بیانیه وحدت آفرین و امیدبخش حضرت آیت الله تبریزیان دامت برکاته در خصوص تفرقه افکنی عناصر معلوم الحال

? بیانیه وحدت آفرین و امیدبخش حضرت آیت الله #تبریزیان دامت برکاته در خصوص تفرقه افکنی عناصر معلوم الحال

“أَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ”

? باسمه تعالی

? این رویه ی چهارصد ساله ی بدخواهان ملت ایران و امت مسلمان جهان است که با نیرنگ های بدیع جنبش های آزادی خواه و رهایی بخش در ایران و ممالک اسلامی را به انحراف کشیده و تلاش می کنند تا حرکت امت اسلامی به سمت تمدن سازی اسلامی تنها در حد یک رویا باقی بماند.

? از آغاز قرن اخیر شاهد بودیم که چطور عمّال یهود در داخل و خارج با ابزار زر و زور و تزویر انحصارگری در مکاتب درمانی را به سیاست رایج کشورها تبدیل کردند و هرکجا هر صدای رسایی که عاشقانه کمر به مجاهدت و خدمت در راه اعتلای سلامت جامعه اسلامی بسته را با روش های کثیفی چون ترور شخصیتی، حذف فیزیکی و نفوذ در مراکز تصمیم سازی سرکوب می کنند.

? مجاهدت های همه ی دلسوزان حوزه سلامت که هم راستا با منویات و دغدغه قلبی مقام عظمای ولایت (حفظه الله) گام بر میدارند، بالاخص تلاش های حکمای بزرگ طب ایرانی و اسلامی چون حکیم دکتر روازاده و حکیم خیراندیش در مبارزه با نابود سازی نان و نمک سفره ی این ملت رنج کشیده و شکستن خودتحریمی بزرگ، در مراجعه به مکاتب طبی که دامن ارتقای سلامت عمومی جامعه ی آینده ساز ظهور حضرت حجت (عج) را گرفته است، جای تقدیر داشته و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون این بزرگواران را خواستارم.
در پی فتنه انگیزی های رسانه ای اخیر که موجب شده برخی فرصت طلبان و بداندیشان ملت شریف ایران و امت مسلمان به انتشار شایعات و اکاذیب پیرامون ارتباط فعالان طب ایرانی و اسلامی دست بزنند ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی ضروری می دانم.

? اولاً طب اسلامی به عنوان گنجینه ای تمام عیار از تعالیم اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم، متعلق به شخص یا اشخاصی خاص نبوده و ودیعه ای ست الهی به امت اخر الزمان.

? ثانیاً مهاجرت ها، سفرها و حذرها و تلاش های بسیاری در طول چهل سال صورت گرفته تا این علم الهی و جریان انتشار آن در جامعه ی اسلامی از دستبرد دشمنان اسلام و ایران دور بماند و در این راه جان ها به لب آمد و طعنه های بر سینه ها نشست تا از کیان علمی اهل بیت (ع) حراست و حفاظت شود.

? لذا به عنوان کمترین ِخادمان اهل بیت علیهم السلام و امت شریف مسلمان، از ملت شریف ایران استدعا دارم در حفظ این امانت الهی کوشا باشند و نگذارند دست های نامحرمان غرب گرا سیمای علوم اسلامی ناب را مخدوش و این تعالیم راستین را تحریف کنند و ان شالله به توفیق الهی در این راه تا پای جان در کنار رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای _ متّع الله المسلمین بطول بقائه الشریف _ و ملت شریف ایران، خواهیم ماند.

? ثالثاً کوردلان و بدخواهانی که بر طبل تفرقه میان دلسوزان سلامت مردم می کوبند را به توبه و تقوی الهی دعوت می کنیم و هشدار می دهیم که با اراده ی الهی مبنی بر پیروزی تمدن اسلامی بر تمام اندیشه های باطل، در نیافتند که این فتنه انگیزی ها جز خاری در دنیا و آخرت نصیبی برایشان نخواهد داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی
 الاحقر عباس تبریزیان
هشتم محرم الحرام 1441
مشهد مقدس


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا