پیام تسلیت درگذشت مرحوم فرج‌الله سلحشور

مرحوم فرج‌الله سلحشور در سال ۱۳۳۱ در قزوین به دنیا آمد. او کارگردانی سریال‌هایی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را در کارنامه خود داشت. وی که مدتی به‌دلیل ابتلا به بیماری سرطان ریه در بیمارستان بستری بود، صبح امروز (هشتم اسفند ماه 1394) دعوت حق را لبیک گفت.

ایشان که فردی صهیونیزم ستیز بود قصد داشت با ساخت سریال حضرت موسی، پرونده کارهای خود را غنی تر نماید.

salahshoor 1 salahshoor 2

بدین وسیله ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده محترم ایشان از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم مغفرت و غفران الهی خواستاریم.

 مدیریت سایت احیای سلامت

****************************************

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت هنرمند برجسته و متعهّد مرحوم آقای فرج‌الله سلحشور را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت هنرمند برجسته و متعهّد مرحوم آقای فرج‌الله سلحشور را به خاندان گرامی و همه‌ی بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. آثار پر آوازه و ماندگار این هنرمند با ایمان که مرزهای کشور را درنوردیده و مایه‌ی آبرو و اعتبار هنر سینمای ایران در چشم ملتهای دیگر کشورها گشت، بی‌گمان در شمار حسنات بازمانده از وی و موجب اجر الهی و نام نیک مردمی ایشان خواهد بود ان‌شاء الله.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علوّ درجه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای
8/ اسفند ماه/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا