برگی دیگر از پروژه نفوذ: مافیای تراریخته

 برگی دیگر از پروژه نفوذ: مافیای تراریخته

1 نفوذ در صنعت غذا و وابسته‌کردن کشاورزی به بذرهای عقیم یا تراریخته، ابزاری جدید برای تسلط قدرت‌های جهانی بر سایر کشورها به‌خصوص مردم مسلمان است. طرحی که به پیشنهاد «هنری کیسینجر»، استراتژیست و صهیونیست بلندپایه آمریکایی به مرحله اجرا رسید.

کیسینجر آشکارا اعلام کرد ما نگران افزایش جمعیت مسلمانان جهان هستیم؛ با این رشد تعادل جمعیتی به‌نفع اسلام به‌هم خواهد خورد و اسلام بر مسیحیت چیره خواهد شد. او پس از شکست آمریکا در جنگ ویتنام صراحتا اعلام کرد: «اگر نفت را کنترل کنید، دولت‌ها را کنترل می‌کنید و اگر غذا را به دست بگیرید، بر مردم سیطره خواهید داشت.»
حاصل این استراتژی، تمرکز بر صنعت غذا و کشاورزی با استفاده از فناوری تغییر ژنتیک و تولید دام و محصولات کشاورزی تراریخته بود.

2تحقیقات نشان میدهد ارتباط قوی و معنی‌داری بین مصرف محصولات تراریخته و بروز بیماری‌های مختلف ازجمله سرطان، پیری زودرس، عقیم‌شدن، اختلال در تولید هورمون انسولین، اختلال در سیستم ایمنی بدن، اوتیسم، معلولیت جسمی، ذهنی و.. وجود دارد.

افزون بر آنکه محصولات تراریخته، دولت‌ها را نیز به شرکت یا مجموعه‌ای خاص وابسته ساخته و تهدیدی برای امنیت ملی خواهد بود.

تولید کنندگان محولات تراریخته چه شرکت هایی هستند

3نکته قابل‌تامل آن است که بیشتر تولیدکنندگان محصولات تراریخته شرکت‌های چندملیتی وابسته به مراکز صهیونیستی هستند. آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده محصولات تراریخته دامی و کشاورزی به خاورمیانه هستند.

شرکتهای مونسانتو، داپونت، بایر، داو، سینجنتا و بی.ای.اس.اف شرکت‌های بزرگ حامی محصولات تراریخته کشاورزی هستند که به استثنای دو تای آخر (سوئیس و آلمان) همگی در آمریکا قرار دارند و اکثر آنها تولیدکننده سلاح های کشتار_جمعی بوده اند و جنایاتی مانند تولید بمب_اتمی، بمبهای_شیمیایی (گازهای کلرین و موستارد و ترکیبات ارگانو فسفات سمی و زیکلون B)، تولید عامل نارنجی را مرتکب شده اند.

4نکته اینجاست که خود تولیدکننده‌های اصلی محصولات تراریخته همچون رژیم صهیونیستی از محصولات تراریخته استفاده نمی‌کنند یا درصد بسیار پایینی از این محصولات در بازارهای این کشورها وجود دارد. استفاده از محصولات تراریخته، تنها در 26 کشور که عموما کشورهای جهان سومی هستند، مجاز است. در اروپا تاکنون حداقل 17 کشور اروپایی تولید محصولات تراریخته را به‌طور کلی منع کرده‌اند.

در آمریکا هم قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با این‌گونه محصولات وجود دارد. پزشکان آمریکایی موظفند به مردم، جامعه پزشکی و بیماران خود درخصوص پرهیز از محصولات تغییریافته ژنتیکی (GM) آموزش‌های لازم را ارائه کنند.

5اما در ایران: واردات تراریخته یا محصولات آن ده سال است با شدت ادامه دارد. با وجود اینکه از سال ۹۵ برچسب‌گذاری محصولات تراریخته الزامی شده اما هنوز بسیاری از این محصولات از درج برچسب آن خودداری کرده یا با فونت کوچک عنوان تراریختگی را درج کرده‌اند.

متاسفانه جریان موافق تولید و واردات محصولات تراریخته که خود عمدتا از بنگاهداران و سرمایه‌گذاران این حوزه هستند،

طی سالیان اخیر و پس از روشنگری اساتید برجسته حوزه بیوتکنولوژی در نقد محصولات تراریخته، تمام تلاش خود را صرف توجیه و ایجاد «اشتباه محاسباتی» برای مسئولان دولتی کرده و در این مسیر حتی از ارائه آمارها و اطلاعات غلط نیز دریغ نکرده‌اند.

بدون آنکه پاسخ دهند چرا کشورهای تولید‌کننده محصولات تراریخته، خودشان آنها را مورد استفاده داخلی قرار نمی‌دهند؟ آیا می‌شود باور کرد که کمپانی‌های صهیونیستی تولیدکننده سلاحهای کشتار جمعی، اکنون در فکر تولید غذای مردم جهان به‌خصوص مردم مسلمان باشند تا بر اثر گرسنگی نمیرند؟!

واقعیت آن است نفوذی که رهبر انقلاب سال‌هاست بر آن تاکید فرموده‌اند مدت‌هاست در سایه غفلت مسئولان شروع شده؛ درحالی‌که چهره عوض کرده و به‌صورت خزنده و خطرناک از درون به کشور ضربه می‌زند؛ امروز به‌درستی می‌توان گفت رواج محصولات تراریخته توطئه صهیونیسم برای بیمار کردن ملت ایران و مصداق جدی خط نفوذ است.

 

#محمد_عبدالهی
✍️ متن کامل این یادداشت در #روزنامه_فرهیختگان: http://newspaper.fdn.ir/newspaper/page/2836/1/178732/0
☑️ @abdollahy_moh

منبع: مشرق


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا