مجلس یازدهم مصمم برای پیشبرد اهداف طب سنتی

زهره الهیان در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات تلفنی طب سنتی ایران ویژه بیماران کرونایی:

طب سنتی راه خود را یافته و در یک مسیر علمی با ادبیات آکادمیک داشته های خود را به ایران و دنیا ارائه خواهد کرد.

علاقمند پیشرفت طب سنتی هستیم و در برهه کنونی که بیماری کرونا شیوع زیادی دارد، به ناکارآمدی های نظام سلامت غربی آن هم به اعتبار منابع علمی بین المللی پی بردیم که خودشان اعتراف می کنند علیرغم پیشرفت در شاخص های سلامت اما نتوانستند در بحث عدالت در سلامت موفق باشند چرا که شکاف ها و تبعیض ها بیشتر شده است.

ما هر چه در طب کلاسیک پیشرفت کنیم تنها دنباله رو  هستیم اما طب سنتی مزیت ما است در درمان بیماران مبتلا به کرونا بهترین مزیت رقابتی ما است که می توانیم در دنیا حرف داشته باشیم، تا با یک سری روش های اثربخش و کم هزینه برای پیشگیری و درمان به دنیا معرفی کنیم.

مجلس یازدهم مصمم برای پیشبرد اهداف طب سنتی است، در فراکسیون طب سنتی نیز نمایندگان مجلس اعلام کردند برای این اهداف و ارتقا ساختار طب سنتی مجلس پای کار خواهد بود.

وی با تقدیر از راه اندازی مرکز خدمات تلفنی طب سنتی ایران ویژه بیماران کرونا در دانشکده طب سنتی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این اقدام شروع بسیار خوبی که پزشکان دغدغه مند به میدان می آیند تا مشاوره های کاربردی را به مردم ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا