سجده بر خاک راهکار دفع امواج الکترومغناطیسی برای شهروندان الکترونیکی

یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع ان زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می باشد.
تجهیزات صوتی و تصویری ، موبایل ، کامپیوتر و ……
یک دانشمند غیر مسلمان (از اروپا) تحقیقاتی را مبتنی بر یافتن راهکاری برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند،  انجام داده است.

جناب آقای غفوریان با استناد به یافته های این دانشمند مطلب جالب و ارزشمندی را تهیه و تنظیم نموده اند که روئیت این مطلب قطعا برای عزیزان خالی از لطف نمی باشد.

سجده
بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت میکند.
شما امواج الکترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار هم بگذارید ونا خواسته این امواج را دریافت می کنید.

همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یکساعت هم خاموش نمی شوند.

شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیس دریافت می کنید.به عبارت دیگر شما با امواج الکترومغناطیس شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید!
سردرد هستید! احساس ناراحتی می کنید!
تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف!
این را فراموش نکنید وقتی بعضی از این علایم را احساس کردید!
راه حل همه اینها چیست!!؟؟
با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، زمین امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد کرد!این شبیه زمین کردن ساختمانهایی است که احتمال برخورد سیگنالهای الکتریکی (مانند رعد و برق) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود.
بنابراین سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکتریکی مثبت تخلیه شود!
آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند:
بهتر است که پیشانی تان را بر خاک بگذارید!
و آنچه شگفت انگیزتر است اینکه:
بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد.
و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است.
و کعبه درست مرکز زمین است!

بنابراین سجده در نمازتان:
بهترین راه برای تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است !
این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است، او که جهان را اینگونه خلاق آفرید !
ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیس تخلیه شود، بلکه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می کنیم! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم که همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما بخاطر آفریننده است! او همه چیز را می داند!
اما،از آنجا که دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هرآنچه مسلمانان انجام می دهند را ببینند؛ این برای همه خوب است!
تهیه وتنظیم: محسن غفوریان

منبع: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

پی نوشت:

این یافته ها ثابت می کند که جزء جزء برنامه ها و دستورات دین ما هدفمند می باشد.

‫۳۸ دیدگاه ها

  1. سلام، من فکر کنم که سجده مستقیم روی خاک تاثیر گذار است نه خاکی که زیر آن فرش و مواد غیر طبیعی و پلاستیکی باشد، درست است؟

    1. بله میشه.مهم ارتباط با خاکه. در برخی نمازها توصبه شده که فقط ارتباط مستقیم با خاک یا فضای بدون سقف که هرکدوم یه مزایایی داره. التماس دعا

  2. درسته که سرمون رو مهر(خاک) میذاریم ولی بالاخره رو فرش نماز میخونیم.اونوقت انرژی مثبت از بدنمون خارج میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سلام.واقعا ایمان به خدا،ایمانیست به لا اله الا الله ،اول ایمان هست بعدش به هر آیتی که چرا؟معرفت پیدا میکنی مصداق مطلب بالا،میگی خدا ،خداست ✨

  4. سلام دكتر عزيز و دانشمند . بعد مطالعه سايت پزشكي سنتي اسلامي ايزاني شما نميدانم ما براي چه در اين دنيا آلوده پر از زشتي ها زندگي ميكنيم كه حتي خوردني هاي ما پر از حرام پليدي هاست . دگر بايد چگونه زندگي كرد چگونه خدااااااااا …

  5. با درود به دکتر روازاده
    انرژی الکتریکی تنها با سر نهادن بر مهر خاکی تخلیه نمی شود بلکه حتما باید سر یا هر قسمت از بدن حتما با خود زمین تماس داشته باشد به عنوان مثال اگر قرار است در حین نماز سر را که بر مهر می گذاریم انرژی الکتریکی هم تخلیه شود حتما باید مطمئن شویم سر از طریق مهر با زمین ارتباط برقرار می کند به این معنی که بهتر است مهر به جای فرش روی خود زمین قرار گیرد چون اگر مانعی مانند فرشهای ماشینی که معمولا جنس پلاستیک دارند بین بدن و زمین باشد انرژی الکتریکی تخلیه نمی شود. با تشکر از سایت خوب و آگاه سازی ارزنده تان

    1. سلام amir جان
      تو این مقاله کسی نگفته که حتما باید سر روی مهر قرار بگیره…منم اول دچار این اشتباه شدم ولی وقتی دوباره خوندم متوجه این اشتباه شدم.
      و دیگه این که وقتی که به زمین دسترسی داری و میتونی روی زمین سجده کنی که دیگه لازم نیست مهر داشته باشی. مگه اینکه داشتن مهر ترجیح داشته باشه مثلا مهر کربلا باشه یا زمین داغ باشه یا…
      به هر حال فکر میکنم سجده بر مهر بهتر از سجده بر فرش باشه

  6. من اينو اون موقع كه دانشگاه بودم از استادمون شنيدم حتي يه ورك شاپ هم بوده براش اگر اشتباه نكنم واقعا عاليه

  7. با سلام.
    دکتر عزیز بسیاری از مطالب شما عالی و قابل توجه هست.ممنون
    در رابطه با امواج الکترومغناطیس باید بگم درسته که با برخورد این امواج با بدن مقداری کم انرژی الکتریکی در بدن به دلیل وجود یونها تولید میشه که این اکتریسیته با جریان متناوب و با فرکانس منبع انرژی هست نه الکتریسیته ساکن که در اون تجمع بارها رو در نقطه ای داریم!! ، و اگر هم از نوع اکتریسیته ساکن بود مثل مالش قسمتی از بدن به لباس پشمی ،از آنجایی که تقریبا در اکثر نقاط بدن مقاومت الکتریکی وجود داره با برخورد هر قسمت از بدن به خاک و یا دیوار و درب های آهنی این اکتریسیته تخلیه میشد.بهترین راه برای در امان بودن از این تشعشعات زندگی در روستاهای بدور از شهرهاست که این فقط در حد آرزو برای من تا الان هستش.به امید گسترش بیشتر علوم.

  8. سلام بسیار عالی بود یقینا خیلی از حقایق هست که هنوز،ز بدست بشر کشف نشده سبحان الله والحمدلله و لااله الا الله والله اکبر بسیار سپاسگزار

  9. مطالب خیلی جالب است و من به شیعه بودن خود میبالم چون امامان ما قریب به یک ونیم قرن پیش آگاهی به این نکات داشتند

  10. در حالت سجده حتی مقداری از گازهای مضر نیز از بدن دفع میشود. این مطلب را دانشمندان فیزیک دانشگاه ام آی تی در کالیفرنیا عنوان کردند. آنها پس از ۱۶ سال بررسی و تحقیق روی ۱۲۰۰ مسلمان و ۵۳۲۶ مسیحی به این نتیجه رسیدند که گازهای مضر در بدن کسانی که روزانه چندین بار سجده می کنند بسیار کمتر انباشته میشود. استنلی راجرز سرپرست این گروه محقق در مصاحبه ای با تلویزیون مازلم تی وی بیان کرد که برای رهایی از گازهای مضر از جمله متان و هیدروژن سولفید بهتر است سجده به صورت گروهی و در فضای باز انجام گیرد. قرار گرفتن بدن در جهت میدان مغناطیسی کعبه به علت تأثیراتی که بر غدد درون ریز بدن دارد تأثیر تخلیه‌ی این گازهای مضر را به مراتب افزایش می دهد. استنلی راجرز پس از دست یابی به این نتایج مسلمان شد و نامش را به اسماعیل راجرز تغییر داد.

  11. سلام
    خیلی ممنون/ عالی بود
    بعد از مدتی هم مشخص میشه که موقع اذان چه در صبح،ظهر، مغرب و عشا این امواج بهتر تخلیه میشن به خاطر فاصله یا تابش نور خورشید که نماز اول وقت واقعا تاثیر داره مخصوصا نماز صبح حتی برای جسم که برای من تجربه مفیدی بوده / غیر از این چیزی که من همیشه درموردش فکر کردم ایستادن نماز اهل تسنن و تشیع که با هم تفاوت دارن و حتی همان رها بودن دست در نماز هم خیلی تاثیر داری تا روی بدن باشه ،من اینجوری فکر میکنم که یه جور تخلیه و یا گرفتن انرژی داره چون در حرکات ورزشی که کار میکنم حرکاتی مثل حرکات نماز داریم که هر کدوم دلیل خودشو داره و میشه اینو در نماز هم به خوبی دید و درک کرد حالا این حرکات برای تعظیم به خدا و با ذکر باشه (ذکر فوق العاده مهمه-به یاد خدا بودن در هر شرایطی و به هر نوعی)! که این هم باز نیت قلبی و عمق اعتقاد هرچه بیشتر باشه بیشتر از طرف خدا لطف و مرحمت داره / البته به قول ایت الله بهجت (ره) بین حال کسی که حقیقتا نمازگزار و حاضر باشه با نماز و حال کسی که ادای نماز رو در میاره خیلی تفاوت داره..و خیلی چیزهای دیگه که ایت الله قاضی و دیگران درمورد نماز اول وقت گفتن… و اعلم ان کل شی من عملک تبع لصلاتک.. (نماز منم درست نیست !:D )/ و شاید بعدها به این موضوع برسن که وضو چه تاثیراتی داره بر بدن چه موقع نماز چه موقع خواب که اگر کسی بی وضو به بستر خواب بره مثل قبر و اگر با وضو بره مثل عبادتگاهیه برای اون فرد، حتما تاثیر داره ، چه جسمی چه روحی و چه قلبی. والله اعلم و انتم لا تعلمون. خیلی چیزها را نمیدونیم ولی اینو میدونیم که قران و پیامبر و ائمه حق هستن و همین که عمل کنیم و با عمل اگاه بشیم ضرر نداره بهترین نتیجه اینه که بعدها پشیمونی نداره..
    این نظر و فکر شخصی من بود و اگه اشتباهی بوده ببخشید ! 🙂

    چیز دیگه ای که تو ذهنمه زمانهای قدیمتر که موقع تاریکی نور نبوده فکر میکنم بهترین زمان برای خواب بوده یعنی وقتی هوا تاریک بشه بدون استفاده از نور یا لامپ که زمان بیدار بودن را طولانی کنیم استراحت کنیم و موقع نور مهتاب برای عبادت و افتاب بیدار باشیم و فعالیت داشته باشیم / میخواستم اینو بپرسم که ایا این تاثیری میتونه داشته باشه یا نه؟ چون طبیعتیه که خدا افریده جدا از اینکه علم ایجاد برق و روشنایی رو به مخلوقات داده ..

    1. با سلام و احترام
      بهترین ساعت خواب حدوداً از ساعت 10:30 شب تا 3:30 بامداد می باشد و بیدار ماندن در شب بسیار بد و سحرخیزی ممدوح و شایسته است بنابراین بهترین وقت برای قیام شب و به اصطلاح فقهی شب زنده داری با آنچه طب سنتی در مورد زمان خواب توصیه کرده است منطبق می باشد. وقتی سحر می شود و به صبح نزدیک می شویم، خواب در آن اوقات خاصیت دم زا دارد و تولید دم می کند لذا بیدار بودن در آن اوقات مورد تاکید است و فظیلت نماز شب نیز، نزدیک صبح بیشتر است. بنابراین بهترین زمان خواب بعد از پاسی از شب شروع می شود تا فجر اول، که این زمان را باید استراحت کنید و بخوابید و بعد از آن را می توانید بیدار باشید.
      گروه مدیریت سایت

  12. مطلب فوق کاملا غیر علمی می باشد

    نوشتی : بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده که مکه مرکز زمین است.

    اخه شما برو از یک ریاضی دان یا هدنسه دان بپرس – اخه کره مرکز داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه دایره هست ؟؟؟؟؟؟؟

    به نظر شما کره زمین دایره هست یا کره هست ؟؟؟؟ تو ادمش نوشتی : و کعبه درست مرکز زمین است!

    اخه مگه میشه دو تا مرکز داشت ؟؟؟؟ کل ریاضیات به سوال رفت .

    بدن انسان یک ماشین بیوشیمایی هست که نتیجه این فعل و انفعالات شیمایی میشه الکتریسیته و در حقیقیت ما یک ماشین بیوالکتریکی هستیم . این الکتریک از طریق عصب و نورون ها به مغز منتقل میشه و فرمان حاصله از مغز دوباره به صورت الکتریکی از طریق عصب بر میگرده – مغز انسان خودش برق تولید می کنه به طوری که میشه یک لامپ 10 واتی را با این برق روشن کرد – پس دوستان زیاد نگران امواج الکترومغناطیسی در بدن خود نباشیم .

    شما می توانید یک سیم ارت به بدن خود وصل کرده و اونو به زمین متصل کنید . تا تخلیه بشوید . با این کار شما می توانید چند یا چندین کودک را بخندانید که ثواب خندیدن بسیار بالا هست .

    1. با سلام و احترام
      این موارد ربطی به ریاضی و هندسه ندارد و مرتبط به علوم جغرافیا می باشد. از منظر علم ژئوپلتیک، کعبه مرکز ثقل نیروهای زمین می باشد.
      ضمناً ما هم منکر تولید برق در بدن نیستیم.
      سجده نیز یک راهکار برای دفع این امواج است و همه افراد برای تخلیه امواج نباید که از سیم ارت استفاده نمایند!
      گروه مدیریت سایت

    2. سام آقا یاشار … اینقده ساز مخالف نزن .. تو قسمت تصفیه آب از طریق کوزه هم دیدم تصفیه آب رو رد کرده بودید . باور کن اینطوری نیست برادر . حالا شما یه کوزه بگیر و استفاده کن خودت میبینی که چقد آب تراوش شده از کوزه تغییر کرده….. و سجد بر خاکم چیزی که ائمه سفارش کردن اونم سجد طولانی جدا از بحث عبادی میتونه امواج مضر رو از بدن خارج کنه و مفید باشه . موفق باشی آقا یاشار

    3. بدر پاسخ به دوستانی که گفته بودند کره مرکز ندارد :برخی از تحقیقات جغرافیایی (به ویژه توسط دانشمند مسلمان دکتر کمال الدین حسین – مصری) حاکی از آن است که مکه مکرمه در وسط خشکی‌های زمین قرار گرفته است. وی‌ می‌گوید: در سفرها، به خصوص در شهرهایی که در آنها مسجدی نیست که جهت قبله را به ما نشان دهد، با مشکلاتی مواجه بودم. به فکر افتادم تا نقشه جدیدی برای کره زمین رسم کنم و بر روی آن نقشه جهت‌های قبله را بدست آورم. اول مدارها و خط‌های شمالی و جنوبی، عمودی و افقی و سپس پنج قاره را کشیدم. اما ناگهان چیز عجیبی به ذهنم خطور کرد و حیرت زده شدم و آن این بود که مکه مکرمه در وسط خشکی‌های جهان قرارگرفته است.

  13. سلام. این مطلب علمی میتواند دلیلی محکم و برهانی قوی در اثبات حقانیت شیعه باشد که سجده بر مهر خاکی میگذارد و سیلی محکم و تودهنی بزرگی باشد بر دشمنی های فرقه ضاله وهابیت.

  14. باسلام،به نظرمن نبایددرمسائل فقهی وعبادی زیادی دنبال دلیل علمی آنهاباشیم واون را دلیل حقانیت مذهبی بدونیم چونکه علم نشون داده که اشتباه هم میکنه.آخه اگه روزی مثلا علم سجده کردن را مضر بدونه تکلیف کسانی که همش دنبال دلایل علمی احکام هستن ومسلمونن درمقابل مسیحیان چی میشه؟

  15. ینی نماز برای دفع امواج لکترومغناطیسیه؟!!!اگر اینطور است من هرموقع دلم خواست رو خاک سجده میکنم روزی پنج دقیقه پیوسته هروقت خواستم.سعی نکنیم دنبال دلایل علمی برای اعمالمان باشیم در صورتی که خود خدا دلیل علمی برای آن نخواسته که بیاور.اگر دلیل نماز خواندن را این معرفی کنیم پس فردا اگر علم ثابت کنه که راهکار دفع امواج الکترومغناطیس این نیست اون موقع چی میگن؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا