گزارش سخنرانی حکیم دکتر روازاده در شرکت صنایع هواپیمایی ایران (صها)+ تصاویر

به لطف و عنایت حق تعالی، در ادامه سلسله سخنرانی های حکیم دکتر حسین روازاده، ایشان در روز 5شنبه مورخ 30دی ماه ۱۳۹۵ مهمان شرکت صنایع هواپیمایی ایران شدند.

که بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را از ریاست محترم عقیدتی سیاسی صها، معاونت روابط عمومی و تبلیغات عقیدتی سیاسی صها و حامیان تغذیه سالم اعلام کرده و از همه این عزیزان برای ادامه حمایت همه جانبه از توسعه فرهنگ غنی طب اسلامی دعوت می نماییم.

سخنرانی حکیم دکتر روازاده در ساعت 10صبح با حضور حدود 400نفر از کارکنان و خانواده کارکنان صنایع هواپیمایی ایران برگزار گردید.

اهم موضوعات مطرح شده در سخنرانی:

جنگ و درگیری های از خانواده گرفته تا جهان به خاطر تقابل ارزش ها و ضد ارزش هاست.

هنری کسینجر وزیر سابق کشور آمریکا می‌گوید اگر می‌خواهید به دولت‌ها حکومت کنید باید به نفت و انرژی دولت‌ها دست پیدا کنید و اگر می‌خواهید به روی ملت‌ها سلطه داشته باشید باید به دارو و غذای آن‌ها تسلط پیدا کنید.
چرا امروزه بجای آلو در خورش قیمه از آلوی سرجان ملکم (سیب زمینی تراریخته) استفاده می شود؟

آیا اگر درون غذا پلاستیک افتاده باشد آن را میل می کنید؟ پس چرا از کف گیر و قاشق های پلاستیکی برای هم زدن غذا استفاده می کنید؟

زمانی که از خواب بیدار می شوید چند دقیقه در حالت درازکش باشید تا تمام بدن از خواب بیدار شود زیرا ابتدا مغز بیدار شده و سپس دستور به سایر اعضای بدن داده می شود، این کار باعث جلوگیری از شک عصبی به بدن می گردد.

چرا شرکت سامسونگ با عنوان یادگاری تو به زمین” وارد حوزه درخت کاری در جواهرده رامسر شده و درخت های تراریخته را در آن منطقه بکر گسترش می دهد؟!!!


۲۰۱۷۰۱۱۹_۱۱۴۳۱۴۲۰۱۷۰۱۱۹_۱۱۴۳۵۱۲۰۱۷۰۱۱۹_۱۱۴۵۳۹۲۰۱۷۰۱۱۹_۱۱۳۶۵۱۲۰۱۷۰۱۱۹_۱۱۴۰۵۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا