فیلم معجزه بخور جوش شیرین برای پیشگیری و درمان عفونت ها و عفونت ناشی از کرونا

نسخه روش انجام بخور جوش شیرین حکیم دکتر روازاده

معجزه بخور جوش شیرین برای پیشگیری و درمان عفونت ها

آیا نگران عفونت های ناشی از کرونا هستید؟! پس حتما این کلیپ را ببینید

با یک روش ساده بدنتان را در برابر ویروس کرونا بیمه کنید.
عفونت هایی که بخور جوش شیرین آنها را در چند نوبت بخور نابود خواهد کرد. اطرافیانتان را از دوای طلایی بخور جوش شیرین مطلع کنید تا مراجعات به درمانگاه ها و بیمارستان ها به حداقل برسد.


نوشته های مشابه

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. سلام
    جوش شیرین خوراکی و غیر خوراکی و چطوزی تشخیص بدیم؟
    گفتید یه قاشق تو کتری بریزیم تا 2 دقیقه تنفس کنیم و 5بار تکرار کنیم آیا برای هر بار تکرار یک قاشق جوش شیرین به آب اضافه کنیم؟

    1. با سلام واحترام
      از نمایندگی های احیای سلامت می توانید تهیه نمائید.
      بله ، برای هر بار تکرار یک قاشق مرباخوری جوش شیرین به آب باید اضافه کنید.
      گروه مدیریت سایت

  2. باسلام و احترام
    با توجه به سوالات مشابه در خصوص استفاده خوراکی و بخور جوش شیرین، نکات ذیل برای اطلاع شما همراهان محترم اعلام می گردد:
    – جوش شیرین هم طبیعی و هم می تواند صنعتی تهیه شود. نوع طبیعی آن بسیار کمیاب می باشد ولی نوع صنعتی آن در عطاریها و مغازه ها عرضه می شود.
    – نوع صنعتی جوش شیرین هم به دو صورت خوراکی و غیر خوراکی تولید می شود که در بسته بندی آن نوشته شده است. نوع غیر خوراکی آن در صنایع کاربرد دارد.
    – برای بخور و مصرف خوراکی جوش شیرین می توانید از جوش شیرین صنعتی خوراکی استفاده نمایید.
    – مصرف جوش شیرین های صنعتی خوراکی به میزان کم و در دوره محدود توصیه شده، مشکلی ایجاد نمی کند و منع مصرف برای هیچ بیماری ندارد.
    – منع مصرف جوش شیرین در پخت نان به این دلیل می باشد که چون نان به صورت مدام مصرف می شود لذا استفاده جوش شیرین در پخت نان برای سلامتی مضر می باشد.
    گروه مدیریت سایت

  3. با سلام. لطفا از حکیم روازاده پرسش شود ایا استنشاق دود سوختن چوب و هیزم طبیعی برای پاکسازی ریه و درمان کرونا تاثیری ندارد؟

    1. باسلام و احترام
      از بخور جوش شیرین و همچنین دود کردن اسفند و کندر استفاده کنید.
      گروه مدیریت سایت

  4. سلام من بخور جوش شیرین استفاده کردم عالی بود ولی میخوام بدونم ذرات ریز جوش شیرین در ریه رسوب نمیکنه بعدا مشکل ساز بشه!؟

    1. با سلام و احترام
      اگر سایت،اینستاگرام،تلکرام،تویتر را دنبال کنید متوجه درست بودن مطلب میشوید
      چون با شفایافتگان مصاحبه انجام شده و اطلاع رسانی میشود
      گروه مدیریت سایت

  5. سلام من برای عفونت گلو یه نوک قاشق بخور با دستگاه بخور انجام دادم به مدت ده دقیقه اونم به شکل داغ استفاده کردم آیا ضرری برای ریه و ششها ندارد

  6. با سلام ، من برای درمان گلو درد به اندازه یه نوک قاشق جوش شیرین خوراکی با دستگاه بخور بخور کردم البته به صورت کمی گرم بعد از اون احساس درد در قفسه سینه و جناق سینه میکنم البته خیلی هم آروغ میزنم که بعد از آروغ زدن راحت میشم از دکتر سوال بفرمایید ممکن است ریه و ششهام آسیب دیده باشند نزدیک به ده دقیقه هم بخور گرفتم ممنون میشم جواب بدین

  7. سلام ببخشید چرا بعضی از وب سایت ها ادعای درمان با جوش شیرین را رد کردند خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا واقعا صحت دارد.

    1. باسلام و احترام
      هرکسی می تواند یک نظری را رد کند. مهم ارائه مستند علمی دال بر رد موضوع است.
      خوشبختانه در خصوص مزایای بخور جوش شیرین مقالات متعددی منتشر شده است.
      گروه مدیریت سایت

  8. سلام اقای دکتر وقتتون بخیر با سپاس از راهنمایی و تجربیات بیدریغ جناب عالی بنده مشکل حساسیت به مواد شوینده و وایتکس حساسیت شدید دارم چون قبلا هم سیگار میکشیدم میخواستم بدکنم بخور جوش شیرین برام ضرر داره یا بر عکس باعث بهبودی میشه با تشکر از محضر استاد روازاده

    1. باسلام و احترام
      منعی برای استفاده محدود از بخور جوش شیرین وجود ندارد.
      گروه مدیریت سایت

  9. سلام
    در این 5 بار که گفته شده. آیا نیاز هست برای هر بار کتری رو دوباره روشن کنیم تا آب به درجه جوش برسه؟

    1. باسلام و احترام
      بله
      لازم است هربار جوش بیاید و سپس از حرارت خارج کنید
      گروه مدیریت سایت

    2. سلام،همسرم باردار هست ماه هستم رو پشت سر میکذاره آیا بخور با جوش شیرین مشکلی ایجاد نمیکنه برای مادر و جنسن؟

  10. سلام آقای دکترمن از تجویز شما استفاده کردم بخور جوش شیرین چهار مرتبه هم استفاده کردم والن تمام بالا تنه من احساس درد دارم الان من چه کار باید انجام بدهم من در استرالیا هستم

    1. باسلام و احترام
      بخورجوش شیرین را ادامه دهید و اگر کرونا مثبت هستند از طریق ارسال پیام به شماره 09126704373 در پیام رسان واتساپ به روش اعلام شده در اطلاعیه مندرج در سایت اقدام نمایند تا راهنمایی تان نمایند.
      گروه مدیریت سایت

    2. سلام آقای دکتر خوب هستین من رضا هستم از استرالیا آقای دکتر من تقریبا یه ده دواره روز پیش خارش گلو.داشتم وسرفه نمیکردم وتا الان هم سرفه نمیکنم تقریبا هشت روز پیش یه تب خیلی خفیف داشتم پشت گوش ‌ناحیه گردن قبلا من میتوانستم که بیشتر از یک دقیقه نفس خود رو بگیرم والان نمیتوانم بیشتر از سی ثانیه نگه دارم قبلا استرس خیلی زیادی داشتم از وقتی که بخور جوش شیرین استفاده کردم یک درد به قفسه سینه ام اضافه شده ستون فقرات درد میکنه آیا من اقشته به ویروس هستم یا نه عفونت فصلی هست این رو هم بگم دکتر استرالیا داره به طرف سرما میرود لطفا کمکم کنید جناب دکتر من چگونه بفهمم که مثبت هستم

      1. با سلام و احترام
        انجام بخار جوش شیرین مهترین و‌اساسی ترین راه درمان میباشد
        گروه مدیریت سایت

    1. باسلام و احترام
      لطفا دقت فرمایید هنگام ریختن جوش شیرین در آب جوش حتما کتری از حرارت جداشده باشد و صورتتان با کتری فاصله دار باشد تا دچار مشکل نشوید.
      گروه مدیریت سایت

  11. با سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم که آیا بخور جوش شیرین برای درمان حساسیت فصلی هم مفید هست یا نه؟ من همیشه اسفند ماه دچار تنگی نفس و سرفه های شدید میشم بدون آنکه عفونت داشته باشم

  12. با سلام و عرض ادب
    جناب آقای دکتر روازاده با تشکر از زحمات فراوان شما و تیم شما انشاا… خداوند به شما اجر دنیوی و اخروی عطا کند . من 7 سال است آسم دارم و العان 2 ماه است قرنطینه شده ام به خاطر مشکل کرونا خیلی واهمه دارم و کارمند یک شرکت میباشم و بیشتر از این برای دورکاری باهام همکاری نکردند. اسپری سرتاید هم استفاده میکنم . به نظرتون منم بخور جوش شیرین را شروع کنم ؟ آیا برای آسمم و جلوگیری از کرونا برای من موثر است . برای درمان آسمم مرا راهنمایی فرمایید واقعا از اسپری خسته شده من قبلا ورزش میکردم ولی العان با کمی تحرک شدید تنگی نفس دارم سنم هم 45 سال است . خواهشمند است بنده را راهنمایی فرمایید. تشکر فراوان

    1. با سلام واحترام
      بله حتما بخور جوش شیرین استفاده کنید
      از حجامت هم غافل نشوید
      گروه مدیریت سایت

      1. سلام و عرض احترام
        اگه زحمتی نیست چوون مشکل آسم دارم نحوه و تعدد بخور را برام بگید ممنون میشم و چه نوع حجامتی انجام دهم ؟
        با تشکر فراوان

        1. با سلام و‌احترام
          روزی یک الی دو‌مرتبه بخور انجام بدین
          حجامت عام انجام بدین
          گروه مدیریت سایت

  13. سلام وقتتون به خیر من قبلا بخور جوش شیرین استفاده کردم و عالی بود
    ولی الان باردارم و هفته های اول هستم و تعدادی از افراد خانواده تست کروناشون مثبت بوده الان من میتونم بخور جوش شیرین استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا