صحبت های تکان دهنده استاد حسن عباسی در مورد مواد غذایی تراریخته و بیوتروریسم 

⭕️  جمعیت کنونی کره زمین 7.5 میلیارد نفر می باشد، این جمعیت تا سال 2050 میلادی نزدیک 10 میلیارد نفر خواهد رسید، از دیدگاه صاحبان قدرت جمعیت 10 میلیارد نفری برای کره زمین زیاد می باشد وکره زمین این 10 میلیارد نفر را نمی تواند تغذیه وتامین کند .

?طبق این نظریه جمعیت 10 میلیارد نفری باید به اشکال مختلف کاهش یابد، برای مثال :

1_ با ایجاد یک سری بیماری های ویروسی عده ای از مردم را نابود می کنند .
2_ بیماری هایی را ایجاد می کنند که عمر افراد کاهش یافته وسرطان ها وسکته ها افزایش یابد .
3_ با روش تغذیه غلط (غذاهای تراریخته) پسر ودختر های امروزی را عقیم می کنند تا میزان زادوولد در آینده کاهش یابد .
? متاسفانه در جهت گسترش مصرف محصولات تراریخته در داخل کشور، عده ای از صاحبان قدرت در داخل کشور هستند که منفعتشان در گسترش تراریخته ها می باشد لذا جهت گسترش محصولات تراریخته در حال تلاش می باشند .
?اگر تراریخته ها مشکلی ندارند چرا در رژیم صهیونیستی استفاده نمی گردد ؟؟؟
♦️ متاسفانه صدا وسیما به گونه ای شده است که هر محصولی را کورکورانه تبلیغ می کند، برای مثال مصرف محصول چیپس در دراز مدت برای کودکان ضرر دارد وسبب بیماری های گوناگون می گردد، این محصول چرا تبلیغ می شود ؟
⛔️ چرا خیلی از خانوم ها وآقایان امروزی با مشکل ناباروری مواجه هستند ؟؟؟ وبه دلیل گسترش تغذیه غلط، این مشکل در نسل بعدی بدتر خواهد شد .
? مراقب بیوتروریسم جهانی باشیم، این مطالب توهم نیست، برنامه ریزی های این پروژه ها در کشور های آمریکا ورژیم صهیونیستی وانگلیس و… در حال انجام است، هدف آنان این است که از طریق غذای مردم، اهداف خود را اجرا کنند، برای مثال از طریق تغذیه، مردم را بیمارتر کنند، زادوولد مردم را کاهش دهند و…

کدمطلب:9811047


صحبت های تکان دهنده استاد حسن عباسی در مورد مواد غذایی تراریخته و بیوتروریسم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا