دانش‌آموخته راکفلر اعلام کرد: محصولات تراریخته سالم، و محصولات ارگانیک «سرطان‌زا» هستند

بهزاد قره‌یاضی، که در مؤسسه متعلق به راکفلر آموزش دیده و هم‌اکنون با حکم محمدباقر نوبخت مسئول تدوین بودجه پژوهشی کل کشور است، در اظهارنظری محصولات تراریخته را سالم و محصولات ارگانیک را سرطان‌زا دانست.

قره یاضی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بهزاد قره‌یاضی در اظهارنظری محصولات تراریخته را سالم دانست و درخصوص سرطان‌زا بودن محصولات سالم و ارگانیک گفت: «نتایج مقالات متعددی نشان می‌دهد که احتمال سرطان‌زا بودن آفلاتوکسین موجود در محصولات ارگانیک بیشتر از سرطان‌زایی محصولات غیرارگانیک است.»

این اظهارنظر در حالی است که قره‌یاضی در دانشگاه لوس‌بانوس – متعلق به راکفلر – درخصوص دستکاری ژنتیک آموزش دیده و هم‌اکنون در مناصب گوناگونی در دولت مشغول به فعالیت است. ریاست امور تحقیقات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی (با حکم محمدباقر نوبخت)، عضویت در کمیته تراریخته وزارت جهادکشاورزی (با حکم محمود حجتی) و مسئولیت در ستاد توسعه زیست فناوری (ذیل معاونت فناوری) از مهمترین حوزه‌های فعالیت اوست. عکس زیر قره‌یاضی را در کنار کنت کوئین – عضو شورای امنیت ملی امریکا – نشان می‌دهد.

بهزاد قره‌یاضی در کنار عضو شورای امنیت ملی امریکا – شهریور 1393

تصویر تشکر بهزاد قره‌یاضی از بنیاد راکفلر را بابت تأمین مالی پروژه‌هایش در زیر ببینید.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

بهزاد قره یاضی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا