اطلاعیه فوری

اطلاعیه فوری

مانند همیشه حضور آگاهانه و دلسوزانه شما عزیزان می‌تواند در عرصه حفظ سلامت مردم و برخورد با عاملان فاسد سازی تغذیه ملت ایران موثر و مبارک واقع شود.

با توجه به اینکه برخی افراد مانند آقای قره یاضی موازین اخلاقی و حکومتی را زیر پا گذاشته اند و درصدد گسترش حمایت‌های خود از محصولات تراریخته هستند در حالیکه حتی نمی‌دانند کلمه تراریخته از کجا آمده و طبق قانون مجلس شورای اسلامی واردات، خرید و فروش محصولات تراریخته ممنوع می باشد و مراجع محترم خرید، فروش و کشت آن را جایز نمی‌دانند، از تراریخته دفاع ناحق می‌کنند.

از سوی دیگر آقای قره یاضی و حامیان تراریخته از طرف راکفلر و شرکت مونسانتو که از چهره‌های برجسته صهیونیسم آدمکش و از طراحان بی قانونی و ضد ارزش در جهان هستند، حمایت می‌شوند.

مردم دنیا در بسیاری از کشورها بیدار شده اند و علیه فعالیت‌های ضد سلامت و ضد انسانی این افراد و شرکت های صهیونیستی تظاهرات کرده اند.

این فرد اخیراً در فضای مجازی یک گروه تلگرامی افتتاح نموده و همگان را جهت اظهار نظر دعوت کرده است.

ما طرفداران اصلاح الگوی مصرف به خاطر دفاع از قانون و مرجعیت و مردم عزیز که ما را معتمد خود می دانند، همانطور که افراد دست نشانده قره یاضی در رسانه ملی رسوا شدند، در فضای مجازی نیز آنها را مغلوب استدلالات علمی و منطقی خویش خواهیم کرد، لذا از تمامی طرفداران تغذیه سالم دعوت می‌کنیم در گروه ایشان عضو شویم و اعتراض خود را نسبت به گسترش محصولات تراریخته اعلام نماییم.

لینک گروه آقای قره یاضی:

https://t.me/joinchat/A1c-IkDzVRXrcL1PfDcj9g

اما چون نیت مدیریت این گروه تلگرامی این است که از طریق فضای مجازی به همگان بقبولاند که مردم همگی موافق تراریخته ها هستند لذا کسانی را که مخالفشان پیامی بدهند را بی صدا از گروهشان حذف میکنند و بالتبع این گروه یک دست و یک صدا ساز حمایت از تراریخته را خواهند نواخت؛ غافل از اینکه مخالفان را به طور کامل حذف می کنند، لذا از مطلب خود اسکرین شات (عکس) بگیرید تا به عنوان مدرک داشته باشید.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم به محض اینکه شما را از گروهشان حذف کردند وارد گروه تلگرام جدید به آدرس ذیل شوید:

لینک گروه آتش به اختیار مقابله با تراریخته:

https://t.me/joinchat/DJDNbEIvTfDbgZNA2OHrVw

تا بتوانیم با ایجاد هم افزایی فکری و هم صدا شدن با یکدیگر در راه حق‌طلبی ایفای وظیفه نماییم.

                                                       هواداران تغذیه سالم

 

طب سنتی

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا