چرا تدروس آدهانوم افسار گسیخته شده⁉️

🔰تدروس آدهانوم دبیرکل سازمان آمریکایی بهداشت جهانی در اقدامی خلاف عرف و بدون توجه به عدم اجماع اعضای کمیته اضطراری ، در خصوص شیوع آبله میمونی وضعیت اضطراری جهانی اعلام نموده است.

🔰 اعلام حالت اضطراری از سوی دبیر کل سازمان بهداشت جهانی در حالی صورت گرفته که ۹۸ درصد از مبتلایان مردان همجنس گرا بوده اند.

🔰اعلان حالت اضطراری از سوی دبیر سازمان بهداشت جهانی در خصوص ماجرای آبله میمونی بدون در نظر گرفتن اجماع اعضای کمیته اضطراری نشان می دهد که تدروس آدهانوم آنچنان از عملیات موفق آمیز فتنه ی کرونا سرمست شده که فاز دوم عملیات طراحی شده را بدون اجماع اعضاء دیگر اعلان نموده است ، فاز دومی که از سوی طراحان نظم شیطانی با نام آبله میمونی کلید زده شده است.

🔰 آنچه دبیرکل سازمان آمریکایی بهداشت جهانی را افسار گسیخته نموده اجرای موفقیت آمیز فتنه کرونا بوده است ، فتنه ای آنچنان دقیق که حتی ایران اسلامی به عنوان انقلابی ترین و مستقل ترین کشور در جهان امروز ، در آن اسیر گردید.

🔰یکی از دلایل اصلی اسیر شدن ایران اسلامی در فتنه ی کرونا حاکمیت دولت غربگرا در راس قوه ی مجریه بود ، مجموعه ای که در ۸ سال حاکمیت خود بر قوه مجریه بسیاری از ساز و کارهای طراحی شده از سوی نظام سلطه را با افتخار به نظام اسلامی تحمیل نمود.

🔰 ساز و کارهایی از قبیل برجام هسته ای،سند ننگین ۲۰۳۰ و در نهایت حاکمیت سازمان آمریکایی بهداشت جهانی بر نظام سلامت ایران اسلامی و در راستای اجرای همین سیاست شاهد بودیم نمکی وزیر بهداشت دولت لیبرال با افتخار رهبری سازمان بهداشت جهانی را در فتنه کرونا پذیرفت.

🔰 پذیرفتن رهبری سازمان آمریکایی بهداشت جهانی بر نظام سلامت ایران اسلامی از آن جهت مورد اعتراض شدید جریان انقلابی قرار گرفت که چنین تسلطی برخلاف سیره فکری امامین انقلاب به نظام اسلامی تحمیل گردید ، زیرا بر اساس مبانی فکری امامین انقلاب تسلط مجموعه های وابسته به نظام شیطانی سلطه بر مقدرات ایران اسلامی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

🔰 سخن پایانی دبیر سازمان بهداشت جهانی در خصوص عدم اطلاع از روش های شیوع آبله میمونی می تواند هشداری باشد به کشورهای مستقلی چون ایران اسلامی که در فتنه ی جدید طراحی شده بر خلاف فتنه ی کرونا با اطمینان به متخصصین داخلی و غیر وابسته به سازمان آمریکایی بهداشت جهانی ، مسیری مستقل برای خنثی سازی توطئه جدید طراحی شده از سوی نظام شیطانی سلطه در پیش گیرند.

در پایان امیدواریم همانگونه که امروز رئیس جمهور محترم ، با اقتدار تمام در مقابل جریان کرونا هراس ایستاده و بر شروع مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری در اول مهرماه تاکید نمودند در ادامه همین مسیر و در راستای تبعیت از تفکر امامین انقلاب اسلامی از تسلط ِ مجدد سازمان آمریکایی بهداشت جهانی بر مقدرات نظام سلامت ایران به بهانه ی شیوع آبله میمونی جلوگیری نمایند.

منبع: ✍️سید ابراهیم میرپورفرد

ش


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا