رهبر انقلاب اسلامی در روز درختکاری دو اصله نهال میوه کاشتند

? رهبرمعظم انقلاب: تخریب جنگل‌ها، تخریب منافع ملی است

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) دو اصله نهال میوه کاشتند.
? حضرت آیت‌الله خامنه‌ای – رهبر انقلاب:
? کاشت درخت یک حرکت کاملاً دینی و انقلابی است.
?تخریب جنگل‌ها و محیط زیست، تخریب منافع ملی است و ویران کردن بخشی از جنگل‌ها برای ساخت و ساز جز در موارد اضطراری، قطعاً به ضرر ملت است.
?یکی از کارهای جدی در حفاظت از محیط زیست، حفاظت از دو ثروت عظیم و ذخیره حیاتی ملت‌ها یعنی «آب» و «خاک» و پرهیز از برخورد مسرفانه با آنها است.
?در اسلام، شکار فقط در صورت نیاز به تغذیه مجاز است و در غیر این صورت، غیرمجاز و خلاف است و حتی سفر شکار سفر حرام شمرده شده است و باید جلوگیری از شکار غیرقانونی را جدی گرفت.
? سازمان محیط زیست و وزارت جهاد کشاورزی موظف به جلوگیری از تبدیل زمین‌های کشاورزی هستند.
?توسعه انرژی‌های غیر فسیلی مانند انرژی هسته‌ای که استفاده از آن در دنیا روزافزون است و کشورهای منطقه ما نیز در حال حرکت به سمت آن هستند و نیز انرژی‌های بادی و خورشیدی، باید جدی گرفته شود.

?? پی نوشت ??

 

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران: هیچ چیز زیباتر از این نیافتیم که بعد از چهل و سه سال رؤسای سه قوه نظام جمهوری اسلامی ایران همصدا با رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی در روز درختکاری همگی از درختان مثمر بهره بردند و به کاج های تراریخته و غیر مثمر یک نه بزرگ گفتند❗❗

منبع: برگرفته از سایت جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

ا


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا