به گزارش تهران نیوز: پاسخ حکیم روازاده به اقدام عجولانه سازمان نظام پزشکی

? به گزارش تهران نیوز:

✍?پاسخ حکیم روازاده به اقدام عجولانه سازمان نظام پزشکی

?حکیم روازاده به انتشار عجولانه و مغایر قوانین صنفی از سوی سازمان نظام پزشکی علیه خود اعتراض کرد.
به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حکیم دکتر حسین روازاده در مطلبی با اعتراض به انتشار عجولانه و مغایر قوانین صنفی از سوی سازمان نظام پزشکی علیه خود نوشت:

?سال‌هاست که با تمام فشارها، تهدیدات و هزینه‌های مادی و معنوی علیه بنده، یک قدم از گفتمان احیای صحت و سلامت عقب ننشسته‌ام و تا جان در بدن دارم، عقب نخواهم نشست. در سال‌های گذشته تخریب و هجمه علیه اینجانب به کار ویژه سازمان نظام پزشکی تبدیل شده بود و علی‌رغم این‌که این سازمان، صنف پزشکان و تمام همکاران رشته‌های دیگر برای حمایت از آن‌هاست به سازمانی علیه آن‌ها بدل شده است.

?برای فرزند خوب و انقلابی، جناب آقای دکتر سید موید علویان می‌نویسم تا بدانند اینجانب قصد همکاری و رفع سوء تفاهم‌ها را دارم. اما چرا ایشان در چاهی دارند می‌افتند که دیگران کنده‌اند.

?اولاً چرا نامه‌ای در رسانه‌ها منتشر شده که به‌دست بنده نرسیده است؟ ، این اقدام غیراخلاقی و غیرقانونی پیش از این، رویه مسئولان نابخرد سابق بود که برخی از آن‌ها در حال محاکمه شدن هستند، حال که سازمان به‌دست نیروهای انقلابی افتاده چرا باید این رویه غلط ادامه یابد؟ ، کسانی که پشت صحنه این نامه هستند، می‌دانند که سازمان نظام پزشکی حق ندارد نامه درون صنفی اعضا را قبل از اطلاع عضو در فضای عمومی رسانه‌ای کند. اگرچه هنوز دفاعیات متهم ارائه نشده است. گیرم که در نهایت متهم، محکوم شود، باز هم سازمان حق ندارد، نام وی را رسانه‌ای کند.

?ثانیاً به‌نظر می‌رسد، نظریه ما درباره ساختارها و بدنه معیوب سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها کاملاً درست از آب درآمده است. هرچند رؤسا تغییر می‌کنند ولی درب بر همان پاشنه می‌چرخد. نامه‌ها و احکام سازمان نظام پزشکی کار بدنه فاسد است، شاید آلبانی و تا این بدنه تغییر نکند، هزینه بر پزشکان مستقل و انقلابی تحمیل خواهد شد.

?ثالثاً مثل همیشه آنقدر عجولانه نامه به نگارش درآمده و خوب می‌دانیم رئیس سازمان آن را نخوانده امضاء کرده‌اند که به رهبر معظم و عزیز انقلاب توهین شده است. پسر خوب باسابقه بسیار عالی، شما چرا ناخوانده آن را امضاء و منتشر می‌کنید. شما که ولایی هستید. ما می‌دانیم که همیشه سیستم‌ها حاکم هستتد نه رؤسا، اما نه این‌قدر، که شما که عزیز ما هستید، زیر سئوال بروید. ما گوشمان از بی‌ادبی‌های دشمن پر است، چرا شما کاری می‌کنید که به شما بی‌ادبی شود. این همه انقلابیون را به بی‌سوادی متهم می‌کنند، شما چرا گزک دستشان می‌دهید؟ ، حداقل این نامه را می‌خواندید و کلمه (ره) را از جلوی نام رهبر عزیزمان حذف می‌کردید که آرزوی سه ماه پیش توییتر وزارت خارجه اسرائیل را بدین شکل هر چند در خیال خامشان برآورده نمی‌کردید.

?رابعاً شما باید بر علیه کسانی که پیشنهاد واردات ۲ میلیون دوز واکسن فایزر برای تزریق زنان باردار را داده بودند، اقدام می‌کردید. بنده به‌عنوان دبیرکل یکی از احزاب قدرتمند کشور با اعضا و حامیان میلیونی، رسماً اعلام کردم که ما با برپایی تظاهرات بر علیه واکسیناسیون اجباری، مخالف هستیم‌.

?خامساً بارها گفته‌ام چرا اجازه می‌دهید این‌گونه به جامعه القاء شود که موضوع صنفی درون سازمانی نظام پزشکی علیه بنده از سمت قوه قضائیه در حال پیگیری است؟ ، سوءاستفاده از کلمه دادسرا و دادستانی در نظام پزشکی قابل تامل است و مردم را به گمراهی می‌کشاند و باید این نام‌گذاری اشتباه برطرف شود.

?در پایان همان‌گونه که در نامه ادعایی القاء شده که بنده مخالف واکسن هستم، این ادعا غلط است و واکسن برکت را توصیه کرده و برای واکسن‌های وارداتی نیز خواهان آزمایش اولیه به‌ویژه بر واکسن‌های غربی برای شناسایی هرگونه خرابکاری و وجود مواد سمی خطرناک هستم. ما تجربه خون‌های آلوده فرانسوی را داریم و رهبر عزیزمان خطر جنگ بیولوژیک را به مسئولان گوشزد کرده‌اند. همچنین خواهان اعلام آمار فوت شدگان افراد واکسینه شده هستم، به جای پاسخ به این حق‌طلبی‌ها، متاسفانه بدنه فاسد همچنان پیگیر پرونده‌سازی است. تجربه طب اسلامی – ایرانی در دو سال گذشته به‌خوبی ثابت کرد که ما از آزمون کرونا سربلند بیرون آمده‌ایم و آماده ارائه مستندات روش‌های درمانی خود نیز هستیم ولی ای کاش مسئولان به جای مقابله، مانند کشور چین قدر گنجینه طب نیاکانشان را بیشتر می‌دانستند.

?به هرحال ما با مسئولان جدید و محترم سازمان نظام پزشکی آمادگی همکاری خود را اعلام می‌داریم و امیدواریم بزرگواران حق انصاف را رعایت کنند و مانع از حاشیه‌آفرینی بدخواهان شوند.

منبع: http://tnnw.ir/x7TLt

•┈••✾•???•✾••┈•


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام و درود بر شما.
    خداوند شما را تأیید فرماید.
    برای دفاع از شما آماده‌ایم.
    محمدمهدی صالحی‌فر
    پزشک عمومی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا