پاسخ دفتر حکیم دکتر روازاده به روزنامه «شرق»

?پاسخ دفتر حکیم دکتر روازاده به روزنامه «شرق»

?روزنامه «شرق» در یادداشتی با عنوان «روازاده و دیگران» در صفحه 12 شماره روز 18 مهر 1400 و به قلم یک اعصاب‌شناس، اتهامات و تخریب‌هایی به حکیم دکتر روازاده نسبت داده که بر اساس قانون مطبوعات، روزنامه «شرق» می‌بایست به اندازه دو برابر مطلب منتشر‌شده و در همان صفحه، جوابیه را منتشر بفرماید.

?در مطلب یاد‌شده که با تحقیر، تمسخر و تخریب آغاز شده و در لابه‌لای سطور به انحای مختلف علیه حکیم دکتر روازاده، پژوهشگر طب اسلامی – ایرانی و دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، اتهامات بی‌اساسی وارد شده، هیچ نشانی از حداقل انصاف دیده نمی‌شود و نویسنده که فردی گمنام است، خود را به‌مثابه قله علم و آگاهی در نظر گرفته و حتی به جامعه فرهیخته علمی هم رحم نکرده و با اصطلاح «دانش» گاهی آنها را تخریب کرده است.

?ادبیات مملو از غرور، خودبرتربینی و متوسل‌شدن به اخبار و گزارش‌های مغرضانه، بدون اینکه حتی یک مورد از روشنگری‌های حکیم دکتر روازاده بیان شده باشد، یک‌طرفه به قاضی رفتن و نشنیدن استدلالات طرف مقابل است. روزنامه محترم «شرق»، متأسفانه برخلاف رویه بی‌طرفی خود، یک بار هم با دفتر دکتر روازاده تماس نگرفته تا یک بار هم شده، سخنان آن سوی ماجرا را نیز بشنود و هرازگاهی شاهد انتشار مطالب خلاف واقع هستیم. در یادداشت منتشر‌شده، بارها به نامه اخیر سازمان نظام پزشکی خطاب به حکیم دکتر روازاده استناد شده و از عنوان احضار برای آن استفاده شده است. اولا هیچ احضاری در کار نبوده و درخواست شده است؛ درخواستی که پیش از آنکه به دست دکتر روازاده برسد، در رسانه‌های داخلی و خارجی و توییتر منتشر شد. سازمان نظام پزشکی مانند یک اتحادیه و صنف است و هیچ مرجعیت قضائی و انتظامی ندارد که بخواهد احضار کند. این سازمان متأسفانه رویه غلط خود را در به‌کار‌بردن عباراتی چون دادسرای انتظامی، دادستانی و‌… ادامه می‌دهد و مخاطبان را به گمراهی می‌کشاند. ما به این رویه سازمان اعتراض کرده‌ایم که یک اتحادیه نباید از عناوین قضائی یا انتظامی سوءاستفاده کند.

? درخواست انتشار‌یافته سال قبل نیز از سوی سازمان به دفتر رسیده بود و ما تنها برای پاسخ به افکار عمومی و برچیدن بستر تخریب، بیش از دو زونکن پاسخ به سازمان نظام پزشکی ارسال کردیم و پرونده در حال بررسی است. مشخص نیست چرا دوباره رئیس جدید این سازمان بدون اطلاع درخواستی را امضا کرد.

?ثانیا در مطلب منتشر‌شده در روزنامه از عنوان «به‌اصطلاح سنتی» استفاده شده که گویای غرض‌ورزی نویسنده است. این امر نیز گویای دمیدن بر دوگانه سنتی و مدرن و عدم باور به گنجینه گرانبهای نیاکان ایران‌زمین است که دانش کنونی پزشکی مدیون آنهاست. استحاله فکری و ازخودبیگانگی است که باعث شده تا برخی از افراد تحصیل‌کرده در رشته پزشکی، این‌گونه بر صورت خود چنگ بزنند و مرجع آنها سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی شود. سازمانی که در همه‌گیری ویروس کرونا ثابت کرد مردم جهان و به‌ویژه ایران را به موش آزمایشگاهی داروهای بی‌خاصیت و مضر تبدیل کرده است. حرف در این زمینه زیاد است.

?ثالثا حکیم دکتر روازاده در دو سال گذشته روش‌های درمانی کرونا را برای بیماران به کار برده که به درمان و پیشگیری از کرونا انجامیده است و ده‌ها هزار مورد که بخشی از مستندات آن در اختیار سازمان‌های مربوطه است، از کرونا نجات پیدا کرده‌اند. این کجا سنگ‌اندازی است؟ چرا کسانی که مردم ایران را موش آزمایشگاهی داروهای بی‌خاصیت کرده و صدها نفر را به کام مرگ کشاندند، هرگز بازخواست نمی‌شوند؟ کافی است به سایت حکیم دکتر روازاده رجوع شود و مستندات و مقالات علمی بخور جوش‌شیرین برای درمان کرونا را مشاهده کنید.

? در مطلب «روازاده و دیگران» از روغن حنظل نیز یاد شده که این روغن از بهترین روش‌های درمانی برای پیشگیری از گرفتاری بدن آدمی با ویروس‌‌هاست. زمانی که فردی شناختی درباره ماهیت این دوا و استفاده‌هایی که شده و می‌شود ندارد، به‌گونه‌ای از آن نام می‌برد که مورد تمسخر قرار گیرد. اگر نام آن را مانند دواهای شیمیایی «حنظلیسین» می‌گذاشتیم، شاید برای نویسنده خوش‌تر می‌آمد! تمامی روش‌ها و دواهای توصیه‌شده از سوی حکیم دکتر روازاده در طول چند دهه گذشته، بی‌خطر و بی‌عارضه هستند. در دو سال گذشته حتی یک شکایت از وجود عارضه در روش‌های درمانی کرونا از طریق تدابیر حکیم دکتر روازاده دریافت نشده و بخور جوش‌شیرین توانسته کاملا بر کرونا غلبه کند.

?اکثرا از روی ناآگاهی و پیروی محض از سازمان بهداشت جهانی (WHO) هزاران نفر را به کام مرگ می‌کِشند و حتی در یک مورد مدافعان طب مدرن، مورد مؤاخذه قرار نگرفته‌اند. مخاطبان خود قضاوت می‌کنند، روش درمانی که منجر به بهبودی از بیماری کرونا شود و هیچ ضرری نیز آنها را تهدید نکند، بهتر است یا روش‌هایی که در ابتدای آزمایش خود قرار دارند و هیچ تعهدی نسبت به آنها در صورت مرگ یا تشدید بیماری وجود ندارد، مورد تأیید آنهاست؟ چگونه است که کسانی که خواهان استفاده از تدابیر طب اسلامی – ایرانی در دو سال گذشته شده‌اند، رو به افزایش است؟ حداقل یک بار هم شده، تحقیق بی‌طرفانه و مستقلی داشته باشید و از کوه غرور بی‌فایده و آزاردهنده پایین بیایید تا با واقعیات و دستاوردهای طب اسلامی – ایرانی آشنا شوید. از سازمان نظام پزشکی بپرسید که چرا کامنت‌ها و نظرات مردمی در مورد حکیم دکتر روازاده را مسدود کردند تا این آقای دکتر اعصاب که خود را نورولوژیست معرفی می‌کند تا مردم فکر کنند که احتمالا ایشان برترین دانشمند جهان هستند، دیگر بی‌حرمتی را به این مردم با تمسخر طب سنتی ادامه ندهند. رابعا بارها درخواست شده تا مناظرات علمی در سطح عمومی و صداوسیما میان عالمان طب اسلامی – ایرانی و مخالفان آن برگزار شود و حتی پیشنهاد شده تا در باب واکسن کرونا و روند آن نیز این مناظرات علمی برقرار شود. نمی‌شود هر آنچه را که یک طرف مدعی است، انتشار داد و طرف دیگر محروم از پاسخ‌گویی باشد.

?ولی برخی بیانات رهبر معظم انقلاب را ناقص منتشر می‌کنند که باید از دستورات ستاد ملی کرونا تبعیت کرد. همان رهبر فرزانه بارها خواهان مطالبه‌گری نیز شده‌اند. حکیم دکتر روازاده به‌عنوان دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، طبق ماده 8 و 26 قانون اساسی می‌تواند از مسئولان مطالبه کند و آنها را ملزم به پاسخ‌گویی کند. بارها درخواست شده که روش‌های درمانی، الگوی مصرف، سیاست‌های جمعیتی، واکسیناسیون، مواد غذایی و… مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرند و بخشی از سیاست‌ها با روی‌کار‌آمدن مجلس و دولت انقلابی در حال اصلاح است و امیدواریم این روند با قوت بیشتری ادامه یابد. در پایان یادآور می‌شویم که حکیم دکتر روازاده آمادگی‌شان را برای همکاری با دستگاه‌ها، سازمان‌ها و تمامی عزیزانی که گمان می‌کنند اقدامات صورت‌گرفته برخلاف علم است، اعلام می‌کنند و ایجاد دوقطبی میان طب مدرن و سنتی را مضر دانسته و خواهان همدلی و همکاری در نظام سلامت و بهداشت کشور هستیم.

?امید است تا از ایجاد شبهات و انتشار اخبار و گزارش‌هایی که به بدبینی و ناراحتی هم‌وطنان عزیزمان منجر می‌شود، اجتناب شود و باب گفت‌وگو برای رفع ابهامات باز شود.

?لینک مطلب:

? https://b2n.ir/n44780

?? برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من به نوبه خودم از این حکیم بزرگوار تشکر میکنم که روشنگری میکنند و به فکر منافع شخصی خودشان نیستند. در حالی که بسیاری از پزشکان برای حفظ منافع شخصی خود سکوت اختیار کرده اند. من جان خودم رو مدیون این بزرگوار هستم. منی که وقتی سرما میخوردم کیلوکیلو داروی شیمیایی مصرف میکردم ولی با اشنایی با ایشان کل مسیر زندگی من تغییر کرد. کاش از نزدیک ایشان را میدیدم و دستشان را میبوسیدم. متاسفانه حالا هم که از خودی داره تخریب میشه و ما هم نمیتونیم برای ایشان کاری انجام دهیم. از اقای علیزاده در اردکان زیاد احوال ایشان را جویا میشویم. تازگی ها هم که به اردکان نیامده اند.من بچه ام را واکسن نزده ام. به قدری ضریب هوشی بالایی داره که همه فامیلا انگشت به دهان مانده اند. حالا میفهمم علت تزریق واکسن به بچه ها نابودی نخبگان می باشد.به امید نابودی وزارت بهداشت. به اقای روازاده هم بگویید این دولت و ریس ان هم تو زرد از اب درامد. ما دیگه باید از این شیاطین به کی پناه ببریم.از طرف اینجانب برای اقای روازاده سلامتی و طول عمر با عزت از خدا ارزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا