هشدار: دست های پنهان در تحمیل ملون و تامسون به جای طالبی و پرتقال!!

باید توجه داشته باشیم که تامسون و ملون به دست بشر، عقیم شده اند و مانند تراریخته ها به استناد سوره نساء آیه ۱۱۹ نوعی تغییر در خلقت محسوب می شوند و نباید خوراک بشر باشد؟
اینکه ملون و تامسون به جای طالبی و پرتقال، به صورت گسترده و اجباری در سراسر کشور به مردم تحمیل می شوند، دست های پنهان دیده نمی شود؟ تا کی باید این بازی خائنانه ی دیروز تراریخته و امروز هیبرید و فردا …. ادامه یابد؟!
یک کلام: وقتی ما خوب ها را معرفی کنیم، نیازی به معرفی بدها وجود ندارد؛ زیرا مابقی، بد محسوب می شوند.
چرا خوب های طول تاریخ را دست های پنهان کنار می زنند و ملون و تامسون و…. که در آزمایشگاه های صهیونیست ها برای کشتار جمعی انسان تدارک دیده می شوند، ارجح تر هستند؟

متاسفانه این تغییرات در همه ی سطوح، مانند FATF ، CFT ، پالرمو و زمانی کاپیتولاسیون و صنعت مد و پوشاک و….. ابتکار عملیست که در دست دشمن است و ما عکس العمل واقع شده ایم!
آیا همین بس نیست که به خود بگوییم چه کسانی ما را به خود مشغول کرده اند و به ریش ما می خندند؟
اگر ما از آنچه در طول تاریخ داشته ایم (بومی سازی)، با افتخار در همه ی امور بهره ببریم و بدان قدرت ببخشیم، حتماً مانند امور سیاسی، نظامی، امنیتی، قدرت مطلق خواهیم شد.

اقتصاد مقاومتی، در گرو بومی سازی است و عامل اصلی رونق تولید می باشد.

کدمطلب:Dr98011202


 

هشدار: دست های پنهان در تحمیل ملون و تامسون به جای طالبی و پرتقال!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا