با ۹ شستشو دهنده کلیه آشنا شوید

با ۹ شستشودهنده کلیه آشنا شوید

آیا می‌دانستید کلیه‌های شما مسئول حذف زوائد از بدن شما هستند؟

اگر فشارخون بالا، دیابت و یا سخت شدن سرخرگ داشته باشید، ممکن است به بیماری کلیوی مبتلا شوید. بنابراین باید کاری کنید که جلوی وقوع و توسعه این بیماری گرفته شود.

بیماری کلیه تهدیدکننده زندگی است و باید کاری کرد که آن‌ها را پاکیزه کنیم. البته قرار نیست جارو برداشته و آن را تمیز کنیم؛ بلکه 9 پاک‌کننده وجود دارد که می‌تواند در سالم نگه‌داشتن کلیه به ما کمک کنند که در زیر آن‌ها را مرور می‌کنیم.

خوردن برگ سبزی حاوی ویتامین سی، کا و فیبر ضمن اینکه فشارخون را پایین آورده، قند خود را نیز متعادل می‌کند. برگ ترب و خُرفه می‌تواند کارساز بوده و کلیه را تصفیه کنند.

آب زغال‌اخته می‌تواند دوای طبیعی خوبی برای کلیه‌ها باشد. ضمن اینکه عفونت ادراری را در بدن می‌کشد. سنگ کلیه از نوع اگزالات را از بین می‌برد و البته بهتر است این میوه را بدون افزودنی و به‌صورت خالص مصرف کنید.

نوشته های مشابه

زردچوبه به دلیل داشتن کورکومین ضدالتهاب بوده و برای کلیه و نابودی سنگ‌های کلیه مفید است. آن را به غذای روزانه خود بیفزایید.

سیب پر از فیبر بوده و سم را جذب می‌کند. التهاب را کم کرده و برای دستگاه گوارش خوب است. برخی مردم می‌گویند روزی یک سیب بخور و دکتر نرو!

سیر را در رژیم غذایی خود وارد کنید تا سموم و التهاب را در بدن مدیریت کند.سیر آلیسین دارد و خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی‌ای دارد.

برگ‌های گل قاصدک (در طب سنتی به آن طرخشقون می‌گویند) حاوی فلانوئید بوده و کلیه‌ها را پاک می‌کند. به‌صورت چای بخورید تا فشارخون را نیز پایین بیاورد. (ضد استرس هم هست)

روغن‌زیتون مزایای زیادی دارد اما برای کلیه‌ها نیز مفید تشخیص داده‌شده است. ضمن کاهش کلسترول، درد سنگ کلیه را کم کرده و ضدالتهاب است.

آب‌لیموی طبیعی نه‌تنها کلیه‌ها را تمیز می‌کند، بلکه ایجاد سنگ را نیز در کلیه متوقف می‌کند.

زنجفیل را به‌صورت گرد و یا ادویه بکار ببرید که ضمن اینکه ضد تهوع است، اشتها را خوب کرده و به کاهش التهاب کمک می‌کند.

کدمطلب:97100513


خط مشی احیای سلامت در بازنشر مطالب مندرج در دیگر منابع

با 9 شستشو دهنده کلیه آشنا شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد هوشمند سایت به شما
بستن
دکمه بازگشت به بالا