بحران بی سابقه در بیمارستان های رژیم صهیونیستی

با شیروع مجدد کرونا در سرزمین‌های اشغالی که علیرغم واکسیناسیون گسترده از سوی سران این رژیم صوت گرفته رسانه‌های صهیونیستی نیز نوشته‌اند«بیمارستان‌های اسرائیل وارد بحران بی‌سابقه‌ای شده‌اند».

رژیم صهیونیستی مدعیست که اکثریت ساکنان اراضی اشغالی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، با این وجود این رژیم وارد مرحله جدیدی از گسترش شیوع ویروس کرونا شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز نوشته‌اند
«بیمارستان‌های اسرائیل در شرایط بسیار بدی قرار داشته و از کمبود دستگاه‌های اکسیژن ساز و تنفس مصنوعی رنج می‌برند و احتمال زنده ماندن بیماران بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌ها نزدیک به صفر شده است».

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در شماره دیروز خود با اشاره به این بحران گزارش داد« مشکلات چنان گسترده است که مدیران بیمارستان‌های اسرائیل را مجبور کرد به سراغ وزیر بهداشت و مسئولین عالی‌رتبه این وزارت بروند شاید این بار بتوانند از این نشست‌ها به نتیجه‌ای برسند».

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی خود در این رابطه نوشت: «مدیران بیمارستان‌های اسرائیل اعلام کردند در حال حاضر تخت کافی در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌های اسرائیل برای کل بیماران کرونایی وجود ندارد».

نوشته های مشابه

«سالمان زارقا» یکی ازمسئولین مقابله با کرونا در رژیم صهیونیستی در این باره گفت:« براساس داده‌های موجود روز به روز شرایط بیماران مبتلا به ویروس کرونا در اسرائیل بدتر می‌شود، ما اکنون با افزایش شمار مبتلایان در معرض خطر شدید مواجه هستیم که همه آنها نیازمند دستگاه کمک تنفسی هستند».

به نوشته رسانه‌های عبری زبان، رژیم صهیونیستی در حالی وارد پیک چهارم کرونا شده است که روند تزریق سومین دوز از واکسن فایزر نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا