تبلیغات تاسف بار و مشمئز کننده برای “بیل گیتس” در ایران!

⭕️در شبکه‌های اجتماعی ایرانی تبلیغاتی درباره انسان‌دوستی بیل گیتس را شاهدیم که واقعاً سؤال‌برانگیز هستند. مشکل اصلی این تبلیغات در تقابل قرار دادن انسان‌دوستی با احساسات مذهبی نیست؛ بلکه مشکل اصلی دروغ بودن آن‌ها است.

💢آیا این مبلغان پشت کوه آمده‌اند، که اینقدر از اوضاع دنیا بی‌خبر هستند؟ یا واقعیت را میدانند و فقط برای خر کردن مردم این جفنگیات را میگویند؟

🔻پخش چنین تبلیغاتی را حتی در کانال‌هایی که نام خود را «فرهیختگان» نهاده‌اند، هم دیده‌ام. چطور ممکن است کسی مدعی فرهیختگی باشد و اینقدر از دنیا بی‌خبر باشد؟!

🖍عکس این پست فقط یک نمونه از این قبیل تبلیغات است.

💥در غرب کسی این خزعبلات را باور نمیکند و اکثر مردم از میزان شیطانی بودن بیل گیتس و بنیادهای به اصطلاح خیریه او آگاه هستند. شاهد این مدعا کامنت‌هایی است که مردم در صفحه شخصی بیل گیتس در اینستاگرام میگذارند.

⭕️هر ساعت هزاران کامنت خشن و توهین‌آمیز برای بیل گیتس فرستاده میشود، و او مجبور شده چند نفر را استخدام کند، تا به این کامنت ها جواب بدهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا