مستندی در خصوص عوارض مصرف محصولات فلورایدی – بخش چهارم (پایانی)

علت خرابی دندانها رژیم غذایی ناسالم است

 

حیوانات وحشی که در اسارت انسان بزرگ می شوند و غذاها و آبهای ما را مصرف می کنند دچار خرابی دندان می شوند. در صورتی که در طبیعت وحش هرگز چنین اتفاقی نمی افتد.

ساکنین دهکده های دور افتاده که غذاهای مدرنی از قبیل آرد سفید و شکر و مشتقات آن مثل مربا، شکولات، شیرینی و بیسکویت، کلوچه، آبمیوه های شکر دار، شیرهای پاستوریزه و چربی گرفته مصرف نمی کنند، فقط سه دهم درصد خرابی دندان دارند.

سوئیسی هایی که غذاهای مدرن می خورند 75 بار بیشتر از کسانی که غذاهای بومی می خورند خرابی دندان داشتند یعنی 25 درصد دندانهایشان خراب شده بود.

دکتر پرایس در آمریکا تعداد 17 نفر از بدترین بیمارانش را انتخاب کرد تا روی آنها آزمایشی انجام دهد. او تمام تحقیقاتش را در اختیار 17 بیمارش گذاشت و آنها رژیم غذایشان را تغییر دادند (تغذیه سالم مصرف نمودند)، در این آزمایش، 16 نفر آنها نه تنها خرابی دندانهایشان متوقف شد بلکه کم کم 50 درصد دندانها در طول دو سال، خود به خود ترمیم شدند. بدون اینکه دندانپزشک روی دندانهای آنها کاری انجام دهد.

 

برای تماشای بخش چهارم (پایانی) این فیلم روی لینک زیر کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا