بهترین راه جلوگیری از بارداری

عنوان: بهترین راه جلوگیری از بارداری سن: 36 سال
جنسیت: مرد    

 

پرسش : بهترين راه و مطمئن ترين راه جلوگيري ازبارداري چيست؟ آيا لوله بندي آقايان ايرادي دارد؟

پاسخ :
– عقیم سازی دائمی به صلاح نیست.
–  یکی از مطمئن ترین و سالم ترین روش ها در حال حاضر جلوگیری طبیعی یا استفاده از کاندوم های ساده است که به مواد شیمیایی (به منظور مواردی از جمله ایجاد تاخیر در انزال) آغشته نباشند و سعی گردد حتی الامکان لحظه انزال، آلت مرد بیرون از واژن باشد.
–  یکی دیگر از توصیه های درج شده در منابع طب سنتی آن است که در وقت نزدیکی، مرد سر آلت خود را ترجیحاً با وازلین طبیعی (قطران) یا روغن بلسان چرب نماید تا امکان درآمیختن منی کاهش یابد.

نوشته های مشابه

‫۲۵ دیدگاه ها

  1. برای جلوگیری از بارداری که هیچ ضرری هم ندارد بلکه سود هم دارد تعیین زمان همبستری به لحاظ زمان پاکی و قاعدگی خانم هست،که در این صورت میتوان در دو روز اول و پایانی دوره پاکی،با خیال راحت همبستری شد،و تماما در بدن خانم،انزال شد،که برای بدن و رحم خانم بسیار مفید و ارزشمند است.حداقل این دو زمان رو از دست ندهید، برای طراوت رحم مفید است، این کار تست شده،و بیش از 4 سال است که جواب داده
    در ضمن برای اینکه مطمئن بشوید که ایرادی در ما نبوده،در یک سال اول با قصد قبلی،اقدام به بارداری شد،که نتیجه،الان یه پسر دو نیم ساله با ضریب هوشی بالا هدیه خداوند متعال،نتیجه تحقیقات ما است
    با تشکر

      1. با عرض سلام
        نظرات شما عزیزان برای ما مورد احترام می باشد و ما سعی میکنیم با توجه به وقتی که برای نظر دادن گذاشتید آنها را منتشر کنیم. ولی تنها مطالب سایت مورد تایید دکتر می باشد و در صورتی که نظری نیز از نظر علمی و محتوایی مورد تایید باشد، آن موضوع به صورت علمی تر و دقیق تر در قالب یک مطلب خدمت شما عزیزان منتشر خواهد شد. لذا نظرات صرفا نظر شما عزیزان می باشد و بار علمی و اثربخشی آن توسط ما تایید و یا تکذیب نمی گردد. موفق باشید

    1. این نظریه در صورتی درست است که زمان تخمک گذاری خانم در وسط سیکل (یا به صورت علمی تر، 14 روز قبل از دوره بعدی) باشد. بعضی خانم ها که البته تعدادشان زیاد نیست بلافاصله پس از اتمام قاعدگی و یا حتی در دوران قاعدگی تخمک گذاری دارند.
      برای فهمیدن زمان تخمک گذاری می توان از نوارهای تست LH و یا تعیین دمای پایه بدن استفاده کرد. در هنگام تخمک گذاری، بالاترین حد هورمون LH مشاهده می شود و بدن گرمتر می شود.

    2. این روش خیلی درست نیست اول اینکه گاهی به دلیل عوامل مختلف محیطی مثل استرس و … تخمک گذاری زن جابه جا میشه دوم اینکه اگر رابطه برای زن هیجان زیادی داشته باشه مغز دستور رهاسازی تخمک میده.
      خیلی ها از این روش استفاده کردن و متاسفانه روش موفقی نبوده

  2. باسلام و خداقوت. لطفا همانطور که نمایندگی محصولات مورد تایید را در شهرهای دیگر دائر کرده اید مراکزی را هم برای فروش مرغ و تخم مرغ محلی یا گوشت سالم معرفی کنید. باور کنید در شهر ما هنوز چنین مکان ثابتی وجود ندارد. با توجه به اینکه عضو جامعه اسلامی حامیان کشاورزی هشتید می توانید در هر منطقه چنین مراکزی را تاسیس کنید.ممنون

  3. باسلام
    خواهشمنداست روشهاي سالم درمان زودانزالي در آقايان رابيان بفرماييد و همچنين در مورد خانمهايي كه سردمزاج هستندوخيلي ديرتحريك و ارضا ميشوند درصورتي كه راهكار سالم وجوددارد بيان نماييد باتشكر

    1. با سلام و احترام
      بله برای تنظیم شدن عادت ماهانه راهکار وجود دارد ولی به اطلاع می رساند به پرسش های پزشکی ارسال شده در بخش نظرات ترتیب اثر داده نخواهد شد، لذا خواهشمند است جهت اخذ پاسخ سوالات پزشكي خود به يكي از طرق ذيل اقدام نماييد:
      1- جستجو در بخش بانك پرسش و پاسخ سايت قدیم احياي سلامت به آدرس ذيل:
      http://www.ravazadeh.com/fa/faq-menu/login.html
      2- با توجه به وجود مطالب متعدد در سايت احياي سلامت، مخصوصاً در بخشهاي “توصيه هاي بهداشتي”، “آيا مي دانيد كه” و “مقالات”، ممكن است در خصوص موضوع مورد سوال شما در سايت جدید یا قدیم مطالب ارزنده اي درج شده باشد كه از طريق جستجو قابل دسترس می باشد.
      گروه مدیریت سایت

      1. با عرض سلام و احترام به آقای دکتر روازاده. من حدود 11 سال است که تزریق ژل پلی اکریل آمید به گونه هام برای زیبایی کرده ام. آن زمان دکتر به من گفت که این ژل بعد از 5 الی 10 سال جذب بدن شده و از بدن دفع می شود ولی حالا همه پزشکان می گویند که این ژل دائمی است آیا روشی سنتی برای جذب شدن این ژل وجود دارد؟ من به خاطر این نادانی ام از خدا طلب بخشش دارم و از شما خواهش می کنم که اگر روشی سنتی برای دفع این ماده غیرقابل جذب وجود دارد در مورد آن مرا راهنمایی کنید. از خدا طلب توفیق شما را دارم.

    1. هوالشافي
      با سلام و احترام
      به صورت حضوری درمان ارائه می گردد
      تلفن مطب جهت اخذ وقت ويزيت: 02166425483
      آدرس مطب: تهران – خيابان جمهوري اسلامي – بين خيابان گلشن و پيروز (چهار راه ياسري) – شماره 1229
      گروه مدیریت سایت

  4. با سلام آیا فیستول مویی که در انتهای کمر ایجاد میشود و پزشک متخصص عمل جراحی تجویزکرده با طب سنتی قابل درمان است ؟

  5. با سلام و تشکر از زحمات شما عزیزان که ان شاالله خیرش را در دنیا و عقبی خواهید دید. سوالی داشتم. دکتر فرمودند استفاده از ژل هنگام مقاربت باعث بیماری های عفونی می شود. ایا استفاده از روغن زرد که از کره ی حیوانی بدست آمده ضرری ندارد؟

  6. باسلام با توجه به ضرر زیاد داروهای جلوگیری برای خانم و تاثیرات سو بر روی بارداری در آینده لطفا روشهای جلوگیری که به جای قرص ها و روش های شیمیایی جلوگیری از بارداری بتوان با درصد اطمینان بالا استفاده کرد را معرفی کنید.

    1. سلام طب سنتی راهکارش کاندوم هست ایا؟؟؟؟شنیدم تزریق ۱۰ سی سی سرکه یا ابغوره بلافاصله بعداز انزال برای پیشگیری نافع هست از اونجایی ک رحم رطوبت دوست هست هم انزال مفید هست هم تزریق سرکه یا ابغوره خواهشا اگر راهکار کاربردی تری دارید راهنمایی کنید یا مثلا در قدیم از جوشانده ای استفاده میکردند ک زن رو برای یک سال عقیم میکرده یا ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا