بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران پیرامون انتخابات دوم اسفند

ملت ایران دنیا را شگفت زده خواهد کرد

پس از حضور گسترده و تاریخی مردم در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت آفرین ۲۲ بهمن امسال، بسیاری از تحلیل ها و پیش بینی های انحرافی مبنی بر کم فروغ بودن حضور مردم نقش بر آب شد. اینک پس از آن رویداد غرورآفرین، مردم ایران از اقشار مختلف مشت محکم دیگری در دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده در دوم اسفندماه خوهند کوبید.
مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی با انتخابات و رجوع به رای مردم گره خورده و یکی از سالم ترین و بهترین نظام های انتخاباتی در جهان، در کشورمان ساری و جاری است. سرمایه گذاری سنگینی برای کاهش مشارکت عمومی در انتخابات از سوی دشمن و معاندین در جریان بوده و هست ولی هر باره مردم دشمنان را نا امید ساخته اند.
انتخابات دوم اسفند از دو جهت تاریخی و مهم است. از یکسو تشکیل مجلس انقلابی و حزب اللهی از اولویت های اصلی دوره کنونی است تا مجلسی بر سرکار آید که قادر به بهبود سیاست گذاری ها در بخش های مختلف و قرار دادن قطار پیشرفت در ریل اصلی باشد. از سوی دیگر پس از شهادت سردار سرفراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، دشمن به دنبال تضعیف و دوقطبی سازی میان مردم است و هر حضوری در بزنگاه های ملی از جمله انتخابات، خنثی کننده توطئه دشمن و یوم الله دیگری است.
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، با در نظر گرفتن اهمیت فوق راهبردی انتخابات مجلس در دوم اسفند ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم عزیز کشورمان در این رویداد سیاسی و مشارکت گسترده در آن، خواهان دقت و هوشیاری در انتخاب نامزدهای انقلابی، جهادی، بصیر و حزب اللهی و وحدت نیروهای انقلابی حاضر در عرصه انتخابات است تا مجلسی در تراز نظام انقلاب اسلامی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گیرد و بار دیگر دشمنان و معاندین را ناامید سازد.

حسین روازاده
دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

کد مطلب :  Da98112702

 


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا