حمایت بی‌منطق دولت از تراریخته و سنگ‌اندازی در مسیر تولید محصولات ارگانیک!

آزاد عمرانی عضو هیئت رئیسه انجمن علمی ارگانیک :

?مصوبات شورای ملی ایمنی زیستی در کشور به سمتی می‌رود که محصولات تراریخته به سهولت به بازار وارد شوند!
?اگر علاوه بر دستکاری‌های ژنتیکی متدوال در محصولات وارداتی، ژن عقیم کننده «اپی سایت» هم در یک ذرت تراریخته وجود داشته باشد، از تیررس آزمایش ما مصون مانده است.
? بسیاری از تحقیقات بین‌المللی برخی بیماری‌های گوارشی و تخریب غدد و فلور میکروبی بدن را مرتبط با مصرف محصولات تراریخته نتیجه‌گیری کرده‌اند؛ در کشور ما سرطان دستگاه گوارشی رتبه نخست را در بین سرطان‌ها دارد اما هنوز ارتباط آن با مصرف محصولات تراریخته مبهم است
?افزایش تمایل به مصرف محصولات ارگانیک در واقع رویکرد ملی برای پیشگیری از بیماری‌ها است؛ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که از طریق مصرف محصولات ارگانیک می‌توانند به سلامت پایدار برسند؛ بدیهی است در پی این افزایش تقاضا و کمبود عرضه محصولات گواهی شده ارگانیک، سوءاستفاده و تقلب‌های زیادی صورت گیرد.
? در مورد محصولات ارگانیک اوضاع وارونه است به جای اینکه دولت مطابق بند ۸ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید محصولات سالم و ارگانیک حرکت کند، این کار را انجام نمی‌دهد و برخی مدیران محصولات ارگانیک را سرطان‌زا معرفی می‌کنند

 

کدمطلب:M97101102_


خط مشی احیای سلامت در بازنشر مطالب مندرج در دیگر منابع

حمایت بی‌منطق دولت از تراریخته و سنگ‌اندازی در مسیر تولید محصولات ارگانیک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا