رهبر مدبری که نگذاشت برجام موشکی شکل بگیرد!

رهبر مدبری که نگذاشت برجام موشکی شکل بگیرد!
ماهواره نظامی نور با ماهواره بر قاصد توسط سپاه با موفقیت در مدار۴۲۵زمین قرار گرفت!
درست در هنگامه ای که میلیاردها انسان در شرق و غرب عالم در قرنطینه اند و در آمریکا در حال کندن گورهای دسته جمعی برای دفن اجساد اند و نفت او قیمت منفی ۳۰ دلار را تجربه کرده!

ایران اسلامی ماهواره نظامی خود را در مدار قرار داد این در وهله اول یک شکست سنگین اطلاعاتی سرویس های امنیتی نظامی اسرائیل و آمریکاست است که با توجه به وجود ده ها ماهواره جاسوسی و سابقه سوت زنی های چوپان دروغ گویی قبلی، حتی روحشان هم از این قضیه خبردار نشد! نشد که نشد!

وگرنه نتانیاهو یا پمپئو کفی به دهان می آوردند! اعلام شده این ماهواره نظامی است!
یعنی علاوه بر امکانات مخابراتی و ارتباطی،قابلیت های جنگی مدرن نیز داراست که طبیعتا پوشیده میماند اما میتوان حدس زد عکس برداری های قدرت مند یکی از این قابلیت هاست!

یعنی زین پس پهپاد ها،موشک ها و تسلیحات الکترونیکی با پشتوانه دقت ماهواره ای بر سر کافران و ملحدان عالم فرود می آیند و موشک باران هایی نظیر عین الاسد بماند بقیه اش!

تا جایی که فرمانده کل سپاه گفت:
این ماهواره چند منظوره در فضا هم در عرصه IT و نبردهای اطلاعاتی می تواند برای ما ارزش افزوده استراتژیک تولید کند و هم در جنگ‌های اطلاعاتی زمینه‌های قدرتمندی را برای ما ایجاد می‌کند.و این نقطه آغاز شکل گیری یک قدرت جهانی است!

ماشالله به این همه غیرت از این به بعد سلاح تمام مجاهدان و آزادی خواهان جبهه مقا.ومت در سراسر عالم به پشتوانه قدرت تکنولوژیکی دپو شده در جمهوری اسلامی ایران دقیق تر هدفمند تر شلیک خواهد شد
ماهواره نظامی سپاه، یعنی بالاتر رفتن دقت موشک های حزب الله و انصارالله!

یعنی کابوس بی پایان یهود و سعود!
چقدر شیرین است اهل ایرانی باشی که چشم امید آزادی خواهان جهان بعد از خدا و اهل بیتش به این سرزمین دوخته شده!

این پرتاب در کوران کورنا و فشار حداکثری تحریمی انجام شد،
هرگز فراموش نمیکنیم که آقای روحانی گفته بود: تحریم باید برود تا مشکل آب خوردن مردم حل شود!

اما لیبرال ها تحریم را حداکثری کردند و انقلابی ها نه آب خوردن ،بلکه ماهواره نظامی در مدار قرار دادند

من تمام این ها را مدیون رهبر معظم انقلاب میدانم که با وجود مکر بیش از حد غربگرایان با شجاعت و ایثار مقابل مذاکرات و برجام های بعدی ایستاد وگرنه کیست که نداند،برجام بعدی نابودی موشک ها و توان بازدارنگی ما بود و برای پرتاب ماهواره، نیاز به ماهواره بر است!

 

منبع: جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا