راهکار هایی برای درمان كيست

نسخه طلايي درمان انواع كيست و تورم سرطاني

از نظر طب سنتی چهار علت عمده باعث تشکیل کیست در تخمدان می شود که ممکن است کسی تحت تاثیر یکی از این عوامل و شخص دیگری تحت تاثیر هر چهار عامل دچار کیست شده باشد. چاقی، غلظت خون و رطوبت سه علت اساسی به وجود آمدن کیست تخمدان هستند.
برای خانم ها هرگونه بی نظمی در قاعدگی نوعی هشدار به حساب می آید. از طرفی وقتی ابتلا به کیست تخمدان شایع باشد، اولین احتمال را به وجود کیست تخمدان می دهیم. کیست تخمدان اغلب در کمیت و کیفیت قاعدگی خودش را نشان می دهد.

?مواد غذایی مفید و مضر برای کیست تخمدان زنان:
– غذاهای غلیظ نخورید. پیتزا، الویه، حلیم، آش رشته، ماکارونی، لازانیا، کله پاچه، حلوا، شیرینی تر، موز، انبه و لوبیا جزء غذاهای غلیظ به شمار می روند.
-شیر، میوه و تنقلات را به هیچ وجه با هم نخورید، چون هضم همزمان شان بسیار دشوار است و در بدن ايجاد سموم مضر مي كنند.
-هضم گوشت توسط دستگاه هاضمه یا همان دستگاه گوارش 12 ساعت طول می کشد؛ بنابراین اگر گوشت خورده اید، باید بیشتر صبر کنید.

?نسخه طلايي درمان انواع كيست و تورم سرطاني
?1)- ابتداي صبح يك قاشق چايخوري پودر اسطوخودوس و يك استكان آب جوش را مخلوط و پس از 5 دقيقه دم كشيدن با عسل ناب مخلوط و ميل نماييد. محققان ایتالیایی معتقدند که روغن این گیاه می‌تواند از تشکیل کلونی‌ ژن‌های جهش یافته که عامل بروز سرطان هستند، جلوگیری کرده و در نتیجه خطر ابتلا به انواع سرطان‌ها را کاهش دهد.

?2)- ابتداي شب يك استكان آب جوش و يك قاشق چايخوري پودر گياه افتيمون را مخلوط و پس از 5 دقيقه دم كشيدن با عسل ناب ميل نماييد.
افتيمون با طبيعت گرم و خشك و قابض، رفع سوداي محترقه و بلغم ممزوج مي كند كه غلبه اين نوع سودا و بلغم به تآكيد و قول اطباء بزرگ طب ايران و جهان از جمله علل اصلي بروز كيست ها و تورم سرطاني مي باشند. اين گياه با ايجاد خاصيت قليايي محيط اطراف كيست و تومور موجب تضعيف و نابودي كيست ها و تومورهايي كه ماهيت سوداوي و بلغمي دارند مي نمايد. مكانيسم تآثير خاصيت قليايي مذكور مربوط به دانش بيورزونانس است كه در حوصله اين مقاله نمي گنجد.

?3)- بعد از هر وعده غذايي يا همراه با وعده هاي غذايي يك قاشق چايخوري سياه دانه ميل گردد. سیاه دانه از معروف ترین گیاهانی است که با خاصيت آ»تي اكسيداني قوي، نقش بسزایی در زمینه جلوگیری از فعالیت سلول های سرطانی دارد.

كه بدين ترتيب بر طبق تحقيقات دقيق و موشكافانه اساتيد طب سنتي اغلب كيست ها و تومور هاي سرطاني تا حدود بسياري به طور بنيادين از بين مي روند.

منبع: یکی از حامیان احیای سلامت

 کیست

‫۶ دیدگاه ها

    1. سلام علیکم
      لطفاً برای عضویت در گروه های مجازی خانواده بزرگ نگاه احیای سلامت (مورد تایید حکیم دکتر روازاده) جهت پرسش و پاسخ طبی و دستیابی به پاسخ سوالات خود؛ شماره زیر را در تلفن همراه ذخیره و یک پیغام در سروش و یا تلگرام به آن ارسال نمایید.
      ۰۹۹۰۷۶۰۰۱۶۰
      گروه مدیریت سایت

  1. سلام من کیست رحم دارم و مزاجم سرد و خشکه اما از سه سال قبل از ازدواجم به خاطر مشکلات ناشی از سرد مزاجی گرمیجات و دمنوش های گرم و مواد غذایی گرم رو وارد رژیم غذاییم کردم. تازگی میخوام اقدام به بارداری کنم اما نگرانم چون دکترم گفت کیستت مشکلی ایجاد نمی کنه و راحت اقدام کن کیستم ۹ میلیمتره . من دائم و هر روز خرما دمنوش اویشن . شربت شیره و عرق رازیانه بعلاوه اب پیاز مصرف می کنم. دوره اخر پریودم در روز های اخرش و تا یک هفته بعدش درد داشتم و روز چهارم و پنجم خونریزیم خیلی زیاد و با درد همراه بود میخوام بدونم بدون اینکه از دارو های شیمیایی استفاده کنم امکان درمان هست یا نه. چون من طب اسلامی و سنتی رو به طب معین( شیمیایی) ترجیح میدم

  2. سلام بابت کاهش حجم تخمدان که فاقد فولیکول قابل اندازه گیری باشد و هر دو تخمدان دارای کیست ساده حدود 30میلی متر باشد چه باید کرد

    1. با سلام و‌احترام
      راهکارهای ذکر شده را انجام دهید
      به اضافه مصرف حب کیست وبادکش تخمدان
      باتشکر مدیریت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا