🇮🇷🇵🇸 بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت روز قدس

💠 ای که چون مرواریدی در دل پاک صدف، حفظ حیات می کنی، چشم هرزۀ پرده دران نامحرم از ناموس تو بدور باد. تو تا ابد برایمان می مانی زیرا که تو ریشه در خاک داری و هر روز باغبان عشق و غیرت مردمانت با خون خود آبیاری می کند حریم پاکت را، تا تو استوار بمانی. آن بادهای سیاه آواره، آن دریوزه های مکاره، آن ها که سوار بر مرکب شیطان به سوی تو می آیند خاطر پاکت را مکدر نمی کنند، آن هیولاهای پوشالی ریشه در مرداب دارند!!! آنها که تا مرفق دستشان به خون زنان و کودکان بی گناه آلوده است. تو استوار بمان برایمان و بدان همین کافی است که تو فلسطین می مانی، هر چند زخمی، تا دیگر اسرائیلی نباشد.

💠 این فرعونیان زمان که در توهم رسیدن به معبد سلیمان قامت رعنایت را زخمی کرده اند، ناامیدت نکنند، آنها ریشه در مرداب دارند!!! آنها نمیدانند که بذر حق طلبی تو را، باغبان انقلاب جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بیش از 4 دهه قبل با ذکر توکلت علی الله در دل زمین کاشت تا روزی درختت برای تمامی آزادی خواهان جهان نمادی باشد. همان امامی که ندای ظلم ستیزی و آزادی خواهی اش نه تنها در آسیا و خاورمیانه که اکنون در تمام دنیا، طنین انداز شده است. همان رهبری که با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس، وجدان جوامع بشری را به ظلم ستیزی و حق طلبی میهمان کرد تا قوم الظالمین به یقین برسند که تا ابد در این نظام عالم آواره اند.

💠 اگر امروز به اطراف خود نگاه عالمانه بیندازید به خوبی در میابید که مستکبران جهان در مقابل محورهای مقاومت و آزادی طلبی آنها به عجز و ناتوانی غیر قابل انکاری رسیده اند، گویی چون نفسهایِ محتضر به شمارش معکوس افتاده اند.
پیش از این، انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران اژدهای هفت سر پوشالی اسرائیل را که با قتل دو سوم مردم فلسطین، اشغال لبنان، به نیش کشیدن کشورهای کهن عربی مثل مصر، سوریه، اردن … هیمنه شکست ناپذیری پوشالی اش را در ذهن های مفلوک ترسوها و بی مایه گان فرو کرده بود، در هم شکسته بود.اینک با جانبازی های شیربچه های مقاومت کاملا توجیه شده است که به قول رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ” دوره بزن در رو گذشته است”.

💠 ای هیولای هفت سر پوشالی بدان و آگاه باش، دوره ای که از محور مقاومت صرفاً سیلی می خوردی گذشته است. اکنون رزمندگان مقاومت از رگ گردن به شما نزدیک تر هستند. وای بر حال شما اگر ندای هل من ناصر ینصرنی بی گناهان غزه به گوش رزمندگان مقاومت در روز قدس برسد!!!

💠 با وجود غم های عمیقی که از کشتار بی گناهان در دل داریم، به راستی چه کسی در جهان باور می کرد یکی از اشعه های انقلاب اسلامی در غزه، این سرزمین مظلومان به قتلگاهی برای اسرائیلیان تبدیل شود؟! چه کسی باور می کرد در یمن بعد از 8سال جنگ و قحطی کشتی و ناوهای ابر قدرت مستکبر جهان را تک تک به آتش کشد و این اژدهای پوشالی حتی توان مقابله و خاموش کردن گدازه های این مستضعفان غیور را نداشته باشد؟! چه کسی تصور می کرد ابهت پوشالی اسرائیل و خادمانش تا این حد به حضیض ذلت و خفت بیفتد؟!

💠 امروز حجت بر همگان تمام شده است. بدانید و آگاه باشید به مدد الهی روز انتقام شهدای فلسطین و شهدای راه آزادی و قدس نزدیک است و فلسطین مظلوم پس از 75 سال کشتار و آوارگی و نسل کشی طعم آزادی و پیروزی را خواهد چشید.
از ملت شریف ایران دعوت میکنیم تا در روز قدس امسال نیز با قدم های بابرکت خویش مثل همیشه در حمایت از ملت مظلوم و شجاع فلسطین حضور یابند و با راهپیمایی اثرگذار خویش، همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت برای نابودی غده سرطانی اسرائیل را اعلام دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا