سید علیرضا آل داود در افتتاحیه طرح هادیان رسانه استان فارس

 

باید به سمت انقلاب رگولاتوری در فضای مجازی حرکت کنیم/ راه حل دفاع در برابر هجمه های دشمن، گسترش سواد رسانه ای انقلاب اسلامی است

تمامی اسناد نشان می دهد که فضای سایبر تمامی معماری فضای حاکمیتی جهان را تغییر خواهد داد و بر روی تمامی مدل‌ها تاثیر خودش را خواهد گذاشت و باید به سمت انقلاب رگولاتوری حرکت کنیم و مطالبه گری همه مردم بسیار اهمیت دارد.

ما نیازمند مدلی برای حاکمیت در فضای سایبری مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی هستیم

باید برای مقابله با حکمرانی دشمن بر فضای مجازی برنامه ریزی کرد

در ایران شاهد فقدان راهبردی در حوزه “حکمرانی سایبری”هستیم

دشمن برنامه ریزی خود را برای برهم زدن انتخابات انجام داده و از شبکه کلاب هاوس می تواند برای آماده سازی نیروهای خود استفاده نماید.

رهبر انقلاب در جلسه ای فرمودند که معماری جهان براساس فضای سایبر در حال تغییر است و مدل بومی اعمال حاکمیت در فضای سایبر از نیازمندی های کشور است که تسلط، اشراف و تاثیرگذاری بر مخاطب به دغدغه جدی تبدیل شده است.

تقریبا 8 نفر از خانواده ما در آبانماه 99 به ‎#کویید19 مبتلا شدیم. همه ما با دستورات آقای دکتر ‎#روازاده در کمتر از 10 روز رو به بهبودی رفتیم. حتی در میان ما فردی با چند بیماری زمینه ای بود وبا کمترین عارضه خوب شد. دشمنان ‎#طب_سنتی چه پاسخی در برابر مردم دارند؟

زنده باد بخور جوش شیرین

 http://shiraze.ir/fa/news/145726

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا