دیکلوفناک نخورید

دیکلوفناک نخورید !❌

▫️نتایج تازه‌ترین بررسی‌های محققان دانمارکی نشان می‌دهد، مصرف مسکن «دیکلوفناک» به مدت 30 روز حتی در دوز خیلی کم، خطر سکته قلبی را تا 50 درصد افزایش میدهد.

+ دیکلوفناک ‌میتواند باعث تجمع پلاکت‌ها و لخته شدن خون شود؛ در نتیجه لخته شدن خون تنگی شریان‌ها به وجود می‌آید و باعث بالا رفتن فشار خون و نیز ایست قلبی در افراد خواهد شد

کدمطلب:‍98022204


دیکلوفناک نخورید

‫۲ دیدگاه ها

    1. باسلام و احترام
      هرگونه استفاده از اين داروي شيميايي مضر مي باشد.
      برای سردرد میگرنی نيز تدابير مربوطه وجود دارد
      مي توان با رعایت بسیاری از موارد مانند تنظیم خواب در طول هفته و حتی روزهای تعطیل، داشتن خواب خوب و کافی در شب و انجام ورزش‌های سبک به طور منظم مانند پیاده‌روی باعث کاهش و حتی جلوگیری از بروز میگرن شد.
      خوردن صبحانه، میان وعده و شام به طور منظم حتی به مقدار کم باعث کاهش علایم میگرن می‌شود و حذف هر کدام از آنها نه تنها می‌تواند به دستگاه گوارش آسیب وارد کند بلکه باعث بروز و تشدید نشانه‌های میگرن می‌شود.
      خوردن غذاهای مانده، مواد افزودنی مضر، فست فود، کاکائو، سیر، پیاز، فلفل، غذاهای چرب و انواع ترشی‌ها جزو موادی هستند که میگرن را تشدید می‌کنند.
      اگر درد از پيشاني شروع مي شود اين ميگرن گرم است كه انجام سه مرحله حجامت عام هر ماه و سپس بعد از دو هفته از آخرين حجامت، يك مرحله حجامت سر با دستور پزشك نافع است.
      گروه مديريت سايت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا