درخواست استفاده از طب سنتی در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا

دکتر مهدی فهیمی، پزشک و متخصص طب ایرانی:

کرونا در بسیاری از افراد باعث بروز تب می‌‌شود؛ افرادی که طبع سرد و غلبه سودا دارند، یا بلغم در بدن آن‌ ‌ها زیاد است در صورت ابتلا به کرونا و تب کردن، اخلاط سرد در بدن‌‌ شان، فساد می‌‌یابد و بلغم و سودای غلیظ در ریه، کلیه و کبد ایجاد می‌‌شود و احتمال مرگ فرد افزایش می‌‌یابد.

مصرف سوپ ‌‌ها، آش‌‌ها و ترکیبات پاک‌‌کننده کبد و از بین ‌‌برنده‌‌های سودا و بلغم سبب از بین رفتن جرم‌‌های آسیب ‌‌زا از بدن افراد می‌‌شود. همچنين وي بر اين باور است که استرس، باعث افزایش جرم ‌‌های غلیظ در بدن شده و بدن را مستعد ابتلا به کرونا می‌‌کند.

یکی از علل بروز بدن‌‌درد، این است که حرارت از سطح بدن به اندام‌‌های داخلی مانند کبد مهاجرت می‌‌کند و سطح خارجی بدن کم‌‌خون می‌‌شود؛ ماساژ دادن کتف، کمر و بدن با روغن‌‌های گرم، باعث افزایش گردش خون محیطی می‌‌شود و به کاهش بدن‌‌درد کمک می‌‌کند.

ما درخواست داریم حداقل در یکی از بخش های بیمارستانی کرونا بتوانیم از روش‌های موفق رایج طب مکمل برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنیم؛ اما متاسفانه این درخواست تا به امروز با مخالفت وزارت بهداشت مواجه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا