عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان از سازمان نظام پزشکی به دلیل سیاست‌ زدگی این سازمان

? یک نماینده مجلس با انتقاد از سیاست‌زدگی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: این امر باعث عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان کشور از خط مشی مدنظر تیم فعلی سازمان نظام پزشکی کشور شده است

? حجت‌الاسلام محمد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا با انتقاد از سیاست‌زدگی سازمان نظام پزشکی کشور اظهار کرد:

? برخورد بر اساس سیاست‌زدگی، مغایر با شئون سازمان نظام پزشکی است؛ آنچه بدیهی است اینکه هر ارگان و سازمانی که بحث سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در آن برجسته شود، از برنامه‌ها و اقدامات اساسی خود باز می‌ماند و سازمان نظام پزشکی کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

? نماینده کاشمر در مجلس با اشاره به استراتژی و هدایتگریهای غلط در این سازمان آن را امری سیاسی و یکجانبه دانست و تاکید کرد:

? عملاً این رفتار، سازمان را به سمتی برده است که از اصول حرفه‌ای و کاری خود جامانده و اقدامات کلی، در مسیری نادرست تبیین و تعریف شده است.

? وی ادامه داد: متاسفانه مدت‌هاست شاهدیم که سازمان نظام پزشکی کشور به جای پرداختن به وظایف خود بر گزاره‌های سیاسی تاکید دارد که دود این اتفاقات در نهایت به چشم مردم می‌رود.

? نیک‌بین با اشاره به عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان کشور از خط مشی مدنظر تیم فعلی سازمان نظام پزشکی متذکر شد:

? سیاست‌زدگی سبب می‌شود تا زحمات پزشکان و اندیشمندانی که انتظار دارند خدمات متناسب با جایگاه خود دریافت کنند به فراموشی سپرده شده شود و به محاق برود؛

? به همین دلیل لازم است تا نطارت دقیق‌تری در دستور کار قرار گیرد تا از شکل‌گیری موضوعات این‌چنینی پیشگیری شود.

? نماینده مردم کاشمر در مجلس افزود: در سازمان نظام پزشکی، استفاده سیاسی از کارکردهای این سازمان صنفی صورت می‌گیرد؛

? این در حالی است که حجم زیادی پول در این سازمان نهفته است و کارهای سیاسی متعددی درباره این موضوع انجام می‌‌شود و سیاسیون هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند.

? این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش روی این سازمان، شاهد تغییر رویه در این سازمان باشیم تا فاز سیاسی‌کاری جای خود را به اقدامات موثر و سازنده برای عموم مردم و جامعه پزشکی کشور دهد

? چراکه تداوم این نوع شعارها و این قبیل اقدامات غلط، سازمان نظام پزشکی کشور را دچار اختلال در وظایف خویش خواهد کرد.

برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا