کووید19 مخلوق طبیعت یا مافیای شیطانی

? اگر خاطرتان باشد، بیل گیتس (سومین سرمایه دار بزرگ جهان) در سال 2015 در سلسله سخنرانیهای “تد” به صورت واضحی پیشگویی! کرده بود که یک ویروس واگیردار شبیه آنفولانزا همه گیر خواهد شد و دهها میلیون نفر را به کام مرگ خواهد برد. 4 سال پس از آن، کرونا همه گیر شد.

◾️ یک سال پس از او آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی بیماری‌های عفونی آمریکا پیشگویی! کرد (باز هم پیشگویی) رئیس جمهور بعدی آمریکا (ترامپ) قطعا! با یک چالش بیماری واگیردار خطرناک روبرو خواهد بود.

◾️ اخیرا مستند Plan Covid توسط گروهی از محققان ژنتیک منتشر شده که تمامی دروغها درباره «طبیعی بودن تولید ویروس کوید» را برملا کرده

◾️ و اثبات می نماید این ویروس با سرمایه گذاری چهار مرکز: وزارتخارجه آمریکا، پنتاگون، بنیاد راکفلر، بنیاد بیل گیتس و با اجرای موسسه اکو هلث «EcoHealth Alliance» و «موسسه ویروس‌شناسی ووهان» طراحی و پخش شده است.

◾️ نهادها و سازمانهایی که با «سازمان بهداشت جهانی» WHO همکاری گسترده دارند و حتی از منابع مالی و علمی اصلی این سازمان به شمار می روند.

◾️ پایگاه افشاگر «اینترسپت» نیز اسناد زیادی از فعالیت EcoHealth در آزمایش انواع ویروس ها بر خفاشها، موشها و.. و دستکاری ژنتیکی گونه های مختلف جانوری برای مطابقت دادن ژنهای بیماری زا به ژنوم انسان افشا کرده است.

◾️ از همه آشکارتر، اعتراضات سناتورهای آمریکایی علیه موسسات بیولوژیکی و روسای آنها مثل فائوچی و نقش آنها در دستکاری ژنتیک منجر به تولید کوید و دیگر بیماریهای خطرناک است.

? این اسناد آشکار و غیب گویی ها (و در واقع اعلان برنامه ها) را در کنار ردپاهای ژنتیکی بگذارید:

◾️ توالی یابی ویروس کرونا نشان میدهد وکتور (قطعه) بیماری زای ویروس کرونا کوید 19، همان قطعات بیماری زا از ویروس HIV را دارد. و پخش این ویروس همچون ویروس آنفولانزا ولی جهش های این ویروس شبیه جهش های HIV است.

◾️ قبلا در مقاله «نیمه پنهان فایزر آمریکایی» (http://fna.ir/f1wrmt) نقش دولت فدرال امریکا و شرکت داروسازی جنایتکار «فایزر» و سازمان WHO در تولید دست ساز ویروس ایدز و قتل عام میلیونها سیاهپوست را نگاشته ام.

◾️ پس عجیب نیست اگر قطعه بیماری زای ویروس ایدز را در ویروس دست ساز دیگر همین مافیا (کوید) ببینیم. تولید دست ساز انواع کروناهای سابق مثل سارس و مرس یا ویروس ابولا به عنوان بیماری های خطرناک قرن بیست و یکم هم شاهد دیگری است.

? حالا پس از مرگ حدود 6 میلیون انسان در کل جهان، بیل گیتس بار دیگر در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با پیشگویی! دیگری آمده و گفته:

◾️ “در حال ایده آل، از شر خانواده ویروسهای تنفسی مثل آنفولانزا و کرونا خلاص خواهیم شد. اما آماده باشید! یک بیماری همه گیر جدید متفاوت خواهیم داشت.”

? از ابتدای شیوع ویروس کوید 19 محققان، بارها بر دست ساز و غیرطبیعی بودن تولید کوید 19 تاکید و «انتخاب طبیعی» بودن آن را رد کرده اند.

◾️ کسانیکه همگی به «تئوری توطئه» متهم شده اند و در رسانه ها بایکوت شده اند. چنانکه رهبر انقلاب در سخنرانی مهمی درباره ممنوعیت ورود واکسن ساخته آمریکا و انگلستان به کشور، بر مبحث بیوتروریسم و اتهام دست ساز بودن کوید 19 تصریح کردند.

◾️ پس از دو سال باید از وزیر بهداشت پرسید: تاکنون چه تحقیقات و اقداماتی درخصوص منشا تولید و اشاعه کوید داشته اید؟ در سیاست ها، پیگیری ها و اقدامات درباره این فرضیه چه کرده اید؟

◾️ اگر تاکنون پژوهشی در این زمینه شده چرا اعلام نمیکنید؟ آیا پژوهش های مستقلی برای کشف و پیش بینی ویروس های جدید انسانی و حیوانی و آمادگی برای مقابله و پیشگیری از آنها داشته اید؟

◾️ چه اقدامی برای خنثی سازی توطئه های بیوتروریستی صورت داده اید؟ چرا با وجود نقش #WHO در تولید واشاعه بیماری های همه گیر همچنان سیاست های این سازمان مرموز در ایران در حال پیاده سازی است؟

◾️ چرا کشورهای پرجمعیتی مثل مصر، عراق، اتیوپی، و.. که سیستم بهداشتی ضعیفتری نسبت به ایران دارند، درصد اندکی از مردم واکسن زده اند و البته سیاستهای who را رعایت نمیکنند، دهها برابر کمتر از ایران شاهد ابتلا و مرگ بر اثر کرونا هستند؟ (https://www.worldometers.info/coronavirus/ )

◾️ وزارت بهداشت تاکنون چه تحقیقاتی درباره کشورهای دارای کمترین و بیشترین ابتلا و قربانی داشته و نتیجه این تحقیقات اگر وجود دارد، چرا منتشر و اجرایی نمیشود؟ چرا با وجود واکسیناسیون 65 درصدی مردم همچنان شاهد میزان مرگ و میر و ابتلای گسترده هستیم؟

◾️ چند درصد از افراد واکسینه شده، مجددا مبتلا شده اند و چند درصد فوتی ها واکسینه شده بودند؟ همه این سوالات و ابهامات در افکار عمومی وجود دارد و وزارت بهداشت همچنان در سکوت است!

 

منبع: کانال ایتا خبر تحلیل

ش


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای برقراری امکان تعامل با شما کاربر محترم خواهشمند است شماره همراه خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید.شماره موبایل شما در سایت منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا