کشف داروی سقط جنین در ترکیبات واکسن‌های بیل گیتس!!!

کشف داروی #سقط_جنین در ترکیبات واکسن‌های #بیل_گیتس!!!

1️⃣ بر اساس سایت LifeSiteNews، انجمن پزشکان کاتولیک کنیا می‌گوید که پزشکان از شواهد برنامه #عقیم_سازی انبوه تحت حمایت دولت کنیا و تامین بودجه شده توسط #بیل_گیتس پرده برداشته‌اند. این برنامه متهم به هدایت عملیات آزمایشی #جمعیت_زدایی در کنیا بدون رضایت مردم این کشور است. دولت کنیا مسموم بودن واکسن‌ها را انکار کرده است.

2️⃣ پزشکان کنیا 6 نمونه مختلف از واکسن‌های #تتانوس را به آزمایشگاهی مستقل در آفریقای جنوبی فرستادند تا مورد آزمایش قرار گیرد. نتایج مؤید وحشتی عظیم بود. هر 6 نمونه حاوی آنتی ژن HCG بودند. HCG در داروهای #ضد_حاملگی بکار می‌رود! اما چرا باید آن را در واکسن تتانوسی بیابیم که بر روی زنان و دخترانی که در سن باروری هستند بکار می‌رود؟!

3️⃣ دکتر نگاره سخنگوی انجمن پزشکان کاتولیک کنیا در بولتن چاپ 24 نوامبر این مجموعه می‌گوید:

? وحشت ما به جا بود ، کمپین WHO ارتباطی به ریشه‌کنی تتانوس نوظهور نیست. بلکه برنامه‌ای قدرتمند برای #کنترل_جمعیت و عقیم سازی آزمایشی انبوه توسط واکسن‌هایی است که #ضد_بارداری بودنشان محرز است. مدارک آن پیش از لغو سومین دوره ایمن‌سازی، به وزیر بهداشت تسلیم شده است.

4️⃣ دکتر نگاره به سایت LifeSiteNews در مورد چگونگی مشکوک شدن به واکسن‌های ضدبارداری به این مورد اشاره کرد که چرا این آزمایشات، تنها بر روی دختران و زنانی که در سن باروری هستند انجام می‌شود و نیز چرا انجام این آزمایشات فارغ از هیاهوی نرمال و اطلاع‌رسانی معمول دولت در این موارد در حال رخ دادن است.

5️⃣ #یونیسف و #WHO این واکسن‌ها را بطور رایگان برای کنیا فراهم کردند. آنچه که دولت کنیا را تشویق به شرکت در این برنامه می‌کند انگیزه‌های مالی است. چرا که کمک‌های سالیانه سازمان ملل برای خرید این واکسن‌ها کافی نیست و لذا بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» و بنیاد GAVI هزینه اضافی این موارد را برای کشورهای فقیر فراهم می‌کنند.

6️⃣ بر طبق گزارش Health Impact News در سال گذشته، پس از تخریب شهر تاکلوبان فیلیپین توسط یک ابر تندباد، یونیسف برنامه مشابه واکسیناسیونی را با 500000 دوز فلج اطفال دهانی در این کشور به راه انداخت. این به رغم آن بود که از 1993 هیچ موردی از #فلج_اطفال در فیلیپین یافت نشده بود!

7️⃣ همچنین از 1999 هیچ مورد فلج اطفال در #سوریه مشاهده نشده است. اما پس از 2013 که یونیسف 1.7 میلیون واکسن فلج اطفال برای سوریه خریداری کرد، نشانه‌های فلج اطفال در سوریه شروع به پدیدار شدن کردند!

8️⃣ به نظر می‌رسد که یونیسف و WHO برای واکسیناسون انبوهِ به ویژه زنان و کودکان، از بلایای محلی سود می‌برند. طبیعتاً برای قانع کردن جمعیت محلی نسبت به لزوم انجام #واکسیناسیون بر روی آنها، ناگزیر باید از سیستم آموزش و پرورش یک کشور و تبلیغات از آن طریق، نیز بهره ببرند. در ویدیوی موجود در این صفحه سايت می‌توانید ببینید که چگونه معلم‌ها و پزشکان کنیایی را بکار می‌گیرند تا القا کنند که مردم به این واکسن‌ها محتاجند حتی اگر در کشورهای غربی ساخته شده باشند!

⚠ تذكر: WHO مخفف World Health Organization یا سازمان بهداشت جهانی است.

✍ ترجمه: سلمان سهیلی

?اندیشکده مطالعات یهود

 ? منبع: https://realitieswatch.com/abortion-drugs-discovered-in-bill-gates-vaccines

کدمطلب:M97031905-

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا