نامه حکیم دکتر روازاده درباره اقدامات تفرقه افکن علیه اتحاد و همدلی بزرگان طب ایرانی اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
همه در یک قایق نشسته ایم

سالیانی است که هجمه ای گسترده علیه بزرگان طب ایرانی و اسلامی در جریان است. علاوه بر مافیای مخوف صهیونیستی، بخشی خود را صاحب اختیار نظام سلامت و درمان کشور می‌دانند و شاخه‌های دیگر درمان از جمله روش ایرانی و اسلامی را سرکوب می‌کنند و آن را متعلق به قرون وسطی توصیف می کنند. ولی بخش دیگر از تخریب‌گران و هجمه سازان متاسفانه متعلق به خانواده طب ایرانی و اسلامی هستند که یا جاهلانه و یا با خود بزرگ بینی با رویکردی تفرقه افکنانه تیشه بر ریشه اعتبار ، آبرو و اتحاد میان بزرگان حکما و دوستداران این شاخه از طب می زنند.

اولاً باید خاطرنشان کرد که در حوزه طب ایرانی و اسلامی کسی صاحب اختیار، رئیس یا همه کاره این پهنه وسیع علمی نیست و این حوزه، قلمرو پرشوکت و عظیمی است که شخصیت‌های بزرگی در آن با کوشش و تلاش و عدم منیت و غرور، درخت تناوری را برای نسل های آینده به بار آورده اند.

پر واضح است که در عصر حاضر بر تارک طب اسلامی که حوزه های علمیه متولی اصلی آن هستند تنها نام ایت الله تبریزیان دامت برکاته بعنوان پدر و احیا کننده این طب می درخشد و همین گونه متولیان طب ایرانی اسلامی، محافل علمی و دانشگاهی هستند که در این حوزه نیز حکمای خوشنام و متبحری چون حکیم خیراندیش به آن اعتبار بخشیده‌اند.

ثانیاً طب ایرانی و طب اسلامی دو بال اصلی نظام سلامت و بهداشت و هر یک مکمل آن دیگری هستند که رهبر معظم انقلاب نیز دغدغه تقویت آن را دارند واقعیت آن است که اختلافات داخلی و کدورت هایی که به تفرقه می انجامد  تنها منافع گروه‌های مافیایی و انحصارگر در حوزه نظام سلامت و درمان کشور را تامین می کند منافع مردم در همراهی و همدلی بزرگان طب اسلامی و حکمای طب ایرانی اسلامی است و این اتحاد و همراهی به کوری چشم بدخواهان ایجاد شده و استوار تر خواهد شد.

در آخر به تفرقه افکنان و تخریب‌گران که آگاهانه و تعمداً علیه بزرگان طب اسلامی و ایرانی سم پاشی و سیاه‌نمایی می‌کنند، هشدار داده می‌شود، بیش از این به نام حمایت از بزرگان، چهره طب اسلامی و ایرانی را مخدوش نسازند و صد البته حتی در صورت چنین شیطنت هایی اتحاد میان حکما و بزرگان، ملجا و فرصتی را برای سوء استفاده دیگران فراهم نخواهد کرد.

حکیم دکتر حسین روازاده

کدمطلب:Dr98061701


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا