بشریت در میانه یک فاجعه بیولوژیکی بزرگ

دکتر «پیتر مک‌کالو» متخصص بیماری های عفونی اعتقاد دارد که جهان در میانه یک فاجعه بیولوژیکی بزرگ قرار دارد.

به گزارش تحریریه، تارینمای نشریه «LifeSiteNews» نوشت، دکتر «پیتر مک‌کالو» در یک سخنرانی که به تازگی انجام داد، داده‌های نگران‌کننده‌ ای را در رابطه با واکسن‌ های کووید، تقلب مقامات بهداشت ملی، «نیهیلیسم درمانی» که در بیمارستان‌ ها اعمال می ‌شود، و ضرورت فوری مقاومت فعالانه در مقابل این اقدامات ارائه کرد.

دکتر پیتر مک‌کالو پزشک برجسته در حوزه بیماری کووید 19 در این سخنرانی مستند در مورد فجایعی در این زمینه نظیر تزریق واکسن ‌های انتقال ژن کووید 19، سلاح بارگذاری شده بر پروتئین اسپایکی و درمان‌های اولیه با اثربخشی بالا ارائه کرده است.

او همچنین جزئیات تخلفات، کلاهبرداری و تضاد منافع مرتکب شده توسط مقامات پزشکی ایالات متحده را نیز شرح داد.

مک کالو که ادعا دارد که برترین مرجع جهان در این موضوع است، زمانی که در ۲۴ سپتامبر شروع به سخنرانی در یک سالن در میشیگان کرد، با آرامش توضیح داد که چگونه عناوین حرفه ای او به دلیل این افشاگری ها از او گرفته می شود. اما تاکید کرد که آنچه او انجام می دهد کاملا قانونی است.

وی افزود: «آنچه غیرقانونی است و آنچه درست نیست، آن چیزی است که در رابطه با سانسور و تهدید به تلافی در حال وقوع است.»

عدم وجود گزارش های ایمنی قماری با پیامدهای فوق العاده

این پزشک تاکید کرد که ایمنی در هر صنعت از جمله بخش خودرو و ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. او گفت که جای بسی تعجب است که «یک ماده به نیمی از بدن آمریکایی‌ها تزریق شده و هنوز گزارشی در مورد ایمنی به آمریکا ارائه نشده است».

وی تصریح کرد: امروز دولت و مقامات بزرگ داروسازی در آزمایش فناوری جدید، نه فقط بر روی یک کشور، بلکه روی کل جهان «قماری با پیامدهای خارق‌العاده» را انجام می ‌دهند.

مک کالو توضیح داد: این قمار استفاده از فناوری انتقال ژن است. سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) واکسن های فعلی آمریکایی شامل فایزر، مدرنا و جانسون را به عنوان فناوری انتقال ژن در نظر می گیرد.

اگرچه به طور معمول یک RNA پیام رسان یک بار استفاده و سپس دفع می شود اما با تزریق mRNA توسط فایزر و مدرنا، RNA پیام رسان بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد و برای مدت زمان طولانی در سلول ها باقی می ماند.

او افزود: «اکنون این باور وجود دارد که RNA پیام رسان می تواند از تقسیم سلولی جان سالم به در ببرد وسلول مادر می تواند آن را به سلول های جدید بدهد.

برای اولین بار در تاریخ بشر، ما یک محصول بیولوژیکی داریم که به بدن ما می‌گوید پروتئین غیرطبیعی تولید کند. mRNA وارد سلول‌ها شده و باعث می‌شود که آنها پروتئین‌های اسپایکی بسازند که اگر بخواهید این «نوعی «سلاح بارگذاری‌شده» محسوب می شود.

اکنون مشخص شده است که پروتئین اسپایک به طور مستقل بیماری زا است و به سلول هایی که در آن تولید می شود آسیب می رساند و سپس برای حدود دو هفته در بدن گردش می کند.

هنگامی که این پروتئین در گردش است، به اندام ها آسیب می رساند، به سلول های اندوتلیال و سلول های خونی آسیب می رساند و باعث لخته شدن خون می شود. بنابراین هیچ چیز در مورد پروتئین اسپایک خوب نیست وآنها کشنده هستند.»

بزرگترین گام اشتباه، حذف تابلوهای نظارت ایمنی مستقل

مک کالو فقدان تنظیم کننده های ایمنی مستقل در نظارت بر وضعیت را محکوم کرد. او گفت: «اگر ما هیات‌های ایمنی، هیات‌های نظارت بر ایمنی داده‌ها، کمیته‌های رویدادهای حیاتی، کمیته‌های اخلاق انسانی را برای این برنامه‌ها نداشته باشیم، هیچ امیدی به تعطیلی این برنامه یا حتی ارزیابی ایمنی نداریم.»

او توضیح داد که در حال حاضر تنها ناظران سازمان غذا و دارو و، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) و شرکت ‌های دارویی هستند که در نتیجه مشارکت دارند.

ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که شرکت در مورد علت و معلولی یک مشکل تصمیم بگیرد. ما هرگز اجازه نمی دهیم که یک شرکت به ما بگوید که آیا یک محصول ایمن است یا خیر.

وی ادامه داد: «نبود هیات نظارت بر ایمنی داده ها به عنوان یک اشتباه بزرگ در سلامت عمومی در تاریخ ثبت خواهد شد».


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا