فرانسه توهین فقط علیه مسلمانان را آزاد می‌داند!!

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران تاکید کرد: جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه‌ای به اقدامات خصمانه و توهین آمیز دولت فرانسه در حمایت از توهین کنندگان علیه حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله وسلم و دین مبین اسلام پرداخت.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بیانیه‌ای به اقدامات خصمانه و توهین آمیز دولت فرانسه در حمایت از توهین کنندگان علیه حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله وسلم و دین مبین اسلام پرداخت. در این بیانیه آمده است:

گسترش دین اسلام در جهان و گرایش خیل عظیمی از مردم کشورهای مختلف به این دین رحمانی؛ زنگ خطر را برای سردمداران صهیونیزم جهانی به صدا درآورد و با تشکیل ائتلافی در پی نابودی و بدنام کردن اسلام هستند. اسلام هراسی به یک سیاست واحد در بین کشورهای غربی تبدیل شده و آنها با روش های مختلف و حتی جنایت علیه بشریت سعی دارند تا با اسلام و مسلمانان مبارزه کنند.

در چند دهه اخیر جورثومه های نفاق و مزدوران نظام سلطه در جهان اسلام نفوذ کرده و  با تشکیل گروه های تروریستی تکفیری جلوه های زشت و خشنی از دین رحمانیت ارائه کردند. تولد و ظهور القاعده و سپس داعش و گروه های مختلف تروریستی در عراق، افغانستان، سوریه، لیبی، یمن و .. تنها با حمایت آمریکا، اروپا و متحدان منطقه ای این کشورها حاصل شده است. در زمانیکه داعش بخش عمده ای از عراق و سوریه را به چنگ آورده بود، حمایت تجهیزاتی و مالی این ائتلاف بود که توانست آنها را سرپا نگاه دارد و قدرت شبکه های اجتماعی نیز در اختیار این گروه وحشی قرار گرفته بود تا با نام اسلام و مسلمین، تصاویر وحشتناک سربریدن ها، آتش زدن ها و غارت را در رسانه ها به نمایش بگذارند. بی دلیل نبود که هیچ محدودیتی برای انتشار این تصاویر خشن در شبکه های اجتماعی و رسانه های غربی وجود نداشت. این اقدامات برای اسلام هراسی به دست مزدورانشان صورت می گرفت.

پس یک دوره قتل و استعمار و غارت سرزمین های اسلامی از سوی غرب، این رژیم های خائن و توطئه گر، عزم خود را جزم کرده اند تا با تهاجم فرهنگی و سیاست اسلام هراسی در برابر جهان اسلام بایستند و با دامنه نفوذ آن مقابله کنند. در این بین دولت فرانسه بستر و مأمنی را برای اسلام ستیزان و توهین کنندگان به پیامبر عظیم الشأن اسلام فراهم کرده و پس از جنجال های چند سال قبل، بار دیگر مجله شارلی ابدو به چاپ دوباره کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر مکرم اسلام (ص) دست زده است. امانوئل مکرون، رئیس جمهور خبیث فرانسه نیز به جای مقابله با این امواج اسلام ستیزی، به حمایت از توهین کنندگان پرداخته و سناریوی شیطانی اسلام هراسی را عملاً در حال اجرا دارد. چگونه است که توهین فقط علیه مسلمانان در این کشور آزاد است ولی اگر یک محقق قصد پژوهش درباره هولوکاست را داشته باشد، با دادگاه و زندان و محدودیت های اجتماعی روبه رو می شود؟ این تناقض آشکار نشان می دهد، مشکل اصلی آنها تنها با اسلام است و لاغیر.

این رفتار فرانسه، تناقض آشکار با ادعای دموکراسی خواهی و آزادی در این کشور است که مقابله با موج اسلام خواهی در غرب به بهانه ای برای حمایت از توهین کنندگان تبدیل شده و تمامی ابزارهای موجود را علیه اسلام و مسلمانان به کار برده اند. خوشبختانه ملت های مسلمان با تظاهرات و اعتراض به اقدام رئیس جمهور فرانسه وارد عمل شده اند و کمپین های تحریم کالاهای فرانسوی شکل گرفته است.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز دولت فرانسه، از مردم عزیز ایران و سایر مسلمانان جهان دعوت می کند که به کمپین تحریم کالاها و سایر محصولات فرانسوی بیپوندند و اعتراض خود را در سایر عرصه های حقیقی و مجازی به دولت فرانسه اعلام کنند. همچنین از مراجع رسمی سیاست خارجی ایران می خواهیم تا ضمن احضار سفیر فرانسه و ابلاغ اعتراض شدید ملت ایران، شکایت نامه ای علیه دولت فرانسه تنظیم و به مراجع بین المللی ارائه نماید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا