هیتلر کجای داستان فلسطین است؟

?صهیونیسم مدعی است که در سال های جنگ جهانی دوم، یهودیان دسته دسته توسط نازی ها در کوره های آدم سوزی نابود می شدند!! توطئه صهیونیسم بین الملل تا به حدی ناجوانمردانه بود که در حق یهودیان اروپا دست به هر خیانت و جنایتی زدند.

?به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکیم دکتر روازاده؛ دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در یادداشت کوتاهی به یکی از مهمترین مسائل تاریخی درباره کوچ یهودیان و صهیونیست ها به سرزمین فلسطین پرداخته و علاوه بر جعلی دانستن داستان هولوکاست و کوره های آدم سوزی نازی ها، نقش هیتلر را در بسترسازی برای غصب فلسطین توسط صهیونیست ها را بررسی کرده است:

1️⃣جمله ای از یوزف گوبلز، وزیر تبلیغات آدولف هیتلر؛ رهبر آلمان نازی نقل شده که “هر چه دروغ بزرگتر باورش برای توده های مردم راحت تر.” «آدولف هیتلر»، رهبر آلمان نازی در کتاب «نبرد من» می‌نویسد: “مردم آلمان شکست این کشور در جنگ اول جهانی را به این دلیل پذیرفتند که یهودی‌های دارای نفوذ در مطبوعات از تکنیک دروغ بزرگ استفاده کردند.

?این روش مستلزم آن است که دروغ چنان عظیم باشد که هیچ‌کس باور نکند که کسی آنقدر گستاخ باشد که چنین بی‌شرمانه حقیقت را تحریف کند…” پیشگامان سیاست ورزی در غرب هدف را اصل قرار داده و برای رسیدن به آن به هر وسیله ای چنگ می زنند. سیاست های ماکیاولیستی که امروزه نیز از سوی سیاستمداران غربی و بی اخلاق برای بسط قدرت اهریمنی و استکباری استفاده می شود، بخشی از سیاست ورزی آنان است. پس بهتر است به جای آنکه با گوینده یا نویسنده ای که به دنبال کشف حقیقت از میان لایه های متنوع دروغ و تزویر و تاریخ سازی است، برخورد سیاه و سفید شود، بهتر است با اصول سیاست غرب آشنا شد که تحمیق و تحمیل زور بر ملت ها را در اولویت دارند نه آن روشی که ما در قالب اصول قرآنی و دینی، درس های زمامداری حضرت علی (ع) در نهج البلاغه و دهها منبع دیگر آموخته ایم.

2️⃣صهیونیسم بین الملل برای تحریف تاریخ و افکار عمومی جهان، بزرگترین جعل تاریخ را درباره سرزمین فلسطین و وعده موعد به یهودیان انجام داد و برای رسیدن به اهداف پلیدشان، هرآنکس را که توانستند ترور، تطمیع و توطئه از سر راه برداشتند یا به خدمت گرفتند. چرا در جهان قرن بیست و یکمی، پرسش درباره هولوکاست جرم محسوب می شود؟

?نویسندگان بزرگی در آمریکا و اروپا تنها به خاطر تحقیق درباره واقعیت هولوکاست، زندانی شده یا توسط جوخه ترور صهیونیسم بین الملل به قتل رسیده اند؟ چرا هیچ کس نباید درباره این “دروغ بزرگ”، تحقیق کند یا به آن نقدی داشته باشد؟ در میان دهها سوال و نقد درباره هولوکاست، یک سوال در اینجا مطرح می شود. هیتلر چگونه باعث زمینه سازی شکل گیری طرح صهیونیسم بین الملل برای غصب سرزمین فلسطین شد؟ تاریخ صهیونیسم همواره با قتل عام، تخریب و تجاوز، ترور و جنایت، توطئه و دورویی و جعل و تاریخ سازی همراه بوده است.

3️⃣ هیتلر و صهیونیسم بین الملل دو روی یک سکه اند که در غصب سرزمین مادری مسلمانان یعنی فلسطین، همکاری تنگاتنگ و همدلانه ای داشتند. شکل گیری کشوری به نام اسرائیل در کنگره جهانی سازمان جهانی صهیونیسم در اواخر قرن نوزدهم توسط تئودور هرتزل طرح شد. تشکیلاتی که در بال سوئیس راه اندازی شد و برای اجرای توطئه غصب سرزمین فلسطین، جعل، خیانت و توطئه در دستور کار قرار گرفت. چند دهه اول قرن بیستم اجرای طرح تشکیل کشور اسرائیل با همکاری قدرت های جهانی از جمله انگلستان خبیث و استعمارگر آغاز شد و در نهایت جنگ جهانی دوم، مهر نهایی تایید برای کوچ صدها هزار یهودی به سرزمین های اشغالی را زد.

?برخی از پژوهشگران تاریخ جهان، شروع جنگ جهانی دوم را توطئه صهیونیست ها می دانند تا بتوانند ماهی بزرگ خود را از این جنگ صید کنند. آنها به بهانه واهی ظلمی که نازی ها در حق آنها در طول جنگ جهانی دوم و با کشتار میلیونی آنها روا داشتند، خود را محق برای انجام هر جنایتی علیه اعراب و فلسطینی ها می دانستند اما بعدها افشای برخی از اسناد، رابطه سران آژانس یهود با نازی ها را نشان داد.

4️⃣ هیتلر براساس طرح هایی که درباره نژاد برتر داشت، علاقه مند بود تا یهودیان را از اروپا بیرون کند و از سوی دیگر صهیونیست ها نیازمند حضور این یهودیان در فلسطین بودند! پس در اینجا این نیاز دو طرفه، نیازمند یک طرح توطئه گرانه برای توجیه افکار عمومی جهان برای غصب فلسطین بود. روابط بین نازی ها و صهیونیست ها قبل از جنگ جهانی دوم آغاز شده بود و روزنامه های ارگان حزب نازی که تحت زعامت گوبلز بودند، به طرفداری از صهیونیست ها می پرداخت و براساس اسناد تاریخی، مدالی به مناسبت این افتخار ضرب شد که یکسوی آن صلیب شکسته و سوی دیگرش، ستاره داوود بود. در سال 1934، آژانس یهود و حکومت نازی به توافقی برای ارسال یهودیان به سرزمین فلسطین دست یافتند و نازی ها، کامیون هایی برای این انتقال در اختیارشان گذاشتند.

?میخائل بارزَهر؛ نویسنده و تاریخ نگاره صهونیست در کتابی درباره بن گورین، از معامله نازی ها و صهیونیست ها پرده برداشت. به گفته او، اسحاق شامیر در سال 1941 یعنی در بحبوحه جنگ جهانی دوم، اتحاد با نازی ها را قویا تایید و توصیه می کرد.

?این در حالی بود که صهیونیسم مدعی است که در سال های جنگ جهانی دوم، یهودیان دسته دسته توسط نازی ها در کوره های آدم سوزی نابود می شدند!! توطئه صهیونیسم بین الملل تا به حدی ناجوانمردانه بود که در حق یهودیان اروپا دست به هر خیانت و جنایتی زدند. آنها معتقد بودند که برای شکل گیری کشور اسرائیل باید بخشی از یهودیان را قربانی کرد. به عقیده بن گورین اگر تمام کودکان یهودی با رفتن به انگلیس نجات می یافتند، اما تنها نیمی از آنها با انتقالشان به فلسطین جان سالم به در می بردند، او راه دوم را انتخاب می کرد! این اعتراف به جنایت در نزد رهبران صهیونیستی نشان می دهد که کوره های آدم سوزی نازی ها که به روایتی برای از بین بردن معلولان و افراد دارای بیماری های واگیردار بود، برای یهودیان صهیونیست نعمتی بود تا قرن ها به جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین بپردازند و بخشی از یهودیان اروپا را نیز در این راه قربانی کنند.

5️⃣ صهیونیست ها خود را قوم برگزیده می دانند و برای رسیدن به هدف خود از روی جنازه صدها کودک و زن یهودی نیز عبور کردند. این تفکر دقیقا همان آرمان هیتلر درباره نژاد برتر بود که کشتن معلولان و بیماران و خالص سازی نژاد با کشتن را توجیه می کرد. صهیونیست ها بخشی از یهودیانی را که به زعم خود آینده اسرائیل معطل آنها می ماند را قربانی کردند و با ساختن دروغ بزرگ هولوکاست و کشتار بیش از شش میلیون یهودی توسط هیتلر و حکومت نازی، اشغال فلسطین و کشتار مردم آن را توجیه کردند و می کنند و همچنان از جهان باج گیری می کنند. این رویکرد یهودیان صهیونیست یاعث شد تا آلفرد روزنبرگ، نظریه پرداز برجسته نازی‌ها، در کتاب «رد پای یهودیان در تحول اعصار»، بنویسد:«باید به شدت از صهیونیسم حمایت کرد تا هر سال سهمیه‌ای از یهودیان آلمان به فلسطین منتقل شوند.»

6️⃣ شاید برای شما جالب باشد بدانید، علاوه بر توطئه صهیونیست ها و یهودیان خائن در شروع جنگ های جهانی، آنها برخلاف راهبرد متفقین، در تهیه مواد خام و تامین مواد اولیه مورد نیاز نازی ها، کمک های شایانی به هیتلر کردند و این کمک ها تا پایان جنگ جهانی ادامه داشت. این حمایت ها تا جایی بود که برخی از سیاستمداران اروپایی را خشمگین می کرد. یهودیان صهیونیست به کمک هیتلر موفق شدند تا توهم کوره های آدم سوزی را در آلمان و مناطق تحت اشغال ارتش آلمان، بزرگ نمایی کنند و به عنوان اهرم فشار و القای وحشت، بخشی از یهودیان را که برای آرمان شان مفید بودند، به سوی فلسطین کوچ دهند و برای واقعی نشان دادن این تاریخ سازی جعلی، یهودیانی را که به زعم خود به درد نخور بودند، به دست نازی ها بسپارند! این رابطه تنگاتنگ هیتلر و صهیونیسم، صهیونیسم بین الملل را قادر ساخت تا از جنگ جهانی دوم به عنوان بزرگترین نعمت برای رسیدن به دستاوردی عظیم یعنی فلسطین بهره ببرند. حتی فرضیه ای مطرح است که آدولف هیتلر هرگز خودکشی نکرد و تا مرگش در یکی از کشورهای اروپایی با نام جعلی زندگی می کرده است؛ موضوعی که می تواند از ادامه همکاری های او و صهیونیست ها حاصل شده باشد.

7️⃣ نازیسم و صهیونیسم دو روی یک سکه برای جنایت علیه بشریت بودند که نتایج همکاری آنها، اشغال سرزمین فلسطین، توطئه علیه کشورهای عربی، تفرقه در جهان اسلام، نابودی منابع کشورهای اسلامی و صدها خیانت و توطئه ریز و درشت علیه انسان در جهان خاکی بود و همچنان ادامه دارد.

منبع: برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران           

ع

[divi der]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا