شایعه موزهای آلوده به “ویروس ایدز” تاملی برای عدم مصرف میوه های وارداتی

کشف بیش از 1 میلیون موز  که از راه تزریق آلوده به ویروس ایدز شده بودند خبری بود که جهان را شوکه کرد.

HIV-BANANAS

در بخش های خاصی از آمریکا جنوبی، ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک و آرژانتین وجود بیش از 2 میلیون موز آلوده تایید شد اما مراکز کنترل بیماری این اطلاعات را تکذیب کردند زیرا با اثبات آن به کشورهای وارد کننده موز ازجمله گواتمالا ضرر زیادی می رسد!!!

گفتنی است؛ به گفته محققان ویروس ایدز از طریق مواد خوراکی و آشامیدنی منتقل نمی شود اما ممکن است با مصرف این مواد غذایی به سلامتی انسان آسیب وارد شود.

اخبار مرتبط  مندرج در  CNN-Breaking News به همراه لینک خبر:
 

پی نوشت موسسه پژوهشی درمانی احیای طب جامع ایرانیان:

هر چند این خبر پس از نشر، تکذیب و شایعه بودن آن اعلام شد ولی نکته ای که باید از شنیدن اینگونه اخبار (حتی شایعات) درس گرفت و بیش از پیش هوشیار باشیم آن است که باید مراقب میوه های خارجی باشیم و هرچیزی را به عنوان خوراکمان انتخاب نکنیم. باید به هرچیزی که مشکوک است با تامل برخورد نماییم.

حکیم دکتر روازاده از ده سال پیش بر عدم مصرف میوه های وارداتی تاکید داشته و هشدار داده اند ولی متاسفانه اصرار بر واردات محصولات تراریخته و میوه هایی که جز بیماری برای فرزندانمان چیزی دیگری ندارند، همچنان ادامه دارد!!!

موز نیز میوه ایست که باتوجه به روش ناسالمی که برای رسیده کردن آن استفاده می شود (استفاده از گاز سمی) به هیچ وجه مورد تایید نیست.

لذا مجدداً هشدار می دهیم که اگر سلامتی خود و خانواده تان برای شما مهم است از مصرف میوه های خارجی جداً خودداری نمایید و با مصرف میوه های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی به کشاورزان ایران عزیزمان ارج نهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا