      ما با واکسن مخالفتی نداریم.
      ما می گوییم مخالف واکسنی هستیم که داخل آن جیوه است.
      همچنین ما مخالف واکسن پنجگانه هستیم که با هم تزریق می شوند.
      گروه مدیریت سایت

  14. سلام لطفا از دوستانی که در بحث حقوقی این موضوع سر رشته دارند راهکاری حقوقی برای مطالبه حق والدین در انتخاب زدن یا نزدن واکسن اعلام کنید . من جستجو کردم قانونی پیدا نکردم که نوشته باشه والدین ملزم به زدن واکسن باشند اما سازمان های استعماری و دیکتاتوری مانند وازرت بهداشت برای خودشون فیلتر هایی در نظر گرفتند و کاسه داغ تر از آش شدند که در صورت نزدن واکسن این حق طبیعی والدین رو نقض میکنند . مانند اجبار در ارائه کارت واکسن موقع ثبت نام مدارس یا ازدواج یا سربازی و غیره. لطفا از کسانی که اطلاع دارند یا آشنایانی دارند که میتوانند در این موضوع نظریه بدهند خواهشمندم راهکاری قانونی ارائه دهند.

    1. سلام ما سعی میکنیم از طریق مطالبه گری و جمع کردن امضا از مردم در شهرمون و پیگیری از طریق نماینده های شهرمون با ارائه اسناد سایت دکتر روازاده این‌موضوع رو پیگیری کنیم .بقیه هم همینطور تو شهرهاشون اقدام کنند تا جایی که تلاشها به هم برسند

  15. سلام من واکسن بچه هام رو نزدم ونمیرنم میخوام بدونم چجوری از دست مرکز یهداشت راحت شم هر ماه زنگ میزنن میگن میایم بچه رو میبریم بهزیستی واقعا کشور بیخودی داریم بررا بچه خودمونم نمیتونیم تصمیم بگیریم لطفا یه راه حل برای این مشکل پیدا کنید

  16. در پاسخ مهدی
    علیه واکسن ؟؟؟
    تو این سایت هایی که گذاشتی دقیقا روی مفید بودن و مطمئن بودن اون از راه های مختلف تاکید شده
    اینکه سیستمی هست برای بسیار معدود کسانی که دچار عارضه شدن نشون دهنده کارامد بودن و پوشش نظارت همه جانبه ست
    نه اینکه اینجا مثل ایران هر کی دلش خواست مطلبی بدون قدرت دفاع از ان پخش میکنه و این همه ادم بدون دلیل علمی ازش پیروی میکنن
    این مطالب اگه درسته از مرجع قانونی چرا پیگیری نمیشه اینها فقط شعار دادنه اگه واقعا غصه ملتو میخورین باید یه کار اساسی بکنین مگه الکیه یه دارویی ضرر داشته باشه و دلیل بیارین سازمان غذا و دارو قبول نکنه

    1. مرجع قانونی؟!!فیلم ماتریکس که یک مستند هست رو برو ببین تا بفهمی قانون در سراسر دنیا یعنی چی کدوم قانون برادر من قانونی که ایلومیناتی در سراسر دنیا بوجود اورده ؟شرایط ماتریکسی که برای من و شما ساختن؟خوشبختانه تمام کهنگی ها داره از بین میره زمین به سرعت در حال صعود به بعد پنجمه تمام ساختارهای کهنه و قدیمی از بین میره سبد غذایی ما کاملا ناسالمه دانه های تغییر ژنتیکی داده شده و تراریخته و…. همه این ها زیر سر یک حکومت واحد جهانیه ایران و غیر ایرانم نداره خوشبحال من و امثال من که ازین خواب ماتریکسی بیدار شدیم

  17. یعنی ما برلی بچه هامون واکسن نزنیم؟ چرا واضح نمیگید نزنید؟
    الان واکسن چهارماهگی رو بزنیم یا نزنیم

    1. با سلام و احترام
      واکسن را بزنید ولی نه به این صورت که واکسن پنجگانه در یک نوبت تزریق می‌شود باید هر واکسنی که لازم است، جداگانه تزریق شود.
      گروه مدیریت سایت

  18. سلام ببخشید شما دو پهلو صحبت می کنید اول عوارض خطرناک واکسن رو بیان می کنید بعد می گید پنجگانه بزنید ولی جدا جدا بزنید اگر خطرناکه جدا جدا و با هم چه فرقی داره لطفا واضح بگید باید واکسن زد یا نه؟ (لطفا کامل توضیح چون جز سایت شما کسی دیگه نیست که جواب بده)

    1. با سلام و احترام
      حکیم دکتر روازاده روشن سازی کردن که واکسن پنجگانه نزنید چون عواقب دارد
      حالا شما مختار هستین به زدن یا نزدن واکسن
      گروه مدیریت سایت

  19. در حال خواب چیه برادر من تمام حکومت ها تحت سلطه ایلومیناتی و فراماسون حرکت میکنن همه بدون استثنا حتی ایران و اینم بگم برید فیلم ماتریکس و مستند ورای شاهانه رو ببینید تا متوجه بشید چی میگم دنیا رو اهریمنی هدایت میکنه که من بگم شاید باورتون نشه همون یهودیانی که میگن البته نه همشون در راسشون همون خاندان سیصد نفره این ها اصلا انسان نیستن یا دو رگه انسان رپتایلین هستن یا موجودات فضایی که میتونن شکل انسانی بخودشون بگیرن بیل گیتس و…. هم از نوچه های ایلومیناتی و فراماسونریه.هزاران ساله زمین رو کنترل میکنن ولی نفوذی های زیادی در کابال نفوذ کردن و نور بر تاریکی پیروزه اینها جنایت زیاد در حق بشر کردن دوازده رشته دی ان ای ما رو غیر فعال کردن با فلوراید در اب و خمیر دندان نمیزارن غده پینه ال فعال بشه و شما به منبع هستی که خدا هست وصل بشید واتیکان باید منحل بشه پاپ ها و کشیش های یسوعی اعظم از بزرگترین مهره های تاریکی هستن اگر شاهشون که در راس هرمه به زمین برگرده در اورشلیم به تخت میشینه و اولین مردمانی که بیچاره میشن ما ایرانی ها هستیم چون تمام تمدن از ایران به همه جای دنیا رفته.اینم بگم تمام جنگ ها و دشمنی ها در دنیا زیر سر همین گروه ایلومیناتیه کتاب های زیادی در رابطه با اینها هست برید بخونید جناب مهر مترجم این کتاب ها هستن امیدوارم سلامت باشن که خیلیا مثل من ازین جهان ماتریکسی که برامون ساختن توسط ایشون آگاه شدیم برید واکسن کرونا سلاح سری رو حتما ببینید.نور بر تاریکی همیشه پیروزه

  20. با سلام خدمت نویسنده ارشد گرامی من پسرم فقط واکسن بدو تولد زده و پدرش مخالف واکسن زدن هست چند تا سوال دارم لطفا جواب منو بدید در چه ظرفی مثلا مسی لعابی و… برای پسرم غذا درست کنم؟ روغن چی مصرف کنم الان در حال حاضر روغن اویلا استفاده میکنم و اینکه الان پسرم یک هفته دیگه شش ماهش تموم میشه چطوری باید حجامتش کنیم از چه سنی حجامتش کنیم ممنون

    1. باسلام و احترام
      ظروف مسی قلع اندود شده برای آشپزی مناسب هستند.
      روغن ارده کنجد، روغن زیتون، روزغن زرد محلی و روغن دنبه از روغن های مناسب مصرف می باشند.
      برای حجامت هم می توانید یک حجامت عام خیلی سبک در یکی از مراکز معتبر انجام دهید. با روابط عمومی احیای سلامت هم می توانید هماهنگ نمایید. 02166920128
      ضمنا سوالات شما در مطالب مندرج در سایت کاملا پاسخ داده شده اند.
      گروه مدیریت سایت

  21. سلام میخاستم بدونم اگه واکسن نزنن اگه ابله مرغون یا اوریون بگیرن نمیمیرن بالاخره این ویروس ها کشنده بودن با واکسن کنترل شدن…

  22. سلام عليكم ، دكتر منتظر هم كه از فعالان طب سنتي هستند، در كانالشون اعلام كردند به هيچ كدوم از بچه هاشون واكسن نزدن و در عوضش هر سال دوبار حجامت كردن، الان هم بچه هاشون دانشجو هستند و خدا رو شكر هيچ بيماري خاصي نگرفتند.
    اين رو ميگم كه از نزدن واكسن ترس نداشته باشند بلكه از زدنش بترسن كه معلوم نيست چه بلاهايي سرشون مياد.
    والسلام علي من اتبع الهدي

  23. با سلام و وقت به خیر
    در سال ۱۳۹۷ در کشور فراخوان دادند که کودکان متولد ۱۳۹۵ مجددا برای واکسن فلج اطفال مراجعه کنند. واکسن محصول هلند و فرانسه بود. این قضیه بسیار مشکوک است. امیدوارم در این زمینه پژوهش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا