رفع دردهاي عضلاني و اسكلتي ناشي از ضربه

عنوان: رفع دردهاي عضلاني و اسكلتي ناشي از ضربه سن: 35 سال
جنسیت: مرد

پرسش:

یکسال قبل در یک مسابقه فوتبال  ضربه ای به سمت چپ بالای قفسه سینم خورد که البته با دست بود از اون به بعد بالای قلبم و درست همون جایی که ضربه خورده بود شروع به درد گرفتن کرد و تا امروز که یکسال گذشته و با انجام آزمایشهای زیادی که نتیجه همه سالم بودن بود و هیچ مشکلی وجود نداشت از نوار قلب تا عکس و کلاً همه آزمایشها ولی همچنان جایی آن ضربه در بالای قلبم  درد می‌کند نمی‌دانم با این درد که می‌گویند هیچ اشکالی هم نیست باید چیکار کنم خواهش می‌کنم کمکم کنید.

پاسخ:

  • اگر بررسی‌های قلبی طبیعی بوده و صرفاً درد ناحیه استخوان‌های قفسه سینه است. باید معاینه شود و عکس‌های گرفته شده نیز دیده شود. در صورتی که ضایعه استخوانی به وجود نیامده است. بایستی با پاکسازی عامل بیماری زا از محل درد، سلامت را به آن برگردانیم.
  • باید معاینه و نوع ماده بیماری‌زا که معمولاً بلغم یا سودا همراه با کمی صفراست شناسایی شود سپس ماده مورد نظر با خوردن داروها و احیاناً خون‌گیری به روش فصد و یا زالو درمانی مشکل حل می‌شود.
  • مصرف خوراکی و مالیدنی مومیایی بسیار کمک کننده است. منتها باید مومیایی را از افراد مطمئن خریداری کنید چرا که انواع تقلبی آن زیاد است. هر روز به اندازه یک نخود آنرا میل کنید و کمی از آنرا ( اگر به شکل بلوری است ) با روغن حیوانی حرارت داده به موضع درد بمالید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا