امام جمعه بروجرد: کرونا را با طب سنتی درمان کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،امام جمعه بروجرد در نامه ای به مقام معظم رهبری از درمان ابتلای خود و خانواده و جمعی از مردم(بیش از هزار نفر)به ویروس کرونا با استفاده از چایی های طبیعی خبر داد.

برای مطالعه متن نامه روی تصویر زیر کلیک نمایید:

 

 

گزارش مختصر امام جمعه بروجرد از وضعیت کرونا به محضر مقام معظم رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی):

سلام علیکم؛

اجازه می خواهم گزارشی مختصر از تعدادی از بیماران کرونایی که بدون مراجعه به بیمارستان ها و با استفاده از داروهای سنتی بهبود یافتند به محضر شریفتان تقدیم کنم تا موجب خوشحالی حضرتعالی و قابل استفاده برای مردم شریف کشورمان باشد. ولی قبل از گزارش لازم است از پزشکان و مجاهدان جبهه سلامت تقدیر و تشکر و برای شهدای سلامت از پیشگاه خدای متعال طلب رحمت و مغفرت و علو درجات نمائیم.

اینجانب با تعدادی از اعضای خانواده ام و تعداد زیادی (بیش از هزار نفر) از مرتبطین گرفتار بیماری کرونا شدیم و از همان ابتدا پیش از آن که جواب آزمایش را دریافت کنیم با مشورت و با کارشناسان طب سنتی مداوا را آغاز نمودیم. آنچه ما استفاده نمودیم دمنوش های آویشن، بادرنجبویه، کندر، عناب، شربت عسل و آبلیمو، داروی امام کاظم (علیه السلام) بخور جوش شیرین، شیرخشت و آبمیوه و… بود و از توکل بر خدای متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و دعا غافل نبودیم و همچنین فضای خانه را با دود کردن عنبر نساری و اسپند ضدعفونی می‌کردیم و الحمدلله همگی سلامت خود را به دست آوردند و اغلب جمعیت یاد شده همان هفته اول بیماری کرونا را پشت سر گذاشتند.

اگر مراکز پی سی آر (pcr) گسترش یابد و بیماران زودتر پاسخ خود را دریافت نموده و از همان ابتدا مداوای خود را آغاز نمایند مطابق با همین تجربه که ما داریم و از بیماری کرونا نترسند و آن را از بیماری معمولی بدانند تعداد فوتی ها به حداقل خواهد رسید انشاالله .

ملتمس دعای خیر حضرتعالی هستیم.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

سید علی حسینی

امام جمعه بروجرد

1399/08/22

منبع:  پایگاه خبری تحلیلی احرارگلیل       


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا